Ik vrees dat het paard niet gaat passenquote:Op zondag 27 november 2011 01:16 schreef Spewey het volgende:
Passen prinses en haar dierenposse door de brievenbus?
Is dit de orginele van mc? Ik heb namelijk van prenatal eigen merk gekocht maar die past er niet op..quote:Op zondag 27 november 2011 17:26 schreef Fannetje het volgende:
Ik heb een gloednieuwe roze badstof hoes voor een autostoel groep 1 in de aanbieding (9-18 kg).
Past in ieder geval op de Maxi cosi Tobi & Romer king plus, volgens de verpakking.
Ik dacht dat het een universele hoes was, maar dat viel toch wat tegen, want hij past niet op onze Maxi cosi Priori. En het bonnetje kan ik nergens vinden, dus ruilen wordt lastig
Is wel door de brievenbus te stoppen als ik 'm uit de verpakking haal.
Nieuwprijs: ¤17,99
Ik wil er minstens ¤10 excl. verzenden voor hebben.
Ik ben wel benieuwd.quote:Op zondag 27 november 2011 19:29 schreef Diaan73 het volgende:
Nikes maat 22
Laarzen maat 22
Adidas maat 20
Vlak onder Rotterdam ... ik pm je even iigquote:Op zondag 27 november 2011 19:31 schreef Reilain het volgende:
¤5 samen?? Wil je er de nijntjerammelaar bij?Die mag gratis weg ivm sabbelacties
Weet niet waar je woont?? Beetje jammer natuurlijk met verzendkosten...
Woon zelf in Utrecht.. maar kan dingen regelen in Nuenen, Nijmegen, Mijdrecht en evt ook Amstelveen..
Nee, van Prenatal ook... past ie er niet op? Da's ook stom... staat op de verpakking!quote:Op zondag 27 november 2011 19:33 schreef BarbaBientje01 het volgende:
[..]
Is dit de orginele van mc? Ik heb namelijk van prenatal eigen merk gekocht maar die past er niet op..
meh..quote:Op zondag 27 november 2011 19:29 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb ook nog wat in de aanbieding:
babybad + standaard (wit)
ledikantje (Bopita Mix and Match) + matras (wit)
berkhouten box
zwarte wipstoel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb interesse in zegeltjesquote:Op zondag 27 november 2011 19:47 schreef As1981 het volgende:
Ik heb nog disney poppetjes in de aanbieding, ook heb ik waarschijnlijk zegels over. Alleen weet ik nog niet hoeveel (krijg waarschijnlijk nog van verschillende kanten).
Van de poppetjes heb ik nu liggen: mickey, mini, donald en katrien. Ze passen helaas niet door de brievenbus.
Bij interesse graag PM
Is het ontdekboek er nog?quote:Op zondag 27 november 2011 19:07 schreef Reilain het volgende:
[ afbeelding ]
Veel speelgoed... Oona speelt er niet meer mee (Ja nu net... razend spannend als alles ineens samen op de grond ligt haha)
Verschillende rammelaars
blauw wit Nijntje muziekdoosje (slaap kindje slaap)
Zingende nijntje (moet een nieuwe batterij in)
Knuffeldoek nijntje (niet gebruikt)
2x zuignap speelgoed voor op tafel
2 tuimelaars
Stapelblokjes met klepjes/schuifjes e.d
Speenkoortje met een muisje
(Heb ook nog 2 andere speenkoortjes liggen... roze en een neutrale met kralen)
Labeldoekje van Snooze (Amper gebruikt) Voor Spewey
'Appel' met trilballetje
Lamaze ontdekboek voor in de box
Kralen/Elastiek rammelaar
Stoffen blok met belletje
quote:Op zondag 27 november 2011 19:49 schreef Cooki het volgende:
[..]
meh..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik verwacht eigenlijk niet dat ik het zo snel verkoop... dus geef maar een gil tegen die tijd. Leuk trouwens!!
![]()
Make love, not war ☮
quote:Op zondag 27 november 2011 19:49 schreef Cooki het volgende:
[..]
meh..Gewoon heul snel streepjes plassen jij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus pc uit, kinders op bed en zelf even op de keukentafel, tegen aanrecht, op bank, op trap, in douche, etc
quote:Op zondag 27 november 2011 20:16 schreef amaranta het volgende:
Gewoon heul snel streepjes plassen jij.
Dus pc uit, kinders op bed en zelf even op de keukentafel, tegen aanrecht, op bank, op trap, in douche, etc
Doe maar eerst een pic van je man.quote:Op zondag 27 november 2011 20:17 schreef Cooki het volgende:
[..]moet ik de webcam er nog ff bijzetten
ben jij zo duur dan ?quote:Op zondag 27 november 2011 20:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]ik verwacht eigenlijk niet dat ik het zo snel verkoop... dus geef maar een gil tegen die tijd. Leuk trouwens!!
![]()
op fb kun je m toch zien? of nie?quote:Op zondag 27 november 2011 20:18 schreef amaranta het volgende:
[..]
Doe maar eerst een pic van je man.
Jij bent wel goedgekeurd ... maar ik ken hem nog niet
ohja, helder licht dat ik ben....quote:Op zondag 27 november 2011 20:19 schreef Cooki het volgende:
[..]
op fb kun je m toch zien? of nie?
more revealing gaat t niet worden, ben ik bang
Is dat deze amaranta?quote:Op zondag 27 november 2011 20:17 schreef amaranta het volgende:
En een whitewash babyinzet voor de 'oude' triptrap.
Met het multikleur gestreepte kussentje.
Geen idee, maar ik verkoop nooit zo vaak iets snel. Altijd lastig...quote:Op zondag 27 november 2011 20:19 schreef Cooki het volgende:
[..]
ben jij zo duur dan ?![]()
ik hou je wel ff in de gaten![]()
die kinderwagen, mega! maar die mag ik niet ivm "ik heb er al 1" ...
quote:Op zondag 27 november 2011 20:04 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Iemand nog een zwempak maat 80/86 in de aanbieding?
zoooo jammer!! ik geloof dat onze meiden inmiddels ongeveer even lang zijn zag ik van de week op de opvang.. en jij hebt altijd zulke leuke kleertjes, jammer jammer jammer...quote:Op zondag 27 november 2011 21:07 schreef Poppedein het volgende:
Wie ik BJ? Nee ik geloof niet dat er nog iets is wat Lena niet meer past wat jouw oudste meisje nog wel zou passen...
Van een Facebook foto. Ik geef daar wel even een gilquote:Op zondag 27 november 2011 21:20 schreef Poppedein het volgende:
Bedoel je t mijn pakje Jipster? (Dat is wel een echte J natuurlijk) Ik heb m ge-edit inmiddels
En Linda... ik zou een shirtje wegleggen voor jou, ik weet alleen niet meer welke
quote:Op zondag 27 november 2011 21:20 schreef Poppedein het volgende:
Bedoel je t mijn pakje Jipster? (Dat is wel een echte J natuurlijk) Ik heb m ge-edit inmiddels
oeee Mette past ze vast wel!!quote:Op zondag 27 november 2011 21:24 schreef wickie het volgende:
Komt er een Lena kleertjes uitverkoop??
hebbie die hysterische zwarte pluchebontjas nog???quote:Op zondag 27 november 2011 21:25 schreef Poppedein het volgende:
Lena is niet zoveel helaas, die begint haar kleren inmiddels echt af te dragen (of ze belanden nét iets te vaak in de was om nog mooi te zijn, dat durf/wil ik niet meer verkopen en dan gaat t al heel gauw in de zak van Max)
wat een mooi kindquote:Op zondag 27 november 2011 21:15 schreef Poppedein het volgende:
en bewijsje dat we m hebben:
[ afbeelding ]
mag ik die Evie eens passen?? vond het wel echt een tof stoer jasje...quote:Op zondag 27 november 2011 21:37 schreef Poppedein het volgende:
Oooh ja die heb ik nog! Mouwen passen nog prima, lijfje is te kort (hoort ook een beetje bij het model, maar dat staat mijn bolbuikje niet) Dus die mag idd weg als je interesse hebt!
stuur me de opties maar via PMquote:Op zondag 27 november 2011 21:42 schreef Poppedein het volgende:
Tuurlijk! Als we nou eindelijk es ff weer een date plannen moet dat goedkomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |