quote:Op zondag 27 november 2011 20:04 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Iemand nog een zwempak maat 80/86 in de aanbieding?
zoooo jammer!! ik geloof dat onze meiden inmiddels ongeveer even lang zijn zag ik van de week op de opvang.. en jij hebt altijd zulke leuke kleertjes, jammer jammer jammer...quote:Op zondag 27 november 2011 21:07 schreef Poppedein het volgende:
Wie ik BJ? Nee ik geloof niet dat er nog iets is wat Lena niet meer past wat jouw oudste meisje nog wel zou passen...
Van een Facebook foto. Ik geef daar wel even een gilquote:Op zondag 27 november 2011 21:20 schreef Poppedein het volgende:
Bedoel je t mijn pakje Jipster? (Dat is wel een echte J natuurlijk) Ik heb m ge-edit inmiddels
En Linda... ik zou een shirtje wegleggen voor jou, ik weet alleen niet meer welke
quote:Op zondag 27 november 2011 21:20 schreef Poppedein het volgende:
Bedoel je t mijn pakje Jipster? (Dat is wel een echte J natuurlijk) Ik heb m ge-edit inmiddels
oeee Mette past ze vast wel!!quote:Op zondag 27 november 2011 21:24 schreef wickie het volgende:
Komt er een Lena kleertjes uitverkoop??
hebbie die hysterische zwarte pluchebontjas nog???quote:Op zondag 27 november 2011 21:25 schreef Poppedein het volgende:
Lena is niet zoveel helaas, die begint haar kleren inmiddels echt af te dragen (of ze belanden nét iets te vaak in de was om nog mooi te zijn, dat durf/wil ik niet meer verkopen en dan gaat t al heel gauw in de zak van Max)
wat een mooi kindquote:Op zondag 27 november 2011 21:15 schreef Poppedein het volgende:
en bewijsje dat we m hebben:
[ afbeelding ]
mag ik die Evie eens passen?? vond het wel echt een tof stoer jasje...quote:Op zondag 27 november 2011 21:37 schreef Poppedein het volgende:
Oooh ja die heb ik nog! Mouwen passen nog prima, lijfje is te kort (hoort ook een beetje bij het model, maar dat staat mijn bolbuikje niet) Dus die mag idd weg als je interesse hebt!
stuur me de opties maar via PMquote:Op zondag 27 november 2011 21:42 schreef Poppedein het volgende:
Tuurlijk! Als we nou eindelijk es ff weer een date plannen moet dat goedkomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |