Ik vrees dat het paard niet gaat passenquote:Op zondag 27 november 2011 01:16 schreef Spewey het volgende:
Passen prinses en haar dierenposse door de brievenbus?
Is dit de orginele van mc? Ik heb namelijk van prenatal eigen merk gekocht maar die past er niet op..quote:Op zondag 27 november 2011 17:26 schreef Fannetje het volgende:
Ik heb een gloednieuwe roze badstof hoes voor een autostoel groep 1 in de aanbieding (9-18 kg).
Past in ieder geval op de Maxi cosi Tobi & Romer king plus, volgens de verpakking.
Ik dacht dat het een universele hoes was, maar dat viel toch wat tegen, want hij past niet op onze Maxi cosi Priori. En het bonnetje kan ik nergens vinden, dus ruilen wordt lastig
Is wel door de brievenbus te stoppen als ik 'm uit de verpakking haal.
Nieuwprijs: ¤17,99
Ik wil er minstens ¤10 excl. verzenden voor hebben.
Ik ben wel benieuwd.quote:Op zondag 27 november 2011 19:29 schreef Diaan73 het volgende:
Nikes maat 22
Laarzen maat 22
Adidas maat 20
Vlak onder Rotterdam ... ik pm je even iigquote:Op zondag 27 november 2011 19:31 schreef Reilain het volgende:
¤5 samen?? Wil je er de nijntjerammelaar bij?Die mag gratis weg ivm sabbelacties
Weet niet waar je woont?? Beetje jammer natuurlijk met verzendkosten...
Woon zelf in Utrecht.. maar kan dingen regelen in Nuenen, Nijmegen, Mijdrecht en evt ook Amstelveen..
Nee, van Prenatal ook... past ie er niet op? Da's ook stom... staat op de verpakking!quote:Op zondag 27 november 2011 19:33 schreef BarbaBientje01 het volgende:
[..]
Is dit de orginele van mc? Ik heb namelijk van prenatal eigen merk gekocht maar die past er niet op..
meh..quote:Op zondag 27 november 2011 19:29 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb ook nog wat in de aanbieding:
babybad + standaard (wit)
ledikantje (Bopita Mix and Match) + matras (wit)
berkhouten box
zwarte wipstoel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb interesse in zegeltjesquote:Op zondag 27 november 2011 19:47 schreef As1981 het volgende:
Ik heb nog disney poppetjes in de aanbieding, ook heb ik waarschijnlijk zegels over. Alleen weet ik nog niet hoeveel (krijg waarschijnlijk nog van verschillende kanten).
Van de poppetjes heb ik nu liggen: mickey, mini, donald en katrien. Ze passen helaas niet door de brievenbus.
Bij interesse graag PM
Is het ontdekboek er nog?quote:Op zondag 27 november 2011 19:07 schreef Reilain het volgende:
[ afbeelding ]
Veel speelgoed... Oona speelt er niet meer mee (Ja nu net... razend spannend als alles ineens samen op de grond ligt haha)
Verschillende rammelaars
blauw wit Nijntje muziekdoosje (slaap kindje slaap)
Zingende nijntje (moet een nieuwe batterij in)
Knuffeldoek nijntje (niet gebruikt)
2x zuignap speelgoed voor op tafel
2 tuimelaars
Stapelblokjes met klepjes/schuifjes e.d
Speenkoortje met een muisje
(Heb ook nog 2 andere speenkoortjes liggen... roze en een neutrale met kralen)
Labeldoekje van Snooze (Amper gebruikt) Voor Spewey
'Appel' met trilballetje
Lamaze ontdekboek voor in de box
Kralen/Elastiek rammelaar
Stoffen blok met belletje
quote:Op zondag 27 november 2011 19:49 schreef Cooki het volgende:
[..]
meh..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik verwacht eigenlijk niet dat ik het zo snel verkoop... dus geef maar een gil tegen die tijd. Leuk trouwens!!
![]()
Make love, not war ☮
quote:Op zondag 27 november 2011 19:49 schreef Cooki het volgende:
[..]
meh..Gewoon heul snel streepjes plassen jij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus pc uit, kinders op bed en zelf even op de keukentafel, tegen aanrecht, op bank, op trap, in douche, etc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |