jullie gaan allemaal cactus' handje vasthouden als ze die wazige kerel date?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wel. Misschien vind ik Tijn wel eng
Over wie heb je het nu, qua eerlijk zijn?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:09 schreef Halcon het volgende:
[..]
Oh, wist je dat nog niet? Dacht dat jullie altijd eerlijk tegen elkaar waren.
Geen één dus? Van de accounts met wederzijdse interesse was Straw er één van en de andere twee heb ik gewoon ontmoet. Dus wat loop je allemaal te lullen precies?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:08 schreef Halcon het volgende:
[..]
Aantal accounts waarmee je liep te geilen via Fok.
Ik nietquote:Op donderdag 24 november 2011 22:11 schreef dawg het volgende:
[..]
jullie gaan allemaal cactus' handje vasthouden als ze die wazige kerel date?
Alsof ik dat nodig hebquote:Op donderdag 24 november 2011 22:11 schreef dawg het volgende:
jullie gaan allemaal cactus' handje vasthouden als ze die wazige kerel date?
Klopt jij bent niet uitgenodigdquote:
Je vertelt niet alles dus.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:11 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Geen één dus? Van de accounts met wederzijdse interesse was Straw er één van en de andere twee heb ik gewoon ontmoet. Dus wat loop je allemaal te lullen precies?![]()
Misschien is er dit jaar iemand geweest die me iets gestuurd heeft waarvan ik nu niks meer weet, maar dat is wel een erg zinloze actie geweest van Richard dan.
ach so. gefeliciteerd alvast dan, ik ga het dinsdag vast vergeten.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik niethaha ik schijn jarig te zijn dinsdag
Ach, vandaar. Dacht dat ik een meet gemist had of zoquote:Op donderdag 24 november 2011 22:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Klopt jij bent niet uitgenodigd
dank jequote:Op donderdag 24 november 2011 22:12 schreef dawg het volgende:
[..]
ach so. gefeliciteerd alvast dan, ik ga het dinsdag vast vergeten.
Het wordt echt wel vet.quote:
je zal wel moeten, want je enige doel in deze reeks is stoken.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:11 schreef Cactus1 het volgende:
Vieze vuile asociale topickaper![]()
Ik weet niet waar de ruzie overgaat, maar bij deze sluit ik me aan bij SS en Straw!
Ik kan me enkel missyB herinneren die me ooit eens begon te DMen in een geile bui van haar zo'n vijf maanden geleden. Verder niks eigenlijk, ze leek me wel authentiek verder. Goede troll als het Richard was.quote:
nee hoor je mist nietsquote:Op donderdag 24 november 2011 22:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach, vandaar. Dacht dat ik een meet gemist had of zo
Helaas ik ben niet uitgenodigdquote:Op donderdag 24 november 2011 22:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het wordt echt wel vet.
Weten jullie welk geurtje lekker is voor mannen ofzo? Ik weet het niet namelijk. Mag per DM, anders weet hij het al
gezien die sms die je net postte denk ik niet dat er veel uitdaging inzit inderdaad. maar hey, zeg nooit nooit. misschien kom je maandag wel zwijmelend het topic binnendrijven.quote:
10 punten voor je zelfkennis en attentheidquote:Op donderdag 24 november 2011 22:12 schreef dawg het volgende:
ach so. gefeliciteerd alvast dan, ik ga het dinsdag vast vergeten.
Je kunt je niet bedwingen anders?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:13 schreef mrk.n het volgende:
Ik ga van Fok af. Ik laat mijn account blokkeren of wat dan ook, voordat Supersoep nog meer dingen gaat uithalen.
ssstquote:
quote:Op donderdag 24 november 2011 22:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
ssstanders wordt hij jaloers
Jij wil ruzie met mij? Ik ben er klaar voor. Je treft me in een uiterst goede bui, loserquote:Op donderdag 24 november 2011 22:13 schreef ook_gek het volgende:
je zal wel moeten, want je enige doel in deze reeks is stoken.
Jawel, ik wil gewoon dat dit account weggaat.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je kunt je niet bedwingen anders?
Nee niet nog meer -_-quote:Op donderdag 24 november 2011 22:15 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij wil ruzie met mij? Ik ben er klaar voor. Je treft me in een uiterst goede bui, loser
Ben je al eens buiten geweest?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je kunt je niet bedwingen anders?
ik ga nu even een paar namen dm'en. ik zeg het even voordat het weer gezien wordt als een of andere hosselpoging. oki?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het wordt echt wel vet.
Weten jullie welk geurtje lekker is voor mannen ofzo? Ik weet het niet namelijk. Mag per DM, anders weet hij het al
Dat fenomeen kennen we nu al. En dan kom je hier weer met je vierde account aankakken.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:15 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Jawel, ik wil gewoon dat dit account weggaat.
Ik moet het van mezelf een kans geven idd. En zal maandag een smeuiige update gevenquote:Op donderdag 24 november 2011 22:13 schreef dawg het volgende:
gezien die sms die je net postte denk ik niet dat er veel uitdaging inzit inderdaad. maar hey, zeg nooit nooit. misschien kom je maandag wel zwijmelend het topic binnendrijven.
Nee, heb het namelijk gezien.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Of Richard heeft tegen jou gelogen.
Richard en liegen. Nohhh.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Of Richard heeft tegen jou gelogen.
Pijp een admin, het schijnt te helpen.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:15 schreef mrk.n het volgende:
Dag meneerquote:
Ik neuk liever Yvonnequote:Op donderdag 24 november 2011 22:16 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Pijp een admin, het schijnt te helpen.
Accounts worden niet verwijderd, je kan een onbestaand mailadres instellen en een nieuw wachtwoord aanvragen, zoiets was het, dan heb je iig geen toegang meer.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:15 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ja, zo ken ik er meer van hem.quote:
Sfeer is idd een beetje.....maar ik kan niet weg, moet mijn Heathje nog veroverenquote:Op donderdag 24 november 2011 22:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
Nou, de ballen maar. Heb het wel gezien hier
Daarmee is de accounthistorie nog niet weg.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Accounts worden niet verwijderd, je kan een onbestaand mailadres instellen en een nieuw wachtwoord aanvragen, zoiets was het, dan heb je iig geen toegang meer.
Dat heet verwijderen, niet blokkeren. En dat doen ze denk ik niet.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:15 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ja, kansloze mannetjes die via internet geilen op zogenaamde chicks... Het gebeurt wel vaker.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, zo ken ik er meer van hem.
Overigens zou het me alsnog weinig uitmaken, blijft het internet.
Nee, dat gebeurd ook niet, ook niet als je een admin pijpt.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:17 schreef Halcon het volgende:
[..]
Daarmee is de accounthistorie nog niet weg.
Jij hebt er ervaring mee?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, dat gebeurd ook niet, ook niet als je een admin pijpt.
Handige is nog dat ze ook in Dordrecht woontquote:Op donderdag 24 november 2011 22:17 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Misschien zij jou ook wel. Stuur een geile DM
Ik heb andere ervaringenquote:Op donderdag 24 november 2011 22:18 schreef Myraela het volgende:
Nee, dat gebeurd ook niet, ook niet als je een admin pijpt.
Sowieso niet meer. Ik ben wel klaar hier na die actie om zo in mijn privé leven te gaan snuffelen.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:15 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dat fenomeen kennen we nu al. En dan kom je hier weer met je vierde account aankakken.
Ze zeggen toch altijd : "Hoe dichter bij Dordt, hoe rotter het wordt" ^^quote:Op donderdag 24 november 2011 22:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Handige is nog dat ze ook in Dordrecht woont
Ben je nu serieus?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:18 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, kansloze mannetjes die via internet geilen op zogenaamde chicks... Het gebeurt wel vaker.
Ben je nog steeds daarover aan het janken? Hoe meer aandacht je eraan schenkt hoe leuker het is om te blijven stalken slimpie.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:19 schreef mrk.n het volgende:
Sowieso niet meer. Ik ben wel klaar hier na die actie om zo in mijn privé leven te gaan snuffelen.
Als toetje Brechtjequote:Op donderdag 24 november 2011 22:19 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ze zeggen toch altijd : "Hoe dichter bij Dordt, hoe rotter het wordt" ^^
Zogenaamde chicks ook echt. Ben je daar nu nog niet overheen?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:18 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, kansloze mannetjes die via internet geilen op zogenaamde chicks... Het gebeurt wel vaker.
Oh wacht, hij heeft het over jou en dat jij volgens hem nog echt een man bent?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zogenaamde chicks ook echt. Ben je daar nu nog niet overheen?Gossie.
ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:16 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik moet het van mezelf een kans geven idd. En zal maandag een smeuiige update geven
Dit gaat over jouw internetlover, niet over mij.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zogenaamde chicks ook echt. Ben je daar nu nog niet overheen?Gossie.
Als ik wegga is d'r ook geen aandacht meer voor. Ik heb geen zin in dat gedoe van Supersoep, hij maakt zo weer nieuwe Facebook accounts om mijn vriendin allerlei negatieve berichten te sturen. Dat weet ik.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:20 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ben je nog steeds daarover aan het janken? Hoe meer aandacht je eraan schenkt hoe leuker het is om te blijven stalken slimpie.
Als het maar niet de Brechtje van '40 dagen zonder seks is" , dan heb je gelijk elke SOA aan je zaakie zitten.quote:
quote:Op donderdag 24 november 2011 22:17 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Sfeer is idd een beetje.....maar ik kan niet weg, moet mijn Heathje nog veroveren
Dat haal ik er wel uit. Zo'n opmerking zat er nog aan te komen natuurlijk.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:21 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Oh wacht, hij heeft het over jou en dat jij volgens hem nog echt een man bent?Zo iemand kan je sowieso niet serieus nemen.
Ja ik denk dat dit inderdaad het beste is.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:21 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Als ik wegga is d'r ook geen aandacht meer voor. Ik heb geen zin in dat gedoe van Supersoep, hij maakt zo weer nieuwe Facebook accounts om mijn vriendin allerlei negatieve berichten te sturen. Dat weet ik.
Figuren als SS hebben weinig nuttige dingen te doen, dus vullen ze de dagen met dit soort acties.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:21 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Als ik wegga is d'r ook geen aandacht meer voor. Ik heb geen zin in dat gedoe van Supersoep, hij maakt zo weer nieuwe Facebook accounts om mijn vriendin allerlei negatieve berichten te sturen. Dat weet ik.
Dochter van Yvonnequote:Op donderdag 24 november 2011 22:22 schreef Keyos het volgende:
[..]
Als het maar niet de Brechtje van '40 dagen zonder seks is" , dan heb je gelijk elke SOA aan je zaakie zitten.
Je hebt het weer eens mis.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat haal ik er wel uit. Zo'n opmerking zat er nog aan te komen natuurlijk.
quote:Op donderdag 24 november 2011 22:20 schreef Supersoep het volgende:
Verder zal ik je jouw MSN opmerkingen naar Lanterfanteraar maar besparen, zeker? Anders kom je misschien een beetje hypocriet over. Niet onderschatten wat ik allemaal weet.
Ohja, missyB.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:13 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik kan me enkel missyB herinneren die me ooit eens begon te DMen in een geile bui van haar zo'n vijf maanden geleden. Verder niks eigenlijk, ze leek me wel authentiek verder. Goede troll als het Richard was.
Als je weg had willen gaan had je daar al 100 gelegenheden voor gehad. Het feit dat je dit 20x aankondigt en niet doet zegt me dat je het niet kan. Je kan niet zonder mij onsquote:Op donderdag 24 november 2011 22:21 schreef mrk.n het volgende:
Hoe helpt het jouw geloofwaardigheid dat je maandenlang bleef doorzeuren dat je wist dat Strawberry eigenlijk stiekem een man is/was?quote:
Had gekund.quote:
Lanterfantertjequote:Op donderdag 24 november 2011 22:20 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ben je nu serieus?Ik wil nu de namen weten, als ik me er niks van herinner kan er namelijk niks gebeurd zijn. Enkel met diegenen waar ik wél interesse in had dus.
Verder zal ik je jouw MSN opmerkingen naar Lanterfanteraar maar besparen, zeker? Anders kom je misschien een beetje hypocriet over. Niet onderschatten wat ik allemaal weet.
Of indien nodig in het geval van Richard, wat ik allemaal kan fabriceren met Photoshop.
Scanmanquote:Op donderdag 24 november 2011 22:23 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Hoe helpt het jouw geloofwaardigheid dat je maandenlang bleef doorzeuren dat je wist dat Strawberry eigenlijk stiekem een man is/was?
Ik wil een log van dat gesprek Supersoep.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:24 schreef Halcon het volgende:
[..]
Lanterfantertje
Je geheugen laat je in de steek.
Ik kondig het nu voor de eerste keer aan en ik doe 't ook echt.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:23 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Als je weg had willen gaan had je daar al 100 gelegenheden voor gehad. Het feit dat je dit 20x aankondigt en niet doet zegt me dat je het niet kan. Je kan niet zonder mij onsO+
Je kan ook gewoon hier niet meer posten, het is zo makkelijk.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:21 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Doe maar, dan is SS meteen pleiten.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wil een log van dat gesprek Supersoep.
Wat ben je een man?! Wil je me neuken dan?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:24 schreef -Strawberry- het volgende:
Had gekund.
Maar vertel even over welk nep vrouwelijk account we het hebben dan, want Richard heeft dat ooit tegen mij gezegd maar ik weet het niet meer.
Kijk hem bang zijn nu.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:25 schreef Halcon het volgende:
[..]
Doe maar, dan is SS meteen pleiten.
Ga dan en stop met aankondigen. Log gewoon uit en kom nooit meer terug. Je kunt het toch nietquote:Op donderdag 24 november 2011 22:24 schreef mrk.n het volgende:
Ik kondig het nu voor de eerste keer aan en ik doe 't ook echt.
Ik ben wel oud hoor, rond de 44. En ik heb een snor.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:25 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat ben je een man?! Wil je me neuken dan?
quote:Op donderdag 24 november 2011 22:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ben wel oud hoor, rond de 44. En ik heb een snor.
Denk niet dat het fair is om dat te vragen xD Als ik stop met drinken maar er ligt constant een fles Westmalle Tripel in de koelkast gaat hij ook wel op.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:26 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ga dan en stop met aankondigen. Log gewoon uit en kom nooit meer terug. Je kunt het toch niet
Anders kom je zelf eens met bewijzen voor je beweringen in plaats van die enkel van anderen te eisen.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:26 schreef Halcon het volgende:
[..]
Bang? Ik nodig je nota bene uit. Begrijpend lezen, best lastig.
En je hebt (veel) pukkels en je bent PVV.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik nodig hem uit of mankeer je wat aan je ogen?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:27 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Anders kom je zelf eens met bewijzen voor je beweringen in plaats van die enkel van anderen te eisen.
Zak over je kop doet wonderenquote:Op donderdag 24 november 2011 22:27 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik bén PVV? zo zo.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:27 schreef Halcon het volgende:
[..]
En je hebt (veel) pukkels en je bent PVV.
Ik heb Money op MSN. Ik laat het haar daar wel zien en dan kan ze het hier komen confirmeren. Is dat tegen de FOK policy?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:28 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik nodig hem uit of mankeer je wat aan je ogen?
mij wel. interesseert me namelijk niet zoveel.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:28 schreef Cactus1 het volgende:
Ik haat het als ik niet goed mee ruzie kan maken omdat ik een hele voorgeschiedenis mis. Maar mochten er logjes uitgedeeld worden, sla mij dan vooral niet over
Ik snap ook niet waarom halcon ineens furieus is uit het niets. Vind het wel vermakelijk thoquote:Op donderdag 24 november 2011 22:28 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zak over je kop doet wonderen
Ik haat het als ik niet goed mee ruzie kan maken omdat ik een hele voorgeschiedenis mis. Maar mochten er logjes uitgedeeld worden, sla mij dan vooral niet over
Jij bent ook al vaker uitgenodigt zonder er op in te gaan. Dáár had ik het over, maar er mankeert blijkbaar wat aan jouw ogen.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:28 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik nodig hem uit of mankeer je wat aan je ogen?
Wat heeft het één met het andere te maken. Doe eens niet zo lomp manquote:Op donderdag 24 november 2011 22:27 schreef Halcon het volgende:
Geen idee, maar zielig is het wel.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:29 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik heb Money op MSN. Ik laat het haar daar wel zien en dan kan ze het hier komen confirmeren. Is dat tegen de FOK policy?
Ik ken deze voorgeschiedenis wel een beetje. Niet echt de moeite waard.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:28 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zak over je kop doet wonderen
Je, je bent PVV.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik bén PVV? zo zo.
Nee die pukkels zijn toch echt verleden tijd, wel een beetje bij blijven Halcon.
Wat is het nou? Ik moest het toch doen van je? Je loopt zelf ook te zeiken over precies hetzelfde wat ik ooit gedaan zou hebben via DM met iemand waar ik geen fluit zelf van afweet?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
Geen idee, maar zielig is het wel.
Het zal niet de eerste keer zijn dat hypocriete internetprutsertjes mensen een ban aan (proberen te) smeren. Een ezel stoot zich niet twee keer aan dezelfde steen.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:29 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Jij bent ook al vaker uitgenodigt zonder er op in te gaan. Dáár had ik het over, maar er mankeert blijkbaar wat aan jouw ogen.
Ik zal je niet missenquote:Op donderdag 24 november 2011 22:30 schreef ook_gek het volgende:
nou schatjes, ipv een harde lul krijgen van internet held te spelen gaat ik me tijd nuttig besteden.
Ik voel me te goed om tussen dit soort kansloze kindertjes te zitten als we op dit niveau blijven hangen.
Doe het zelf dan niet ook, hypocriet.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het zal niet de eerste keer zijn dat hypocriete internetprutsertjes mensen een ban aan (proberen te) smeren. Een ezel stoot zich niet twee keer aan dezelfde steen.
Post het dan gewoon hier of probeer niet zo interessant te doen.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:29 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Wat is het nou? Ik moest het toch doen van je? Je loopt zelf ook te zeiken over precies hetzelfde wat ik ooit gedaan zou hebben via DM met iemand waar ik geen fluit zelf van afweet?
Ga maar weg en kom bij voorkeur ook niet meer terug.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:30 schreef ook_gek het volgende:
nou schatjes, ipv een harde lul krijgen van internet held te spelen gaat ik me tijd nuttig besteden.
Ik voel me te goed om tussen dit soort kansloze kindertjes te zitten als we op dit niveau blijven hangen.
SS komt er vast wel mee weg.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:31 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Doe het zelf dan niet ook, hypocriet.
En wanneer ga jij weer weg?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:31 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ga maar weg en kom bij voorkeur ook niet meer terug.
Precies. Eindelijk iemand die het snapt.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:31 schreef mrk.n het volgende:
Supersoep, dat je er zo aanvallend op in gaat zegt genoeg.
Ik ben het alleen deze post met je eensquote:Op donderdag 24 november 2011 22:31 schreef Halcon het volgende:
Ga maar weg en kom bij voorkeur ook niet meer terug.
En van wiequote:Op donderdag 24 november 2011 22:32 schreef Halcon het volgende:
[..]
Precies. Eindelijk iemand die het snapt.
Als je er toch nog bent, geef eens een samenvatting waar het over gaatquote:Op donderdag 24 november 2011 22:31 schreef mrk.n het volgende:
Waarom zou ik dat niet doen? Ik geef hier zelfs eerlijk toe met hoeveel Foksters ik via interesse contact heb gehad. Dat lijkt me een zeer eerlijke en juiste bekentenis.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:31 schreef mrk.n het volgende:
Een Richard-aanhanger?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:32 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat niet doen? Ik geef hier zelfs eerlijk toe met hoeveel Foksters ik via interesse contact heb gehad. Dat lijkt me een zeer eerlijke en juiste bekentenis.
Ik ben aanvallend omdat Halcon een Richard-aanhanger is en dat lijkt me niet zo geloofwaardig. Dat weet jij zelfs.
Kras op de plaat? Verzin eens iets origineels man of leer eens lezen. Dat is verleden tijd.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:32 schreef Halcon het volgende:
Ja. Jij zeker weer teveel met je neus boven het puistenbestrijdingsmiddel gehangen?
Denk dat je daarbij de voorgeschiedenis van de eerste 100 delen van deze reeks moet weten.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:32 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Als je er toch nog bent, geef eens een samenvatting waar het over gaat
Je wint niks met zulke opmerkingen hè. Ik vind dit zelfs banwaardig aan het worden. Misselijk figuur ben je.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:32 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja. Jij zeker weer teveel met je neus boven het puistenbestrijdingsmiddel gehangen?
Check.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Denk dat je daarbij de voorgeschiedenis van de eerste 100 delen van deze reeks moet weten.
Ik ben best slim. Gewoon even telegramstijl samenvattingquote:Op donderdag 24 november 2011 22:33 schreef -Strawberry- het volgende:
Denk dat je daarbij de voorgeschiedenis van de eerste 100 delen van deze reeks moet weten.
Nee, alleen met mijn haar in de peroxide blijkbaar, aangezien ik de PVV ben volgens jou. Of zo.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:32 schreef Halcon het volgende:
[..]
En, wanneer heb je voor het laatst je lul tussen tieten gelegd die je lekker vond? Of blijft het bij dromen.quote:
oh cool! wie heeft borderline?quote:Op donderdag 24 november 2011 20:49 schreef tijnbrein het volgende:
Welke stoornis komt hier nog niet voor?
We hebben ADHD, ADD, autisme, bordeline
Goed, -Strawberry- heeft een vader die hier al erg lang post (echt al jaren) onder de namen Scanman enzovoort. Hij postte op een hele rare wijze (weet niet eens precies hoe, niet uitgezocht) maar hij had niet echt fans hier. Haar vader is geband maar kwam soms terug via de computer van Strawberry, zoiets. Toen had een admin Strawberry ook een ban gegeven omdat hij het niet vertrouwde toen en dacht dat het misschien één persoon was. Nu denken er ook een paar mensen dat Strawberry een oude man is.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:32 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Als je er toch nog bent, geef eens een samenvatting waar het over gaat
Ik weet niet of jelly een schattig meisje is.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:34 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh cool! wie heeft borderline?
schattige meisjes met borderline zijn eigenlijk heel schattig. dat moeten ze even weten
nee zij niet. maar schattige meisjes welquote:Op donderdag 24 november 2011 22:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet niet of jelly een schattig meisje is.
Okay, ik zal eerlijk zijn.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:33 schreef Halcon het volgende:
[..]
Een Richard-aanhanger?Werkelijk elke post van je is poep.
Er is niets maar dan ook niets juist en eerlijk aan jouw "bekentenis".
NSB-er past goed bij de afkorting van bepaalde nicknames.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:35 schreef Keyos het volgende:
Ik wil absoluut geen kant kiezen of wat dan ook, wil me er ook totaal niet mee bemoeien, maar op het moment dat iemand contact op gaat nemen met een vriendin om shit te vertellen wat iemand op een forum heeft gezegd, ben je een NSB'er. Wat er ook gebeurd, dit is een forum waar mensen persoonlijke informatie plaatsen, het lijkt mij een gouden regel dat deze mensen dan ook niet in hun persoonlijke leven hiermee lastig gevallen moeten worden, je zit als forumlid niet in die positie.
Je snapt het niet.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, alleen met mijn haar in de peroxide blijkbaar, aangezien ik de PVV ben volgens jou. Of zo.
Gisterenavond.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:34 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
En, wanneer heb je voor het laatst je lul tussen tieten gelegd die je lekker vond? Of blijft het bij dromen.
Geeft niet. Ik heb al meerdere keren aangegeven dat nieuwere mensen het niet volledig gaan snappen. Die hebben dan jouw mening. Dat is allemaal in Mrk.n's voordeel.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:35 schreef Keyos het volgende:
Ik wil absoluut geen kant kiezen of wat dan ook, wil me er ook totaal niet mee bemoeien, maar op het moment dat iemand contact op gaat nemen met een vriendin om shit te vertellen wat iemand op een forum heeft gezegd, ben je een NSB'er. Wat er ook gebeurd, dit is een forum waar mensen persoonlijke informatie plaatsen, het lijkt mij een gouden regel dat deze mensen dan ook niet in hun persoonlijke leven hiermee lastig gevallen moeten worden, je zit als forumlid niet in die positie.
Wat een verhaalquote:Op donderdag 24 november 2011 22:35 schreef mrk.n het volgende:
Goed, -Strawberry- heeft een vader die hier al erg lang post (echt al jaren) onder de namen Scanman enzovoort. Hij postte op een hele rare wijze (weet niet eens precies hoe, niet uitgezocht) maar hij had niet echt fans hier. Haar vader is geband maar kwam soms terug via de computer van Strawberry, zoiets. Toen had een admin Strawberry ook een ban gegeven omdat hij het niet vertrouwde toen en dacht dat het misschien één persoon was. Nu denken er ook een paar mensen dat Strawberry een oude man is.
Richard is een user die hier veel posste. Kreeg uiteindelijk een ban voor denk ik de zoveelste zelfmoorddreiging, weet ik niet meer precies. Schijnt nu dus seksueel getinte DMs te hebben gestuurd met Supersoep in de periode dat Supersoep en ik nogal close waren wat dat betreft. En Halcon, ja die heeft dit allemaal gehoord van Richard blijkbaar en gebruikt het nu als middel om Supersoep zwart te maken, aangezien hij ook sinds die eerste 100 delen al iets heeft tegen hem. En tegen mij, omdat hij me ervan verdenkt/verdacht scanman te zijn, wat eigenlijk mijn vader is, maar aan wie hij een teringhekel heeft. Plus gewoon omdat we elkaar niet liggen. En door een discussie over iets tussen richard en mij heeft hij een ban gehad, die is pas geleden opgeheven en dit zijn nogal wat frustraties waarvan ik denk dat ze nu eruit komen.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:34 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik ben best slim. Gewoon even telegramstijl samenvatting
Hele discussies met Halcon die er heilig van overtuigd is / was. Zegt genoeg lijkt me.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:37 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat een verhaalStraw een man, hoe kom je er op
Weer dat typische gedrag van je. Een ander noemde het hier NSB-gedrag. Die woorden ga ik niet gebruiken, maar zielig is het wel, SS.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:33 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Je wint niks met zulke opmerkingen hè. Ik vind dit zelfs banwaardig aan het worden. Misselijk figuur ben je.
Ik ben schandelijk bezig inderdaad, jou aanspreken op je puur op-de-man-spelende beledigingen waar je zonder schaamte iemand's (vroegere) onzekerheden erbij pakt.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:38 schreef Halcon het volgende:
[..]
Weer dat typische gedrag van je. Een ander noemde het hier NSB-gedrag. Die woorden ga ik niet gebruiken, maar zielig is het wel, SS.
Door die vader dus. Vreemd verhaal wel.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:37 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat een verhaalStraw een man, hoe kom je er op
Zo is het maar net.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:39 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ah goedzo dat je je angsten onder ogen ziet en je dromen leeft dan!
You're doing it wrong.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:35 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Goed, -Strawberry- heeft een vader die hier al erg lang post (echt al jaren) onder de namen Scanman enzovoort. Hij postte op een hele rare wijze (weet niet eens precies hoe, niet uitgezocht) maar hij had niet echt fans hier. Haar vader is geband maar kwam soms terug via de computer van Strawberry, zoiets. Toen had een admin Strawberry ook een ban gegeven omdat hij het niet vertrouwde toen en dacht dat het misschien één persoon was. Nu denken er ook een paar mensen dat Strawberry een oude man is.
Daarom ga ik mij er ook niet teveel mee bemoeien, ik weet niet wat er allemaal "precies" gebeurd is, en ik weet niet wat jouw beweegredenen voor alles waren, maar iemand zijn vriendin contacten en informatie doorspelen terwijl die persoon geen close vriend van je is, is gewoon "not done".quote:Op donderdag 24 november 2011 22:37 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Geeft niet. Ik heb al meerdere keren aangegeven dat nieuwere mensen het niet volledig gaan snappen. Die hebben dan jouw mening. Dat is allemaal in Mrk.n's voordeel.
Je bent zielig bezig, ja. Maar dat ben jij eigenlijk altijd wel....quote:Op donderdag 24 november 2011 22:39 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik ben schandelijk bezig inderdaad, jou aanspreken op je puur op-de-man-spelende beledigingen waar je zonder schaamte iemand's (vroegere) onzekerheden erbij pakt.
Ik kan er nu aan zitten. Dat is het voordeel van ze zelf hebben.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:39 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zo is het maar net.
Wanneer heb jij nog eens aan tieten gezeten?
Fout, gewoon door Halcon met zijn waanideeën.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:39 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Door die vader dus. Vreemd verhaal wel.
Is ook het enige spul waar je aan kunt zitten.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:40 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik kan er nu aan zitten. Dat is het voordeel van ze zelf hebben.
Wat?! Jij was sexy aan het DM'en met SS en toen kwam ene Richard ook met sexy DM's? Supersoep ook bi? Wat een avond vol verrassingenquote:Op donderdag 24 november 2011 22:38 schreef -Strawberry- het volgende:
Richard is een user die hier veel posste. Kreeg uiteindelijk een ban voor denk ik de zoveelste zelfmoorddreiging, weet ik niet meer precies. Schijnt nu dus seksueel getinte DMs te hebben gestuurd met Supersoep in de periode dat Supersoep en ik nogal close waren wat dat betreft. En Halcon, ja die heeft dit allemaal gehoord van Richard blijkbaar en gebruikt het nu als middel om Supersoep zwart te maken, aangezien hij ook sinds die eerste 100 delen al iets heeft tegen hem. En tegen mij, omdat hij me ervan verdenkt/verdacht scanman te zijn, wat eigenlijk mijn vader is, maar aan wie hij een teringhekel heeft. Plus gewoon omdat we elkaar niet liggen. En door een discussie over iets tussen richard en mij heeft hij een ban gehad, die is pas geleden opgeheven en dit zijn nogal wat frustraties waarvan ik denk dat ze nu eruit komen.
Zoiets.
Nee hoor.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Fout, gewoon door Halcon met zijn waanideeën.
Wutquote:Op donderdag 24 november 2011 22:41 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat?! Jij was sexy aan het DM'en met SS en toen kwam ene Richard ook met sexy DM's? Supersoep ook bi? Wat een avond vol verrassingen
quote:Op donderdag 24 november 2011 22:41 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat?! Jij was sexy aan het DM'en met SS en toen kwam ene Richard ook met sexy DM's? Supersoep ook bi? Wat een avond vol verrassingen
Nee hoor, maar het geeft niet dat je nu zo kinderachtig gaat mekkeren uit frustratie.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:41 schreef Halcon het volgende:
[..]
Is ook het enige spul waar je aan kunt zitten.
Jouw grappen mislukken steeds. Kan me voorstellen dat dat frustrerend voor je is.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:41 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nee hoor, maar het geeft niet dat je nu zo kinderachtig gaat mekkeren uit frustratie.
Maar er zijn meer mensen op fok die zo denken, ook admins dachten zo.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Fout, gewoon door Halcon met zijn waanideeën.
Serieus? Vandaar dat Supersoep altijd zo tegen Tijnbrein is, maar ondertussen.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:41 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Is dit echt je niveau vanavond?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:42 schreef Halcon het volgende:
Supersoep blijkt behalve met dames ook met gasten geil te DM-en.
Man, ik zit hier weer met een boner. SS is echt niet te houden als hij eenmaal op gang is.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:42 schreef Halcon het volgende:
Ik maakte geen grappen, dus je zit er weer naast vrees ik.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:42 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jouw grappen mislukken steeds. Kan me voorstellen dat dat frustrerend voor je is.
Waar heb ik het over de PVV?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Mij associeren met de PVV is nogal vreemd.
Nee anders zou ik nu nog wel een ban hebben.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:42 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Maar er zijn meer mensen op fok die zo denken, ook admins dachten zo.
Twee uur geleden vertelde hij me hoe hij me morgen mank gaat laten lopen met zijn genotsknots.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:42 schreef Halcon het volgende:
Gastquote:Op donderdag 24 november 2011 22:42 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Is dit echt je niveau vanavond?
Ik vond het leuker dat je bi wasquote:Op donderdag 24 november 2011 22:41 schreef Supersoep het volgende:
WutNee blijkbaar heeft die Richard vrouwelijke accounts aangemaakt om mij daarmee te benaderen. Ik sluit niet uit dat het gebeurt is, maar dat moet wel heel kortstondig zijn geweest want ik herinner me er niet veel van.
quote:Op donderdag 24 november 2011 22:27 schreef Halcon het volgende:
[..]
Of bedoelde je daar iets anders vaags mee?quote:
quote:Op donderdag 24 november 2011 22:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Man, ik zit hier weer met een boner. SS is echt niet te houden als hij eenmaal op gang is.
PVV =/= de PVV.....quote:Op donderdag 24 november 2011 22:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
[..]
Of bedoelde je daar iets anders vaags mee?
Nee, met een vrouwelijke nepkloon dus.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:41 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 november 2011 22:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Man, ik zit hier weer met een boner. SS is echt niet te houden als hij eenmaal op gang is.
Heb je geen bouvier of zo?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:44 schreef Lokasenna het volgende:
Getver, weer alleen slapen vannacht
dat weet ik niet.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De mensen in dit topic? Of jij?
Dit was jouw stijl niet. Al was het een 'grap'. Heeft Richard ook jouw account overgenomen?quote:
Ik ben zo geil maar als ik me aftrek word ik morgen gespankt met de zweepjes.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja, dat zal het zijn. Goedzo.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:45 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dit was jouw stijl niet. Al was het een 'grap'. Heeft Richard ook jouw account overgenomen?
Jij snapt het.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:45 schreef Sinji het volgende:
lol @ dat krampachtig klingen aan medestanders. Zo transparant
quote:Op donderdag 24 november 2011 22:45 schreef Sinji het volgende:
lol @ dat krampachtig klingen aan medestanders. Zo transparant
Zegt meer over Richard eigenlijk.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:42 schreef Halcon het volgende:
Wat is spanken eigenlijk? Iemand zei dat vorige week tegen me namelijk.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben zo geil maar als ik me aftrek word ik morgen gespankt met de zweepjes.
En over de gasten die daar gretig aan mee willen doen.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zegt meer over Richard eigenlijk.
Je gaat toch ook God niet vragen of hij Satan erbij haalt?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:47 schreef Cactus1 het volgende:
Ik heb een plan. Laten we Richard er even bij vragen, dan kan ik daar gelijk kennis mee maken.
Wie heeft zijn FB?
MLiG heeft zijn msn.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:47 schreef Cactus1 het volgende:
Ik heb een plan. Laten we Richard er even bij vragen, dan kan ik daar gelijk kennis mee maken.
Wie heeft zijn FB?
Supersoep heeft daar zelf ook wel een handje van.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zegt meer over Richard eigenlijk.
Gewoon op je kont slaan eigenlijk.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat is spanken eigenlijk? Iemand zei dat vorige week tegen me namelijk.
Is niet zo moeilijk te vinden hoor.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:47 schreef Cactus1 het volgende:
Wie heeft zijn FB?
billenkoek.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Op je reet slaan.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:47 schreef Lokasenna het volgende:
Liever niet. Die gast heeft zich de eerste 200 delen van deze reeks toegeëigend.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:47 schreef Cactus1 het volgende:
Wie heeft zijn FB?
Die posts van Moneyfornothing drongen waarschijnlijk niet tot je door. Geeft niet.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
En over de gasten die daar gretig aan mee willen doen.
Dat blijkt wel.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:47 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Supersoep heeft daar zelf ook wel een handje van.
Achja, is het nou echt zo anders als het via dm gaat dan via msn? Of vind je dat het laatste ook wel wat over jou zegt?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Oh, dat zeiden een stel Antilliaanse jongens waar ik een soort heibel mee had in de trein vorige week zondag. Dat was raar.quote:
Als je nou even uitlegt waar PVV voor staat, als het dus blijkbaar niet de meest voor de hand liggende optie is.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:45 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je schat de zaken dus weer eens verkeerd in.
billenkoekquote:Op donderdag 24 november 2011 22:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ben je achterlijk of doe je alsof?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:48 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Die posts van Moneyfornothing drongen waarschijnlijk niet tot je door. Geeft niet.
Jawel, niet zo kinderachtig doen. Iedereen om de tafel en dan kunnen we afsluiten met handjes schudden.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:47 schreef Supersoep het volgende:
Je gaat toch ook God niet vragen of hij Satan erbij haalt?
Ach, dat weet je zelf ook wel.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als je nou even uitlegt waar PVV voor staat, als het dus blijkbaar niet de meest voor de hand liggende optie is.
Heb vertrouwen in mijn wegjaagkunstenquote:Op donderdag 24 november 2011 22:48 schreef Mystikvm het volgende:
Liever niet. Die gast heeft zich de eerste 200 delen van deze reeks toegeëigend.
Richard heeft een ban, dus dat gaat niet gebeuren.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:48 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jawel, niet zo kinderachtig doen. Iedereen om de tafel en dan kunnen we afsluiten met handjes schudden.
MLiG wil jij Richard even vragen of hij komt? Desnoods verzin je maar dat ik hem pijp ofzo.
Richard heeft een ban. Heb je mijn geweldige 'telegramstijl' uitleg niet gelezen?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:47 schreef Cactus1 het volgende:
Wie heeft zijn FB?
Ze willen je spanken ja?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, dat zeiden een stel Antilliaanse jongens waar ik een soort heibel mee had in de trein vorige week zondag. Dat was raar.
Ik weet dat je je naam eer aandoetquote:Op donderdag 24 november 2011 22:49 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Heb vertrouwen in mijn wegjaagkunsten
Ohja, wist niet dat hij dat nog steeds had. Dus als die is opgeheven begint het feest weer van voor af aan?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:49 schreef -Strawberry- het volgende:
Richard heeft een ban. Heb je mijn geweldige 'telegramstijl' uitleg niet gelezen?
Is ook wel heel heftig natuurlijk, wat seksueel getinte DMs uitwisselen.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, en ze wilden me achtervolgen als ik de trein uitstapte enzoquote:Op donderdag 24 november 2011 22:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze willen je spanken ja?![]()
Dat is een heel groot compliment voor je kont.
hij is niet online, en hij heeft geen fok account meerquote:Op donderdag 24 november 2011 22:48 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jawel, niet zo kinderachtig doen. Iedereen om de tafel en dan kunnen we afsluiten met handjes schudden.
MLiG wil jij Richard even vragen of hij komt? Desnoods verzin je maar dat ik hem pijp ofzo.
Ik heb me er ook wel eens schuldig aan gemaaktquote:Op donderdag 24 november 2011 22:50 schreef -Strawberry- het volgende:
Is ook wel heel heftig natuurlijk, wat seksueel getinte DMs uitwisselen.
Jij hoopte natuurlijk op een groeps"verkrachting"....quote:Op donderdag 24 november 2011 22:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, en ze wilden me achtervolgen als ik de trein uitstapte enzo
Stel faalhazen waren het, wel een grote mond maar niet eens van hun stoel durven komen
Het account bestaat nog, alleen kan hij er niet meer mee posten.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:51 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
hij is niet online, en hij heeft geen fok account meer
Geef m jouwe even, dan kan hij toch even meedoenquote:Op donderdag 24 november 2011 22:51 schreef mylifeisgrey het volgende:
Nee hoor, ik hou gewoon van heibel maken in de trein.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:51 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jij hoopte natuurlijk op een groeps"verkrachting"....
Nee, leg nou eens uit. Of bedoelde je wel dé PVV, wat nergens op slaat, en probeer je daar nu onderuit te komen?quote:
Ik denk dat je er totaal weer eens niks van snapt. Je tracht me belachelijk te maken met DM-uitwisselingen waar ik niks van weet, terwijl Moneyfornothing je wijst op hetzelfde gedrag richting users van jou op MSN.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ben je achterlijk of doe je alsof?
Zou wel kunnen trouwens, hij hoeft alleen maar om een unban te vragen.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:51 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Waarom blijf je er zo over doorgaan?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, leg nou eens uit. Of bedoelde je wel dé PVV, wat nergens op slaat, en probeer je daar nu onderuit te komen?
Daarmee bezorg je Mlig nog een ban. Niet doen.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:51 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Geef m jouwe even, dan kan hij toch even meedoen
Ik begrijp het maar al te goed hoor. Ik begin echt te denken dat je achterlijk bent en niet alleen maar doet alsof je dat bent.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:51 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik denk dat je er totaal weer eens niks van snapt. Je tracht me belachelijk te maken met DM-uitwisselingen waar ik niks van weet, terwijl Moneyfornothing je wijst op hetzelfde gedrag richting users van jou op MSN.
Hypocriet zijn is dodelijk. Jouw uitspraak was toch altijd ''pot-ketel-pikzwart''?
Serieuze vraag, no troll.
Omdat ik het idioot vind.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:52 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Waarom blijf je er zo over doorgaan?
Waarschijnlijk krijgt ze er een drijfnatte poes van.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:52 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Waarom blijf je er zo over doorgaan?
Ik heb alles al gedaanquote:Op donderdag 24 november 2011 22:53 schreef Cactus1 het volgende:
Goed wat heb ik afgelopen week geleerd. Geef nooit je FB aan iemand op Fok, ga niet geile DM's sturen, voeg geen Fokkers toe op MSN en iedereen is bi
Het ligt niet vaak aan mijn niveau als ik opmerkingen niet snap of niet kan plaatsen. Sorry to say.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik begrijp het maar al te goed hoor. Ik begin echt te denken dat je achterlijk bent en niet alleen maar doet alsof je dat bent.
Pot-ketel-pikzwart. Past perfect bij jou.
Overstromingquote:
quote:Op donderdag 24 november 2011 22:53 schreef Halcon het volgende:
Waarschijnlijk krijgt ze er een drijfnatte poes van.
ohja dat is het..quote:Op donderdag 24 november 2011 22:51 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het account bestaat nog, alleen kan hij er niet meer mee posten.
hij heeft geen interesse, hij is klaar met fok.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zou wel kunnen trouwens, hij hoeft alleen maar om een unban te vragen.
Ik vink er niet één af. Beste jongetje van de klas, againquote:Op donderdag 24 november 2011 22:53 schreef Cactus1 het volgende:
Goed wat heb ik afgelopen week geleerd. Geef nooit je FB aan iemand op Fok, ga niet geile DM's sturen, voeg geen Fokkers toe op MSN en iedereen is bi
Altijd lieverd.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb alles al gedaan
Wie redt me?
Dit zegt dus alles over jouw "niveau". Sorry to say.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:54 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Het ligt niet vaak aan mijn niveau als ik opmerkingen niet snap of niet kan plaatsen. Sorry to say.
Goed, dan neem ik wel gewoon aan dat ik juist zat met mijn interpretatie.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
Noem je me nou een jongetje? Pas op voor je het weet hebben we een nieuwe soapquote:Op donderdag 24 november 2011 22:55 schreef Mystikvm het volgende:
Ik vink er niet één af. Beste jongetje van de klas, again
Ik heb hele geile DM's van jou ontvangen.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:53 schreef Cactus1 het volgende:
Aannemen doe je op de bouw...quote:Op donderdag 24 november 2011 22:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Goed, dan neem ik wel gewoon aan dat ik juist zat met mijn interpretatie.
quote:Op donderdag 24 november 2011 22:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dit zegt dus alles over jouw "niveau". Sorry to say.
quote:Op donderdag 24 november 2011 22:51 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jij hoopte natuurlijk op een groeps"verkrachting"....
Niveau?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, het zal in de realiteit heel slim zijn om mij proberen belachelijk te maken over iets wat je zelf bewezen ook doet?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dit zegt dus alles over jouw "niveau". Sorry to say.
Dat kan ik niet ontkennen. Als je ze even terug kijkt word je vast weer vrolijkquote:Op donderdag 24 november 2011 22:56 schreef heloef het volgende:
Ik heb hele geile DM's van jou ontvangen.
Deze post maakt je hooguit prikkelbaarquote:Op donderdag 24 november 2011 22:55 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Noem je me nou een jongetje? Pas op voor je het weet hebben we een nieuwe soap
Ik wijs je gewoon even op je gedrag. That's all. Jij reageert vervolgens als door een wesp gestoken...quote:Op donderdag 24 november 2011 22:56 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ja, het zal in de realiteit heel slim zijn om mij proberen belachelijk te maken over iets wat je zelf bewezen ook doet?![]()
Ik weet dat je je er moet uitlullen op de Halcon-manier, maar hou er dan gewoon over op.
Jij in elk geval wel.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja man, wij zijn te dom om dat te begrijpen.
Oi! Nu voel ik me buitengeslotenquote:Op donderdag 24 november 2011 22:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Altijd lieverd.![]()
Kom maar in mijn gespierde armen.
Ik ben al een stuk vrolijker hoor.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:56 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat kan ik niet ontkennen. Als je ze even terug kijkt word je vast weer vrolijk
Ik zou ff dimmen als ik jou was. Die opmerking naar Lokasenna gaat erg ver voor je het weet heb je een streepje door je naam.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:57 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik wijs je gewoon even op je gedrag. That's all. Jij reageert vervolgens als door een wesp gestoken...
Nee, ik hou altijd gewoon van discussies met je omdat je bekwaam overkomt, maar het dan toch niet blijkt te zijn. Lees terug. Zelfs al gaat het niet over mij, dan nog meng ik mezelf erin. Heeft weinig te maken met je daadwerkelijke inhoud.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:57 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik wijs je gewoon even op je gedrag. That's all. Jij reageert vervolgens als door een wesp gestoken...
I know.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:54 schreef mylifeisgrey het volgende:
hij heeft geen interesse, hij is klaar met fok.
Ik wil jou ook wel knuffelen hoor.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:57 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Oi! Nu voel ik me buitengesloten
Jij mag vast ook als je zegt dat je FOK!kers op facebook hebt enzoquote:Op donderdag 24 november 2011 22:57 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Oi! Nu voel ik me buitengesloten
On-serieuziteit kan ik soms zeer waarderen. Echter zijn deze niet bepaald van 'niveau'quote:Op donderdag 24 november 2011 22:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, neem het even serieus.Zoek een echte hobby of ga je moeder pesten.
Zo gauw het over inhoud gaat, haak je inderdaad af. Je hebt dus toch nog enige mate van zelfkennis.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:58 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nee, ik hou altijd gewoon van discussies met je omdat je bekwaam overkomt, maar het dan toch niet blijkt te zijn. Lees terug. Zelfs al gaat het niet over mij, dan nog meng ik mezelf erin. Heeft weinig te maken met je daadwerkelijke inhoud.
Dan zou ik even teruglezen en dan gok ik op minstens 8 streepjesquote:Op donderdag 24 november 2011 22:58 schreef Daniel1976 het volgende:
Ik zou ff dimmen als ik jou was. Die opmerking naar Lokasenna gaat erg ver voor je het weet heb je een streepje door je naam.
Ach, maak je niet dik. Lag er dik op dat ze daar stiekem op zat te hopen.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:58 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ik zou ff dimmen als ik jou was. Die opmerking naar Lokasenna gaat erg ver voor je het weet heb je een streepje door je naam.
Kan me nog herinneren dat er een massale Facebook exchange was toen ik net begon in dit topic, ben ik nu ff blij dat niemand geïnteresseerd was in de mijne, kan alleen maar tegen je gebruikt worden blijkt wel xD.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij mag vast ook als je zegt dat je FOK!kers op facebook hebt enzo
Heath en ik waren net bezig te bepalen of je een verkrachtende seriemoordenaar bent. Dit knuffelen weegt in jouw nadeelquote:Op donderdag 24 november 2011 22:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wil jou ook wel knuffelen hoor.
ik ook, maar dit is gewoon ongegeneerd moddergooien. beetje jammer.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:59 schreef Sinji het volgende:
[..]
On-serieuziteit kan ik soms zeer waarderen. Echter zijn deze niet bepaald van 'niveau'
Het is maar weer wachten op een opsomming van jouw posts hier richting Loka en Strawberry zeker?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:59 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zo gauw het over inhoud gaat, haak je inderdaad af. Je hebt dus toch nog enige mate van zelfkennis.
Hij is waarschijnlijk heel lief hoor.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:59 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Heath en ik waren net bezig te bepalen of je een verkrachtende seriemoordenaar bent. Dit knuffelen weegt in jouw nadeel
Ik ben vrij serieus. Aantal mensen verzieken hier de sfeer weer en dan volgen er acties.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:59 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ach, maak je niet dik. Lag er dik op dat ze daar stiekem op zat te hopen.
Hahaha. Ik ben een schatje.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:59 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Heath en ik waren net bezig te bepalen of je een verkrachtende seriemoordenaar bent. Dit knuffelen weegt in jouw nadeel
Moet ieder voor zich weten, maar je kunt er inderdaad maar beter rekening mee houden dat sommige mensen hier echt niet weten hoe ze hun dagen op een normale manier in moeten vullen.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:59 schreef Keyos het volgende:
[..]
Kan me nog herinneren dat er een massale Facebook exchange was toen ik net begon in dit topic, ben ik nu ff blij dat niemand geïnteresseerd was in de mijne, kan alleen maar tegen je gebruikt worden blijkt wel xD.
Voor meerdere mensen. Het gaat te snel nu.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:59 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dan zou ik even teruglezen en dan gok ik op minstens 8 streepjes![]()
Ik ben de NSB'er van de avond
Ik gebruik 'm vaak omdat die opmerking perfect bij jou past.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:00 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Het is maar weer wachten op een opsomming van jouw posts hier richting Loka en Strawberry zeker?Pot-ketel-pikzwart. Volgens mij heb je die uitdrukking geleerd van je moeder, omdat die vast vaak gebruikt is in huize Halcon.
Oh ja, ik denk het ookquote:Op donderdag 24 november 2011 22:59 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ach, maak je niet dik. Lag er dik op dat ze daar stiekem op zat te hopen.
Heh, ging jij niet uitloggen? Ik snap er niets meer vanquote:Op donderdag 24 november 2011 23:01 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Voor meerdere mensen. Het gaat te snel nu.
Alsof ik niks beters te doen heb.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:01 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ik ben vrij serieus. Aantal mensen verzieken hier de sfeer weer en dan volgen er acties.
Je mag me best uitproberen, de gevolgen zijn voor jou
Laat het voor vanavond maar even gaan. Dit moest er nog even uit. Als het zo blijft mag je terugkomen, maar niet gelijk zo knorrig doen.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:01 schreef Daniel1976 het volgende:
Ik ben vrij serieus. Aantal mensen verzieken hier de sfeer weer en dan volgen er acties.
Je mag me best uitproberen, de gevolgen zijn voor jou
Dan moet je beter teruglezen. Nergens staat dat ik ga uitloggen.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:01 schreef Sinji het volgende:
[..]
Heh, ging jij niet uitloggen? Ik snap er niets meer van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |