jullie gaan allemaal cactus' handje vasthouden als ze die wazige kerel date?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wel. Misschien vind ik Tijn wel eng
Over wie heb je het nu, qua eerlijk zijn?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:09 schreef Halcon het volgende:
[..]
Oh, wist je dat nog niet? Dacht dat jullie altijd eerlijk tegen elkaar waren.
Geen één dus? Van de accounts met wederzijdse interesse was Straw er één van en de andere twee heb ik gewoon ontmoet. Dus wat loop je allemaal te lullen precies?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:08 schreef Halcon het volgende:
[..]
Aantal accounts waarmee je liep te geilen via Fok.
Ik nietquote:Op donderdag 24 november 2011 22:11 schreef dawg het volgende:
[..]
jullie gaan allemaal cactus' handje vasthouden als ze die wazige kerel date?
Alsof ik dat nodig hebquote:Op donderdag 24 november 2011 22:11 schreef dawg het volgende:
jullie gaan allemaal cactus' handje vasthouden als ze die wazige kerel date?
Klopt jij bent niet uitgenodigdquote:
Je vertelt niet alles dus.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:11 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Geen één dus? Van de accounts met wederzijdse interesse was Straw er één van en de andere twee heb ik gewoon ontmoet. Dus wat loop je allemaal te lullen precies?![]()
Misschien is er dit jaar iemand geweest die me iets gestuurd heeft waarvan ik nu niks meer weet, maar dat is wel een erg zinloze actie geweest van Richard dan.
ach so. gefeliciteerd alvast dan, ik ga het dinsdag vast vergeten.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik niethaha ik schijn jarig te zijn dinsdag
Ach, vandaar. Dacht dat ik een meet gemist had of zoquote:Op donderdag 24 november 2011 22:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Klopt jij bent niet uitgenodigd
dank jequote:Op donderdag 24 november 2011 22:12 schreef dawg het volgende:
[..]
ach so. gefeliciteerd alvast dan, ik ga het dinsdag vast vergeten.
Het wordt echt wel vet.quote:
je zal wel moeten, want je enige doel in deze reeks is stoken.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:11 schreef Cactus1 het volgende:
Vieze vuile asociale topickaper![]()
Ik weet niet waar de ruzie overgaat, maar bij deze sluit ik me aan bij SS en Straw!
Ik kan me enkel missyB herinneren die me ooit eens begon te DMen in een geile bui van haar zo'n vijf maanden geleden. Verder niks eigenlijk, ze leek me wel authentiek verder. Goede troll als het Richard was.quote:
nee hoor je mist nietsquote:Op donderdag 24 november 2011 22:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach, vandaar. Dacht dat ik een meet gemist had of zo
Helaas ik ben niet uitgenodigdquote:Op donderdag 24 november 2011 22:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het wordt echt wel vet.
Weten jullie welk geurtje lekker is voor mannen ofzo? Ik weet het niet namelijk. Mag per DM, anders weet hij het al
gezien die sms die je net postte denk ik niet dat er veel uitdaging inzit inderdaad. maar hey, zeg nooit nooit. misschien kom je maandag wel zwijmelend het topic binnendrijven.quote:
10 punten voor je zelfkennis en attentheidquote:Op donderdag 24 november 2011 22:12 schreef dawg het volgende:
ach so. gefeliciteerd alvast dan, ik ga het dinsdag vast vergeten.
Je kunt je niet bedwingen anders?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:13 schreef mrk.n het volgende:
Ik ga van Fok af. Ik laat mijn account blokkeren of wat dan ook, voordat Supersoep nog meer dingen gaat uithalen.
ssstquote:
quote:Op donderdag 24 november 2011 22:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
ssstanders wordt hij jaloers
Jij wil ruzie met mij? Ik ben er klaar voor. Je treft me in een uiterst goede bui, loserquote:Op donderdag 24 november 2011 22:13 schreef ook_gek het volgende:
je zal wel moeten, want je enige doel in deze reeks is stoken.
Jawel, ik wil gewoon dat dit account weggaat.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je kunt je niet bedwingen anders?
Nee niet nog meer -_-quote:Op donderdag 24 november 2011 22:15 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij wil ruzie met mij? Ik ben er klaar voor. Je treft me in een uiterst goede bui, loser
Ben je al eens buiten geweest?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je kunt je niet bedwingen anders?
ik ga nu even een paar namen dm'en. ik zeg het even voordat het weer gezien wordt als een of andere hosselpoging. oki?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het wordt echt wel vet.
Weten jullie welk geurtje lekker is voor mannen ofzo? Ik weet het niet namelijk. Mag per DM, anders weet hij het al
Dat fenomeen kennen we nu al. En dan kom je hier weer met je vierde account aankakken.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:15 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Jawel, ik wil gewoon dat dit account weggaat.
Ik moet het van mezelf een kans geven idd. En zal maandag een smeuiige update gevenquote:Op donderdag 24 november 2011 22:13 schreef dawg het volgende:
gezien die sms die je net postte denk ik niet dat er veel uitdaging inzit inderdaad. maar hey, zeg nooit nooit. misschien kom je maandag wel zwijmelend het topic binnendrijven.
Nee, heb het namelijk gezien.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Of Richard heeft tegen jou gelogen.
Richard en liegen. Nohhh.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Of Richard heeft tegen jou gelogen.
Pijp een admin, het schijnt te helpen.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:15 schreef mrk.n het volgende:
Dag meneerquote:
Ik neuk liever Yvonnequote:Op donderdag 24 november 2011 22:16 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Pijp een admin, het schijnt te helpen.
Accounts worden niet verwijderd, je kan een onbestaand mailadres instellen en een nieuw wachtwoord aanvragen, zoiets was het, dan heb je iig geen toegang meer.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:15 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ja, zo ken ik er meer van hem.quote:
Sfeer is idd een beetje.....maar ik kan niet weg, moet mijn Heathje nog veroverenquote:Op donderdag 24 november 2011 22:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
Nou, de ballen maar. Heb het wel gezien hier
Daarmee is de accounthistorie nog niet weg.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Accounts worden niet verwijderd, je kan een onbestaand mailadres instellen en een nieuw wachtwoord aanvragen, zoiets was het, dan heb je iig geen toegang meer.
Dat heet verwijderen, niet blokkeren. En dat doen ze denk ik niet.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:15 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ja, kansloze mannetjes die via internet geilen op zogenaamde chicks... Het gebeurt wel vaker.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, zo ken ik er meer van hem.
Overigens zou het me alsnog weinig uitmaken, blijft het internet.
Nee, dat gebeurd ook niet, ook niet als je een admin pijpt.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:17 schreef Halcon het volgende:
[..]
Daarmee is de accounthistorie nog niet weg.
Jij hebt er ervaring mee?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, dat gebeurd ook niet, ook niet als je een admin pijpt.
Handige is nog dat ze ook in Dordrecht woontquote:Op donderdag 24 november 2011 22:17 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Misschien zij jou ook wel. Stuur een geile DM
Ik heb andere ervaringenquote:Op donderdag 24 november 2011 22:18 schreef Myraela het volgende:
Nee, dat gebeurd ook niet, ook niet als je een admin pijpt.
Sowieso niet meer. Ik ben wel klaar hier na die actie om zo in mijn privé leven te gaan snuffelen.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:15 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dat fenomeen kennen we nu al. En dan kom je hier weer met je vierde account aankakken.
Ze zeggen toch altijd : "Hoe dichter bij Dordt, hoe rotter het wordt" ^^quote:Op donderdag 24 november 2011 22:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Handige is nog dat ze ook in Dordrecht woont
Ben je nu serieus?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:18 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, kansloze mannetjes die via internet geilen op zogenaamde chicks... Het gebeurt wel vaker.
Ben je nog steeds daarover aan het janken? Hoe meer aandacht je eraan schenkt hoe leuker het is om te blijven stalken slimpie.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:19 schreef mrk.n het volgende:
Sowieso niet meer. Ik ben wel klaar hier na die actie om zo in mijn privé leven te gaan snuffelen.
Als toetje Brechtjequote:Op donderdag 24 november 2011 22:19 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ze zeggen toch altijd : "Hoe dichter bij Dordt, hoe rotter het wordt" ^^
Zogenaamde chicks ook echt. Ben je daar nu nog niet overheen?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:18 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, kansloze mannetjes die via internet geilen op zogenaamde chicks... Het gebeurt wel vaker.
Oh wacht, hij heeft het over jou en dat jij volgens hem nog echt een man bent?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zogenaamde chicks ook echt. Ben je daar nu nog niet overheen?Gossie.
ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:16 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik moet het van mezelf een kans geven idd. En zal maandag een smeuiige update geven
Dit gaat over jouw internetlover, niet over mij.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zogenaamde chicks ook echt. Ben je daar nu nog niet overheen?Gossie.
Als ik wegga is d'r ook geen aandacht meer voor. Ik heb geen zin in dat gedoe van Supersoep, hij maakt zo weer nieuwe Facebook accounts om mijn vriendin allerlei negatieve berichten te sturen. Dat weet ik.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:20 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ben je nog steeds daarover aan het janken? Hoe meer aandacht je eraan schenkt hoe leuker het is om te blijven stalken slimpie.
Als het maar niet de Brechtje van '40 dagen zonder seks is" , dan heb je gelijk elke SOA aan je zaakie zitten.quote:
quote:Op donderdag 24 november 2011 22:17 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Sfeer is idd een beetje.....maar ik kan niet weg, moet mijn Heathje nog veroveren
Dat haal ik er wel uit. Zo'n opmerking zat er nog aan te komen natuurlijk.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:21 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Oh wacht, hij heeft het over jou en dat jij volgens hem nog echt een man bent?Zo iemand kan je sowieso niet serieus nemen.
Ja ik denk dat dit inderdaad het beste is.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:21 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Als ik wegga is d'r ook geen aandacht meer voor. Ik heb geen zin in dat gedoe van Supersoep, hij maakt zo weer nieuwe Facebook accounts om mijn vriendin allerlei negatieve berichten te sturen. Dat weet ik.
Figuren als SS hebben weinig nuttige dingen te doen, dus vullen ze de dagen met dit soort acties.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:21 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Als ik wegga is d'r ook geen aandacht meer voor. Ik heb geen zin in dat gedoe van Supersoep, hij maakt zo weer nieuwe Facebook accounts om mijn vriendin allerlei negatieve berichten te sturen. Dat weet ik.
Dochter van Yvonnequote:Op donderdag 24 november 2011 22:22 schreef Keyos het volgende:
[..]
Als het maar niet de Brechtje van '40 dagen zonder seks is" , dan heb je gelijk elke SOA aan je zaakie zitten.
Je hebt het weer eens mis.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat haal ik er wel uit. Zo'n opmerking zat er nog aan te komen natuurlijk.
quote:Op donderdag 24 november 2011 22:20 schreef Supersoep het volgende:
Verder zal ik je jouw MSN opmerkingen naar Lanterfanteraar maar besparen, zeker? Anders kom je misschien een beetje hypocriet over. Niet onderschatten wat ik allemaal weet.
Ohja, missyB.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:13 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik kan me enkel missyB herinneren die me ooit eens begon te DMen in een geile bui van haar zo'n vijf maanden geleden. Verder niks eigenlijk, ze leek me wel authentiek verder. Goede troll als het Richard was.
Als je weg had willen gaan had je daar al 100 gelegenheden voor gehad. Het feit dat je dit 20x aankondigt en niet doet zegt me dat je het niet kan. Je kan niet zonder mij onsquote:Op donderdag 24 november 2011 22:21 schreef mrk.n het volgende:
Hoe helpt het jouw geloofwaardigheid dat je maandenlang bleef doorzeuren dat je wist dat Strawberry eigenlijk stiekem een man is/was?quote:
Had gekund.quote:
Lanterfantertjequote:Op donderdag 24 november 2011 22:20 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ben je nu serieus?Ik wil nu de namen weten, als ik me er niks van herinner kan er namelijk niks gebeurd zijn. Enkel met diegenen waar ik wél interesse in had dus.
Verder zal ik je jouw MSN opmerkingen naar Lanterfanteraar maar besparen, zeker? Anders kom je misschien een beetje hypocriet over. Niet onderschatten wat ik allemaal weet.
Of indien nodig in het geval van Richard, wat ik allemaal kan fabriceren met Photoshop.
Scanmanquote:Op donderdag 24 november 2011 22:23 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Hoe helpt het jouw geloofwaardigheid dat je maandenlang bleef doorzeuren dat je wist dat Strawberry eigenlijk stiekem een man is/was?
Ik wil een log van dat gesprek Supersoep.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:24 schreef Halcon het volgende:
[..]
Lanterfantertje
Je geheugen laat je in de steek.
Ik kondig het nu voor de eerste keer aan en ik doe 't ook echt.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:23 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Als je weg had willen gaan had je daar al 100 gelegenheden voor gehad. Het feit dat je dit 20x aankondigt en niet doet zegt me dat je het niet kan. Je kan niet zonder mij onsO+
Je kan ook gewoon hier niet meer posten, het is zo makkelijk.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:21 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Doe maar, dan is SS meteen pleiten.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wil een log van dat gesprek Supersoep.
Wat ben je een man?! Wil je me neuken dan?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:24 schreef -Strawberry- het volgende:
Had gekund.
Maar vertel even over welk nep vrouwelijk account we het hebben dan, want Richard heeft dat ooit tegen mij gezegd maar ik weet het niet meer.
Kijk hem bang zijn nu.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:25 schreef Halcon het volgende:
[..]
Doe maar, dan is SS meteen pleiten.
Ga dan en stop met aankondigen. Log gewoon uit en kom nooit meer terug. Je kunt het toch nietquote:Op donderdag 24 november 2011 22:24 schreef mrk.n het volgende:
Ik kondig het nu voor de eerste keer aan en ik doe 't ook echt.
Ik ben wel oud hoor, rond de 44. En ik heb een snor.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:25 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat ben je een man?! Wil je me neuken dan?
quote:Op donderdag 24 november 2011 22:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ben wel oud hoor, rond de 44. En ik heb een snor.
Denk niet dat het fair is om dat te vragen xD Als ik stop met drinken maar er ligt constant een fles Westmalle Tripel in de koelkast gaat hij ook wel op.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:26 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ga dan en stop met aankondigen. Log gewoon uit en kom nooit meer terug. Je kunt het toch niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |