Is goed, is goed.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:02 schreef Supersoep het volgende:
[..]![]()
Ik wou het doen, maar ik doe het nog niet. Jij ook niet.
Bi.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:06 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Maan is lesbisch? Daar heb je toch andere topics voor/
Voor wie heb ik nou gevoelens?quote:
Lees ewerst maar even terug zou ik zeggen, voor deze oorlog uitbrakquote:Op donderdag 24 november 2011 22:06 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Maan is lesbisch? Daar heb je toch andere topics voor/
Waar heb je het precies over? De vrouwen van FOK die ik leuk vond bleken toch echt vrouwen te zijn in het echt. Beeldschoon.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:05 schreef Halcon het volgende:
Oh ja, SS. Achter een aantal van die "dames" ging 'n mannetje schuil. Iemand die je wel kent. Je vriendinnetje Aarsbei kent 'm ook.
Wat is het Myra?quote:
En dan heb je mij nog niet eens ontmoetquote:Op donderdag 24 november 2011 22:07 schreef Supersoep het volgende:
Waar heb je het precies over? De vrouwen van FOK die ik leuk vond bleken toch echt vrouwen te zijn in het echt. Beeldschoon.
Aantal accounts waarmee je liep te geilen via Fok.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:07 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Waar heb je het precies over? De vrouwen van FOK die ik leuk vond bleken toch echt vrouwen te zijn in het echt. Beeldschoon.
Vertel?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:05 schreef Halcon het volgende:
Oh ja, SS. Achter een aantal van die "dames" ging 'n mannetje schuil. Iemand die je wel kent. Je vriendinnetje Aarsbei kent 'm ook.
Wat te neuk heb ik er mee te maken?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:06 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Heeft hij dat ooit gezegd? Hij was er zelf ook niet namelijk. Ik kom niet naar meets, de tweede niet, de derde, vierde en vijfde met enkel Tijnbrein ook niet.
Stiekem wel ja.quote:
ben je al zenuwachtig voor zondag?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
En dan heb je mij nog niet eens ontmoet
Ik wel. Misschien vind ik Tijn wel engquote:Op donderdag 24 november 2011 22:08 schreef dawg het volgende:
[..]
ben je al zenuwachtig voor zondag?
Ik wilde weten of je nog meer mensen hier heen kon sturen, want het werkte gister zo goed.quote:
Wat is er zondag?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wel. Misschien vind ik Tijn wel eng
Of ik jouquote:Op donderdag 24 november 2011 22:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wel. Misschien vind ik Tijn wel eng
Oh zo, dan begreep ik je verkeerd.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wilde weten of je nog meer mensen hier heen kon sturen, want het werkte gister zo goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |