Hahaha, daar heb je gelijk in.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ho![]()
Jij hebt al een date met Silk
Wel eerlijk delen he
Ik vroeg me al af waar je bleef.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik hoor triomijn aandacht heb je
Oeh, MMF of FFM?quote:
Goed idee! Kom je ook?quote:Op donderdag 24 november 2011 21:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is bijna alsof we een keer een orgiemeet moeten organiseren, er zit hier teveel overmatige interesse in groepsseks
Je kunt hier niet meedoen als je niet durft te vertellen of je voorkeur geeft aan FFM of MMF hoor.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:09 schreef MaanSelene het volgende:
Zijn we weer....waar waren we....oh ja, bij Tijn die alvast droomde. Vertel, wil je het kwijt?
Oh vandaar.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Komt omdat je grap is gebaseerd op een misplaatst vooroordeel over schizofrenie
ik wil dus beidequote:Op donderdag 24 november 2011 21:09 schreef MaanSelene het volgende:
Zijn we weer....waar waren we....oh ja, bij Tijn die alvast droomde. Vertel, wil je het kwijt?
Hier ben ikquote:Op donderdag 24 november 2011 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hahaha, daar heb je gelijk in.
[..]
Ik vroeg me al af waar je bleef.
Mee eens, het is niet de bedoeling dat iemand zich aangevallen voelt; volgens mij is dat juist precies het tegenovergestelde van wat we trachten te bereiken.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:11 schreef Moonwalk het volgende:
Ik wil even zeggen dat ik achter de schermen met iemand in gesprek was. Die persoon kwam hier om advies te vragen en voelde zich nogal aangevallen vanwege de reacties op zijn foto. Ik vind dat eigenlijk best wel jammer en onnodig dat iemand die de stap neemt om hulp te vragen, zich op de 1 of andere manier een soort van belachelijk gemaakt voelde![]()
Het viel mij op dat hij opeens weg was en daarom heb ik een dm gestuurd, zodoende weet ik dat
IK WAS HET NIETquote:Op donderdag 24 november 2011 21:11 schreef Moonwalk het volgende:
Ik wil even zeggen dat ik achter de schermen met iemand in gesprek was. Die persoon kwam hier om advies te vragen en voelde zich nogal aangevallen vanwege de reacties op zijn foto. Ik vind dat eigenlijk best wel jammer en onnodig dat iemand die de stap neemt om hulp te vragen, zich op de 1 of andere manier een soort van belachelijk gemaakt voelde![]()
Het viel mij op dat hij opeens weg was en daarom heb ik een dm gestuurd, zodoende weet ik dat
wasn't me...quote:Op donderdag 24 november 2011 21:11 schreef Moonwalk het volgende:
Klopt, jij was heel positief, ik heb zelf al die reacties niet echt gelezen verder maar dat was het antwoord dat ik kreegquote:Op donderdag 24 november 2011 21:12 schreef mrk.n het volgende:
[..]
IK WAS HET NIET![]()
&!)#&*(!_ Ik heb zelfs gezegd dat hij er goed uitziet op die foto over het algemeen genomen. Nee, maar serieus, waarom? Niemand heeft iets verkeerds gezegd of gevraagd.
Hier in het topic is niets naars gezegd voor zover ik weet.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:13 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Klopt, jij was heel positief, ik heb zelf al die reacties niet echt gelezen verder maar dat was het antwoord dat ik kreeg
Er werden toch geen erge dingen over zijn foto gezegd? Niet dat mij is opgevallen althans. Hij begon zelf over het litteken. Ik meen zelfs te hebben gelezen dat mensen hem er goed vonden uitzien.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:11 schreef Moonwalk het volgende:
Je voorkeur dan? Ik denk die van mij MMF.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
ik wil dus beideen MVV gok ik
[..]
Hier ben ik
Dat iemand zich aangevallen voelt hoeft niet altijd te liggen aan de reacties.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:12 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Mee eens, het is niet de bedoeling dat iemand zich aangevallen voelt; volgens mij is dat juist precies het tegenovergestelde van wat we trachten te bereiken.
Hoe kunnen we dit oplossen?
Hihi.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je voorkeur dan? Ik denk die van mij MMF.
Geen idee beide hebben wel wat, misschien toch lichte voorkeur naar MMFquote:Op donderdag 24 november 2011 21:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je voorkeur dan? Ik denk die van mij MMF.
Dat denk ik ja. Wel jammer, blijkbaar een gevoelig onderwerp.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:15 schreef Moonwalk het volgende:
Misschien heeft hij het allemaal verkeerd opgevat
Lokasenna.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
Als ik 't me goed herinner is het enige wat gezegd werd, dat het niet zijn beste angle was of zoiets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |