Goed uiteen te zetten lijkt mequote:Op donderdag 24 november 2011 20:42 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik wil best een vermakelijk lange post schrijven waar ik eens goed uitleg waarom jij dit verdiende. Maar dan pak ik wel eerst koffie.
Nee , 80 procent afgekeurdquote:Op donderdag 24 november 2011 20:49 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Kan jij echt nooit niet meer werken dan? Voor een paar uur op een dag ofzo?
quote:Op donderdag 24 november 2011 20:49 schreef tijnbrein het volgende:
Welke stoornis komt hier nog niet voor?
We hebben ADHD, ADD, autisme, bordeline
Een grote klootzak zijn is geen stoornisquote:Op donderdag 24 november 2011 20:50 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
grote kloten heb ik, telt dat?
Ik denk het, kan gezien worden als lichamelijke handicapquote:Op donderdag 24 november 2011 20:50 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
grote kloten heb ik, telt dat?
Ik ben Alpha en Omega.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:49 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Gelukkig maar, jij doorziet alles.
Jij bent een vrouw dus kan je daar over oordelen of het prettig is een man met een grotequote:Op donderdag 24 november 2011 20:51 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Ik denk het, kan gezien worden als lichamelijke handicapOf niet, natuurlijk.
Volgens mij bijna alles. Nog geen schizo's dacht ik.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:49 schreef tijnbrein het volgende:
Welke stoornis komt hier nog niet voor?
We hebben ADHD, ADD, autisme, bordeline
Jij?quote:Op donderdag 24 november 2011 20:50 schreef Keyos het volgende:
Ik lees hier echt teveel dingen over psychische klachten, en van alles herken ik af en toe wel eens wat in mijzelf, ga nog bijna denken dat ze bij mij ook iets gaan vinden.......
Laat ik het er maar op houden dat ik vreselijk perfectionistisch ben, dat vind ik meer dan genoeg ^^.
Jij vond ook dat ik het verdiende? Oke, ik vroeg aan jou in een ander topic: waarom vind jij dansen bij vrouwen zo belangrijk?quote:
Is dat ook trainbaar voor mensen met autisme denk je?quote:Op donderdag 24 november 2011 20:52 schreef Sinji het volgende:
[..]
Jij?
Duidelijke faalangst in versieren bro. Is trainbaar.
Groot, klein, dik, dun is hoegenaamd niet belangrijk. Gaat erom dat de man de gebruiksaanwijzing leest, anders heb je er nog geen flikker aanquote:Op donderdag 24 november 2011 20:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw dus kan je daar over oordelen of het prettig is een man met een grote
Nee inderdaadquote:Op donderdag 24 november 2011 20:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Volgens mij bijna alles. Nog geen schizo's dacht ik.
quote:Op donderdag 24 november 2011 20:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een grote klootzak zijn is geen stoornis
Je hoort er nooit bij als je eerlijk bent, hier. Vreselijk ook.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:53 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]![]()
ik hoor er weer niet bij...
En die luidt voor jou?quote:Op donderdag 24 november 2011 20:53 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Groot, klein, dik, dun is hoegenaamd niet belangrijk. Gaat erom dat de man de gebruiksaanwijzing leest, anders heb je er nog geen flikker aan
Wat zieligquote:Op donderdag 24 november 2011 20:53 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]![]()
ik hoor er weer niet bij...
Danku, ging nog bijna denken dat ik ook een psychische klacht zou hebben, maar dan ben ik volgens mij te kritisch op mijzelf.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:52 schreef Sinji het volgende:
[..]
Jij?
Duidelijke faalangst in versieren bro. Is trainbaar.
Jij ook bedankt, buddy!quote:Op donderdag 24 november 2011 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wil nog even kwijt dat Heathcliff een hele leuke en knappe meid is.
Ik zou haar doen.
I second that.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zou haar doen.
Is dat een hint? Hij is aardig Wet T-Shirt (doorschijnend dus)quote:Op donderdag 24 november 2011 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zou haar doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |