Da's als het soms is geen verkeerde eigenschap.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:28 schreef formerjellybean het volgende:
ergens betrap ik mezelf erop dat ik soms best wel bitcherig kan zijn
Hoe kom je daar nou bij?quote:Op donderdag 24 november 2011 20:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je had toch al een date, benzin?
Nou en, je bent tenminste lekker directquote:Op donderdag 24 november 2011 20:30 schreef formerjellybean het volgende:
nogal harde soms lompe uitspraken en heel gauw een weerwoord hebben
West-Brabant, hoezo?quote:Op donderdag 24 november 2011 20:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
MaanSelene, in welke regio woon je?
Stuk vermakelijker dan wat er normaal gezien allemaal passeert en dat zijn niet enkel mijn woorden, dat is nu juist wat ik bedoel. Dat houdt de spanning er wat in, terwijl jij hier enkel komt om je hossellijst te verbreden door knipogend alle vrouwen af te gaan.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:31 schreef dawg het volgende:
[..]
jouw actie jegens mrk heeft ook niet echt bijgedragen aan de sfeer in dit topic.
voor zover ik kan beoordelen, ik zit hier immers maar pas heh.
ja hoor, geen probleem.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:31 schreef MaanSelene het volgende:
Op psychische gronden, vind je het goed als ik het daarbij laat? Vind het nogal wat dat open en bloot op i-net te plempen.
Om te zien of je te hosselen bent.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:33 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
West-Brabant, hoezo?
En Benzin, geeft niks hoor![]()
Ja.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:23 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Je wilt die vraag serieus beantwoord hebben?
Ik zeg niks.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:33 schreef Supersoep het volgende:
... terwijl jij hier enkel komt om je hossellijst te verbreden door knipogend alle vrouwen af te gaan.
Een slechte kliekjessfeer. Buitenstaanders zijn niet welkom.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:34 schreef mrk.n het volgende:
Wat voor sfeer hangt er in die singles reeks dan? Ik hoor d'r meerdere mensen over zeuren.
dit heb je nu al een paar keer gepost en ik vraag me af waar je die wijsheid op baseert. los daarvan was je actie natuurlijk erg sneu en heeft niks te maken met spanning.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:33 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Stuk vermakelijker dan wat er normaal gezien allemaal passeert en dat zijn niet enkel mijn woorden, dat is nu juist wat ik bedoel. Dat houdt de spanning er wat in, terwijl jij hier enkel komt om je hossellijst te verbreden door knipogend alle vrouwen af te gaan.
Steeds minder echte 'vaste' gebruikers komen hier nauwelijks meer, ik vind het oprecht jammer.
Go, heath!quote:
Echt, jij bent als je dat meent een levenloze kneus.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:33 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Stuk vermakelijker dan wat er normaal gezien allemaal passeert en dat zijn niet enkel mijn woorden, dat is nu juist wat ik bedoel. Dat houdt de spanning er wat in, terwijl jij hier enkel komt om je hossellijst te verbreden door knipogend alle vrouwen af te gaan.
Steeds minder echte 'vaste' gebruikers komen hier nauwelijks meer tenzij er dus inderdaad flinke 'ruzie' is, ik vind het oprecht jammer.
Mosterd na de supersoep.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:35 schreef formerjellybean het volgende:
Ik vind het een beetje een spuit elf actie om weer over mrk actie supersoep te beginnen. Dat is een beetje mosterd na de maaltijd.
zeg dan ook echt niks.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:34 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik zeg niks.
behalve dat het zo treurig doorzichtig is
Brabantquote:Op donderdag 24 november 2011 20:33 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
West-Brabant, hoezo?
En Benzin, geeft niks hoor![]()
Moonwalk, afgelopen 1,5 topic. je reageert op iedere post van haar en iedere post die over haar gaat.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:35 schreef dawg het volgende:
[..]
zeg dan ook echt niks.
of onderbouw het eens.
Sneu in de ogen van mensen die er in het algemeen weinig van snappen. Altijd wel typerend, maar dan hoef ik er tenminste ook niet zo zwaar aan te tillen, de meningen die tegen me zijn.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:35 schreef dawg het volgende:
[..]
dit heb je nu al een paar keer gepost en ik vraag me af waar je die wijsheid op baseert. los daarvan was je actie natuurlijk erg sneu en heeft niks te maken met spanning.
Slikt ze ?quote:Op donderdag 24 november 2011 20:35 schreef benzin het volgende:
[..]
We hebben een leuke conversatie gehad in het topic
Jullie gingen toch dansen en wat drinken?quote:Op donderdag 24 november 2011 20:35 schreef benzin het volgende:
[..]
We hebben een leuke conversatie gehad in het topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |