Dat niet perse, maar wat ik tot nu toe van je denk te kennen ben je niet het type om zomaar "OMG" en "diss" aan je vocabulaire toe te voegenquote:Op donderdag 24 november 2011 19:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lijk ik te netjes? In het dagelijks leven zeg ik teveel tyfus en tering enzo, ik probeer hier normaal te praten
quote:
Ten eerste, wees welkom!!quote:Op donderdag 24 november 2011 20:01 schreef MaanSelene het volgende:
Hoe werkt dat eigenlijk hier, moet je jezelf voorstellen, of?
Klopt, ik moet de "durf" barrière doorbreken , ik heb vreselijk veel zelfvertrouwen op veel punten, blink vreselijk uit bij presentaties , discussies, maar ik durf niets met omdat ik op een vlak begeef die ik (nog) niet ken als het om vrouwen en relaties gaat.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:55 schreef dawg het volgende:
[..]
zonder diezelfde mate van zelfvertrouwen word je waarschijnlijk niet eens die succesvolle zakenman.
veel doen is meestal goed voor je zelfvertrouwen. dus veel met vrouwen flirten, een beetje durf tonen etc, en je zult merken dat het steeds makkelijker gaat.
Aha. Weer een hartjes-gebruikende vrouw erbij. Hebben we net nodig!quote:Op donderdag 24 november 2011 20:01 schreef MaanSelene het volgende:
Ja, en dan gewoon vragen en wij proberen je een antwoord te geven, of je kletst gezellig meequote:Op donderdag 24 november 2011 20:01 schreef MaanSelene het volgende:
Dank je welquote:Op donderdag 24 november 2011 20:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ten eerste, wees welkom!!
Niet schrikken van alle dm's en pm's van de mannenquote:Op donderdag 24 november 2011 20:01 schreef MaanSelene het volgende:
Herzlich Wilkommen !quote:Op donderdag 24 november 2011 20:01 schreef MaanSelene het volgende:
Kom maar opquote:Op donderdag 24 november 2011 20:02 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Dank je welExcuses hoor, dat ik er zomaar tussenval. Maar ik was een beetje aan het rondsurfen op Fok en zag ineens dit topic
Ik denk, misschien dat ik daar mijn frustraties een beetje kan plempen.
Shoot!quote:Op donderdag 24 november 2011 20:02 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Dank je welExcuses hoor, dat ik er zomaar tussenval. Maar ik was een beetje aan het rondsurfen op Fok en zag ineens dit topic
Ik denk, misschien dat ik daar mijn frustraties een beetje kan plempen.
En wat voor een mannen...quote:Op donderdag 24 november 2011 20:02 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Niet schrikken van alle dm's en pm's van de mannen
waarom ben je hier
we hebben mannen in de aanbieding
Gebeurd dat zo extreem veel ? Heb vrijwel nog nooit iemand een DM / PM gestuurd, eigenlijk alleen als antwoord.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:02 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
waarom ben je hier
Not true, de helft is hier voor de gezelligheid en om anderen te helpenquote:Op donderdag 24 november 2011 20:03 schreef MaanSelene het volgende:
Waarom ik hier ben? Nou ja, waarschijnlijk om waarom we allemaal hier zijn, haha. Het versieren lukt niet op de manier waarop ik het wil.
Je bent geen vrouw.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:03 schreef Keyos het volgende:
[..]
Gebeurd dat zo extreem veel ? Heb vrijwel nog nooit iemand een DM / PM gestuurd, eigenlijk alleen als antwoord.
Is dat echt zo?quote:Op donderdag 24 november 2011 20:02 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
waarom ben je hier
quote:Op donderdag 24 november 2011 20:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je bent geen vrouw.
Ik heb DM's gehad met 'ik zou je doen' en 'Hoi, neuken?'
ja wil je ook op het lijstje?quote:
Hahaha, hoe kansloos kunnen mensen zijn om dat te doen, en dan ga ik er niet vanuit dat die personen zo cool zijn als "Barney Stinson".quote:
Neuh, dat vrees ik niet. Maar op paiq is het ook gewoon kwestie van online zijn en zovaak hang ik daar niet.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:58 schreef dawg het volgende:
[..]
voor wat concurrentie draai jij je hand niet om toch?
Bleh wauw wat doe je nouwquote:Op donderdag 24 november 2011 20:06 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Neuh, dat vrees ik niet. Maar op paiq is het ook gewoon kwestie van online zijn en zovaak hang ik daar niet.
Verdomme je was me voor.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:06 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Neuh, dat vrees ik niet. Maar op paiq is het ook gewoon kwestie van online zijn en zovaak hang ik daar niet.
dat vind ik altijd van die halve oplossingen, niet persoonlijk naar jou. ik lees deze adviezen vaker op fok en feit blijft dat je nog altijd zelf je mond open zult moeten doen, haar zelf zult moeten verleiden etc. sporten (of iets in die geest) kan daar natuurlijk wel mee helpen, om je zelfvertrouwen wat op te krikken, maar je zult het uiteindelijk toch zelf moeten doen. dus ik zou gewoon jezelf 'dwingen' praatjes te maken met vrouwen. desnoods begin je tegen een kassamiep, zodat je al wat vertrouwder wordt in het praten met ze. om te zien dat ze niet bijten.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:01 schreef Keyos het volgende:
[..]
Klopt, ik moet de "durf" barrière doorbreken , ik heb vreselijk veel zelfvertrouwen op veel punten, blink vreselijk uit bij presentaties , discussies, maar ik durf niets met omdat ik op een vlak begeef die ik (nog) niet ken als het om vrouwen en relaties gaat.
Ik zit er aan te denken om misschien eens een kamer te gaan zoeken in Rotterdam, dan kan ik eens werk zoeken waar ik meer onder mensen kom, een sportpas nemen bij de Erasmus Universiteit, en heel misschien volgend jaar een studentenvereniging joinen (al twijfel ik daaraan, ben wat meer van de Irish Pubs en 80's muziek/cafés dan de typische jeugdtenten en feesten).
Ik ben een half jaar geleden op kamers gegaan in Tilburg, maar teruggekomen omdat ik het financieel niet trok en het nog maanden duurde tot het schooljaar begon, dan kom je ook niet in het ritme (+ ik had gewoon geen ballen om minder tijd aan mijn hobby's te besteden en meer aan eten halen, koken, wassen etc).
Wie ben je en wat is je probleem?quote:Op donderdag 24 november 2011 20:06 schreef Ruv het volgende:
Ik zou graag mee willen doen in dit topic.
Erotische manga voor je ouders?quote:Op donderdag 24 november 2011 20:07 schreef formerjellybean het volgende:
yay , ik ga ook voor mijn ouders tekenen met copic markersHet word nog wel eens wat met me .
Hmm, en het zijn zeker ook de figuren die elke week 2x in de kroeg zitten en lol hebben die je aantrekt die eigenlijk niets meer willen dan een leuke nacht?quote:Op donderdag 24 november 2011 20:05 schreef MaanSelene het volgende:
Heel kort door de bocht, zonder arrogant te willen zijn, schijn ik de aandacht van een leuke man/jongen nooit lang genoeg vast te kunnen houden.
Klinkt misschien heel stom, maar als ik zeg maar mezelf profileer als een wilde meid die altijd wel in is voor een gezellig feestje voor twee, zeg maar, hangen ze als vliegen op stroop om me heen. Maar zodra ze dan de echte ik leren kennen is het pfieuwwww, weg....
En ik ben er een beetje klaar mee me op die manier te profileren, ik wil dat niet meer.
Ik ben Ruv, en ik heb totaal geen zelfrespect en zelfvertrouwen als het op contact aankomt.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:07 schreef Lokasenna het volgende:
Wie ben je en wat is je probleem?
Boks Ruv.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:08 schreef Ruv het volgende:
[..]
Ik ben Ruv, en ik heb totaal geen zelfrespect en zelfvertrouwen als het op contact aankomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |