Dat niet perse, maar wat ik tot nu toe van je denk te kennen ben je niet het type om zomaar "OMG" en "diss" aan je vocabulaire toe te voegenquote:Op donderdag 24 november 2011 19:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lijk ik te netjes? In het dagelijks leven zeg ik teveel tyfus en tering enzo, ik probeer hier normaal te praten
quote:
Ten eerste, wees welkom!!quote:Op donderdag 24 november 2011 20:01 schreef MaanSelene het volgende:
Hoe werkt dat eigenlijk hier, moet je jezelf voorstellen, of?
Klopt, ik moet de "durf" barrière doorbreken , ik heb vreselijk veel zelfvertrouwen op veel punten, blink vreselijk uit bij presentaties , discussies, maar ik durf niets met omdat ik op een vlak begeef die ik (nog) niet ken als het om vrouwen en relaties gaat.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:55 schreef dawg het volgende:
[..]
zonder diezelfde mate van zelfvertrouwen word je waarschijnlijk niet eens die succesvolle zakenman.
veel doen is meestal goed voor je zelfvertrouwen. dus veel met vrouwen flirten, een beetje durf tonen etc, en je zult merken dat het steeds makkelijker gaat.
Aha. Weer een hartjes-gebruikende vrouw erbij. Hebben we net nodig!quote:Op donderdag 24 november 2011 20:01 schreef MaanSelene het volgende:
Ja, en dan gewoon vragen en wij proberen je een antwoord te geven, of je kletst gezellig meequote:Op donderdag 24 november 2011 20:01 schreef MaanSelene het volgende:
Dank je welquote:Op donderdag 24 november 2011 20:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ten eerste, wees welkom!!
Niet schrikken van alle dm's en pm's van de mannenquote:Op donderdag 24 november 2011 20:01 schreef MaanSelene het volgende:
Herzlich Wilkommen !quote:Op donderdag 24 november 2011 20:01 schreef MaanSelene het volgende:
Kom maar opquote:Op donderdag 24 november 2011 20:02 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Dank je welExcuses hoor, dat ik er zomaar tussenval. Maar ik was een beetje aan het rondsurfen op Fok en zag ineens dit topic
Ik denk, misschien dat ik daar mijn frustraties een beetje kan plempen.
Shoot!quote:Op donderdag 24 november 2011 20:02 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Dank je welExcuses hoor, dat ik er zomaar tussenval. Maar ik was een beetje aan het rondsurfen op Fok en zag ineens dit topic
Ik denk, misschien dat ik daar mijn frustraties een beetje kan plempen.
En wat voor een mannen...quote:Op donderdag 24 november 2011 20:02 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Niet schrikken van alle dm's en pm's van de mannen
waarom ben je hier
we hebben mannen in de aanbieding
Gebeurd dat zo extreem veel ? Heb vrijwel nog nooit iemand een DM / PM gestuurd, eigenlijk alleen als antwoord.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:02 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
waarom ben je hier
Not true, de helft is hier voor de gezelligheid en om anderen te helpenquote:Op donderdag 24 november 2011 20:03 schreef MaanSelene het volgende:
Waarom ik hier ben? Nou ja, waarschijnlijk om waarom we allemaal hier zijn, haha. Het versieren lukt niet op de manier waarop ik het wil.
Je bent geen vrouw.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:03 schreef Keyos het volgende:
[..]
Gebeurd dat zo extreem veel ? Heb vrijwel nog nooit iemand een DM / PM gestuurd, eigenlijk alleen als antwoord.
Is dat echt zo?quote:Op donderdag 24 november 2011 20:02 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
waarom ben je hier
quote:Op donderdag 24 november 2011 20:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je bent geen vrouw.
Ik heb DM's gehad met 'ik zou je doen' en 'Hoi, neuken?'
ja wil je ook op het lijstje?quote:
Hahaha, hoe kansloos kunnen mensen zijn om dat te doen, en dan ga ik er niet vanuit dat die personen zo cool zijn als "Barney Stinson".quote:
Neuh, dat vrees ik niet. Maar op paiq is het ook gewoon kwestie van online zijn en zovaak hang ik daar niet.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:58 schreef dawg het volgende:
[..]
voor wat concurrentie draai jij je hand niet om toch?
Bleh wauw wat doe je nouwquote:Op donderdag 24 november 2011 20:06 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Neuh, dat vrees ik niet. Maar op paiq is het ook gewoon kwestie van online zijn en zovaak hang ik daar niet.
Verdomme je was me voor.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:06 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Neuh, dat vrees ik niet. Maar op paiq is het ook gewoon kwestie van online zijn en zovaak hang ik daar niet.
dat vind ik altijd van die halve oplossingen, niet persoonlijk naar jou. ik lees deze adviezen vaker op fok en feit blijft dat je nog altijd zelf je mond open zult moeten doen, haar zelf zult moeten verleiden etc. sporten (of iets in die geest) kan daar natuurlijk wel mee helpen, om je zelfvertrouwen wat op te krikken, maar je zult het uiteindelijk toch zelf moeten doen. dus ik zou gewoon jezelf 'dwingen' praatjes te maken met vrouwen. desnoods begin je tegen een kassamiep, zodat je al wat vertrouwder wordt in het praten met ze. om te zien dat ze niet bijten.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:01 schreef Keyos het volgende:
[..]
Klopt, ik moet de "durf" barrière doorbreken , ik heb vreselijk veel zelfvertrouwen op veel punten, blink vreselijk uit bij presentaties , discussies, maar ik durf niets met omdat ik op een vlak begeef die ik (nog) niet ken als het om vrouwen en relaties gaat.
Ik zit er aan te denken om misschien eens een kamer te gaan zoeken in Rotterdam, dan kan ik eens werk zoeken waar ik meer onder mensen kom, een sportpas nemen bij de Erasmus Universiteit, en heel misschien volgend jaar een studentenvereniging joinen (al twijfel ik daaraan, ben wat meer van de Irish Pubs en 80's muziek/cafés dan de typische jeugdtenten en feesten).
Ik ben een half jaar geleden op kamers gegaan in Tilburg, maar teruggekomen omdat ik het financieel niet trok en het nog maanden duurde tot het schooljaar begon, dan kom je ook niet in het ritme (+ ik had gewoon geen ballen om minder tijd aan mijn hobby's te besteden en meer aan eten halen, koken, wassen etc).
Wie ben je en wat is je probleem?quote:Op donderdag 24 november 2011 20:06 schreef Ruv het volgende:
Ik zou graag mee willen doen in dit topic.
Erotische manga voor je ouders?quote:Op donderdag 24 november 2011 20:07 schreef formerjellybean het volgende:
yay , ik ga ook voor mijn ouders tekenen met copic markersHet word nog wel eens wat met me .
Hmm, en het zijn zeker ook de figuren die elke week 2x in de kroeg zitten en lol hebben die je aantrekt die eigenlijk niets meer willen dan een leuke nacht?quote:Op donderdag 24 november 2011 20:05 schreef MaanSelene het volgende:
Heel kort door de bocht, zonder arrogant te willen zijn, schijn ik de aandacht van een leuke man/jongen nooit lang genoeg vast te kunnen houden.
Klinkt misschien heel stom, maar als ik zeg maar mezelf profileer als een wilde meid die altijd wel in is voor een gezellig feestje voor twee, zeg maar, hangen ze als vliegen op stroop om me heen. Maar zodra ze dan de echte ik leren kennen is het pfieuwwww, weg....
En ik ben er een beetje klaar mee me op die manier te profileren, ik wil dat niet meer.
Ik ben Ruv, en ik heb totaal geen zelfrespect en zelfvertrouwen als het op contact aankomt.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:07 schreef Lokasenna het volgende:
Wie ben je en wat is je probleem?
Boks Ruv.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:08 schreef Ruv het volgende:
[..]
Ik ben Ruv, en ik heb totaal geen zelfrespect en zelfvertrouwen als het op contact aankomt.
Uiteraard. En ik wil mezelf dus niet als matras profileren, zeg maar, dus zodra ze dan merken dat ze niks krijgen is het pfiewww, weg. En in de echte ik zijn ze al helemaal niet geinteresseerd. Maar merk wel dat ik opnieuw moet 'leren' op een normale manier in contact te komen met mensen....quote:Op donderdag 24 november 2011 20:08 schreef Keyos het volgende:
[..]
Hmm, en het zijn zeker ook de figuren die elke week 2x in de kroeg zitten en lol hebben die je aantrekt die eigenlijk niets meer willen dan een leuke nacht?
Misschien moet je op zoek gaan op andere plaatsen?quote:Op donderdag 24 november 2011 20:09 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Uiteraard. En ik wil mezelf dus niet als matras profileren, zeg maar, dus zodra ze dan merken dat ze niks krijgen is het pfiewww, weg. En in de echte ik zijn ze al helemaal niet geinteresseerd. Maar merk wel dat ik opnieuw moet 'leren' op een normale manier in contact te komen met mensen....
Dus op de manier waarop jij versiert, krijg je hele andere types op je af dan je eigenlijk zou willen? Komt dat een beetje in de buurt?quote:Op donderdag 24 november 2011 20:09 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Uiteraard. En ik wil mezelf dus niet als matras profileren, zeg maar, dus zodra ze dan merken dat ze niks krijgen is het pfiewww, weg. En in de echte ik zijn ze al helemaal niet geinteresseerd. Maar merk wel dat ik opnieuw moet 'leren' op een normale manier in contact te komen met mensen....
En waardoor denk je dat het komt dat je problemen hebt met betrekking tot je zelfbeeld en dus ook versieren?quote:
En wat is je leeftijd?quote:Op donderdag 24 november 2011 20:09 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Hoiquote:Op donderdag 24 november 2011 20:06 schreef Ruv het volgende:
Ik zou graag mee willen doen in dit topic.
voel je je beter als je me probeert belachelijk te maken? is niet de eerste keer namelijk.quote:
Zo waar dit.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:09 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Maar je verstuurt wel knipogen, dus je bent net zo schuldig.
Juist, en als ik op een ándere manier versier, krijg ik helemaal geen sjoege. Dan doe ik dus iets verkeerd, en ik kom er maar niet achter wat.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dus op de manier waarop jij versiert, krijg je hele andere types op je af dan je eigenlijk zou willen? Komt dat een beetje in de buurt?
quote:Op donderdag 24 november 2011 20:09 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Dus de wereld draait om jou als ik het goed begrijp?quote:Op donderdag 24 november 2011 20:05 schreef MaanSelene het volgende:
Heel kort door de bocht, zonder arrogant te willen zijn, schijn ik de aandacht van een leuke man/jongen nooit lang genoeg vast te kunnen houden.
Klinkt misschien heel stom, maar als ik zeg maar mezelf profileer als een wilde meid die altijd wel in is voor een gezellig feestje voor twee, zeg maar, hangen ze als vliegen op stroop om me heen. Maar zodra ze dan de echte ik leren kennen is het pfieuwwww, weg....
En ik ben er een beetje klaar mee me op die manier te profileren, ik wil dat niet meer.
Wil je dat werkelijk weten? Mijn looks.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:10 schreef Lokasenna het volgende:
En waardoor denk je dat het komt dat je problemen hebt met betrekking tot je zelfbeeld en dus ook versieren?
Ik ga dat ook niet allemaal doen om vrouwen te versieren hoor, en sowieso ben ik iemand die ook tegen vrouwen zijn mondje thuis heeft (ik kan op een goede dag uren doorlullen) dus het is niet dat ik iemand ben die dichtklapt of wat dan ook, het probleem is meer dat ik gewoon vrij weinig vrouwen tegenkom. Al mijn vrienden zijn man, ik werk bij een ochtendkrant, in mijn klas zit er geen potentiële kandidaat , de enige plek waar ik materiaal tegen kan komen is bij een incidenteel feestje van een vriend of in de kroeg die 1ne keer dat ik kan gaan per maand.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:07 schreef dawg het volgende:
[..]
dat vind ik altijd van die halve oplossingen, niet persoonlijk naar jou. ik lees deze adviezen vaker op fok en feit blijft dat je nog altijd zelf je mond open zult moeten doen, haar zelf zult moeten verleiden etc. sporten (of iets in die geest) kan daar natuurlijk wel mee helpen, om je zelfvertrouwen wat op te krikken, maar je zult het uiteindelijk toch zelf moeten doen. dus ik zou gewoon jezelf 'dwingen' praatjes te maken met vrouwen. desnoods begin je tegen een kassamiep, zodat je al wat vertrouwder wordt in het praten met ze. om te zien dat ze niet bijten.
sport en verenigingen zou ik eerder aanraden om je sociale kring wat te vergroten of nieuwe mensen te leren kennen als je net verhuisd bent of zo. echter niet om vrouwen te versieren. maar dat ben ik.
Misschien flirt je gewoonweg met de verkeerde types?quote:Op donderdag 24 november 2011 20:11 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Juist, en als ik op een ándere manier versier, krijg ik helemaal geen sjoege. Dan doe ik dus iets verkeerd, en ik kom er maar niet achter wat.
Edit; ik ben 23.
Pics?quote:Op donderdag 24 november 2011 20:12 schreef Ruv het volgende:
[..]
Wil je dat werkelijk weten? Mijn looks.
Ik heb dat ook.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:12 schreef Ruv het volgende:
[..]
Wil je dat werkelijk weten? Mijn looks.
Val je op een bepaald type?quote:Op donderdag 24 november 2011 20:11 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Juist, en als ik op een ándere manier versier, krijg ik helemaal geen sjoege. Dan doe ik dus iets verkeerd, en ik kom er maar niet achter wat.
Edit; ik ben 23.
Dit probleem zou ik ook hebben gehad als ik alleen op vrouwen viel, goddank dat ik mannen ook leuk vind.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:12 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik ga dat ook niet allemaal doen om vrouwen te versieren hoor, en sowieso ben ik iemand die ook tegen vrouwen zijn mondje thuis heeft (ik kan op een goede dag uren doorlullen) dus het is niet dat ik iemand ben die dichtklapt of wat dan ook, het probleem is meer dat ik gewoon vrij weinig vrouwen tegenkom. Al mijn vrienden zijn man, ik werk bij een ochtendkrant, in mijn klas zit er geen potentiële kandidaat , de enige plek waar ik materiaal tegen kan komen is bij een incidenteel feestje van een vriend of in de kroeg die 1ne keer dat ik kan gaan per maand.
Schat nee. Ik maak die opmerkingen aan de lopende band tegen iedereen.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:11 schreef dawg het volgende:
[..]
voel je je beter als je me probeert belachelijk te maken? is niet de eerste keer namelijk.
zeg het maar, wat is je probleem?
Mag ook per DM hoor, maar meestal klopt je beeld van jezelf niet met hoe anderen je bekijken, en dan kan het helpen als je anderen laat zien hoe je eruitziet.quote:
dat steven seagal plaatje helpt ook niet gok ik.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:12 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik ga dat ook niet allemaal doen om vrouwen te versieren hoor, en sowieso ben ik iemand die ook tegen vrouwen zijn mondje thuis heeft (ik kan op een goede dag uren doorlullen) dus het is niet dat ik iemand ben die dichtklapt of wat dan ook, het probleem is meer dat ik gewoon vrij weinig vrouwen tegenkom. Al mijn vrienden zijn man, ik werk bij een ochtendkrant, in mijn klas zit er geen potentiële kandidaat , de enige plek waar ik materiaal tegen kan komen is bij een incidenteel feestje van een vriend of in de kroeg die 1ne keer dat ik kan gaan per maand.
Niet veel mis mee in de ogen van een vrouw. Het zal daar niet direct aan liggen, maar wel aan jouw beeld ervan dus. Jammer.quote:
Nou je het vraagt denk ik er pas over na, en ik zou het eigenlijk niet weten......denk wel dat ik met de verkeerde types flirt ja, daar zou best wel wat in kunnen zitten.....quote:
blijft mijn vraag staan. waarom die behoefte iedereen af te zeiken of belachelijk te maken?quote:Op donderdag 24 november 2011 20:14 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Schat nee. Ik maak die opmerkingen aan de lopende band tegen iedereen.
Trek het je niet aan, oud wijf.
Oh ik zie je FoBo, dank je Markquote:
Welkom.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:01 schreef MaanSelene het volgende:
Yep, ik had bijna een verpleegkunde opleiding gestart dit jaar, dan had ik nu vast wel een vriendin gehadquote:Op donderdag 24 november 2011 20:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dit probleem zou ik ook hebben gehad als ik alleen op vrouwen viel, goddank dat ik mannen ook leuk vind.
Sorry, ik kijk echt nooit in fotoboeken, tenzij iemand het erover heeft.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:15 schreef formerjellybean het volgende:
lokasenna kijk hij heeft een fotoboek, waar foto's van hem staan kijk die dan even
Nee ik heb er een foto filter overheen gemaakt, om de littekens bij mijn neus een beetje weg te werken.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:15 schreef Lokasenna het volgende:
Oh ik zie je FoBo, dank je Mark
Maar volgens mij is hij niet op zo'n fortuinlijk moment genomen
Ik denk helemaal niet dat jij bedoelde dat de wereld om jou draait, je zit op een forum dus er zijn vele meningen en opvattingen, je moet je niet van alles wat aantrekkenquote:Op donderdag 24 november 2011 20:15 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Nou je het vraagt denk ik er pas over na, en ik zou het eigenlijk niet weten......denk wel dat ik met de verkeerde types flirt ja, daar zou best wel wat in kunnen zitten.....![]()
Ik moet trouwens zeggen dat ik erg onzeker wordt van die post van degene die vroeg of de hele wereld om mij draaide.....dat is dus net NIET hoe ik over wil komen.
Kijk nu stel je een vraag.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:15 schreef dawg het volgende:
[..]
blijft mijn vraag staan. waarom die behoefte iedereen af te zeiken of belachelijk te maken?
ik trek me dat niet aan, is gewoon een vraag. geef gewoon antwoord.
Ben je bi?quote:Op donderdag 24 november 2011 20:15 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Nou je het vraagt denk ik er pas over na, en ik zou het eigenlijk niet weten......denk wel dat ik met de verkeerde types flirt ja, daar zou best wel wat in kunnen zitten.....![]()
Ik moet trouwens zeggen dat ik erg onzeker wordt van die post van degene die vroeg of de hele wereld om mij draaide.....dat is dus net NIET hoe ik over wil komen.
Wat voor littekens?quote:Op donderdag 24 november 2011 20:17 schreef Ruv het volgende:
[..]
Nee ik heb er een foto filter overheen gemaakt, om de littekens bij mijn neus een beetje weg te werken.
Waarom zou dat in godsnaam wat uitmaken op een forum zoals Fok waar je gewoon chat en mensen op basis daarvan kunnen begrijpen hoe je bent? Kan mij niet voorstellen dat het veel uitmaakt of ik een plaatje van Seagal plaats of een pandabeer in een topic als deze.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:14 schreef dawg het volgende:
[..]
dat steven seagal plaatje helpt ook niet gok ik.
Nee, dit topic heeft dramaverhalen.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:19 schreef formerjellybean het volgende:
huh dawg heeft dramaverhalen ??
Ja, best leuk meestal.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:19 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Nee, dit topic heeft dramaverhalen.
quote:Op donderdag 24 november 2011 20:19 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Nee, dit topic heeft dramaverhalen.
Ook niet zo geweldig boeiend, littekens, tenzij erg rood en verkleurd. Je komt een beetje over als financieel adviseur, zo. In ieder geval is dat geen negatief iets, een echte carriére-man.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:17 schreef Ruv het volgende:
[..]
Nee ik heb er een foto filter overheen gemaakt, om de littekens bij mijn neus een beetje weg te werken.
Pffff, je zit spot-on, ben je helderziende ofzo? Mijn beste vriend zegt het vaak tegen me, dat ik geen type ben voor een vaste relatie. Ik heb vrij veel meegemaakt in mijn leven, misschien dat ik mezelf daardoor tot een bepaald type man en een bepaald type relatie beperk, om maar niet meer gekwetst te worden ofzo. Maar aan de andere kant.....dat wham, bam thank you ma'am is het ook niet voor mij. Maar goed, dat was inmiddels duidelijk.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:17 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik denk helemaal niet dat jij bedoelde dat de wereld om jou draait, je zit op een forum dus er zijn vele meningen en opvattingen. Wat jij meemaakt klinkt voor mij alsof je je ergens tot een bepaald type man "beperkt" . Ik weet niet hoe diep je er over na wil denken maar het kan best dat je die onbewust opzoekt omdat je misschien helemaal niet klaar bent voor een serieuze vaste relatie.
Weet je van jezelf duidelijk wat je wil?
Enig.quote:
Jij bent gewoon irritant.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:21 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Enig.
Lekker negatieve dramaverhalen ook.![]()
ik doe de komische noot.
Dat bedoel ik.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:22 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik zie dat als een compliment.
missie geslaagd
Er komen zoveel situaties en dingen langs in dit topic, als je dit topic 4 jaar zou volgen leer je meer op relatiegebied dan een psychologie studente in dezelfde tijd.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:20 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Pffff, je zit spot-on, ben je helderziende ofzo? Mijn beste vriend zegt het vaak tegen me, dat ik geen type ben voor een vaste relatie. Ik heb vrij veel meegemaakt in mijn leven, misschien dat ik mezelf daardoor tot een bepaald type man en een bepaald type relatie beperk, om maar niet meer gekwetst te worden ofzo. Maar aan de andere kant.....dat wham, bam thank you ma'am is het ook niet voor mij. Maar goed, dat was inmiddels duidelijk.
Weet je, misschien heeft het nog niet eens met versieren te maken....misschien is het wel zo dat ik ook gewoon vriendschappelijke contacten met mannen/jongens 'verseksualiseer', omdat ik ergens het idee heb dat dat alles is waar ik goed voor ben. Maar dat praat ik mezelf dan aan....
Je wilt die vraag serieus beantwoord hebben?quote:
quote:Op donderdag 24 november 2011 20:20 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ik denk die streep op zijn neus, zo goed is het filter nou ook weer niet
Jij ook.quote:
Ik denk dat je een stempeltje op jezelf al zet en je zelf al zo ziet dat je daardoor waarschijnlijk dat soort jongens aantrekt.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:20 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Pffff, je zit spot-on, ben je helderziende ofzo? Mijn beste vriend zegt het vaak tegen me, dat ik geen type ben voor een vaste relatie. Ik heb vrij veel meegemaakt in mijn leven, misschien dat ik mezelf daardoor tot een bepaald type man en een bepaald type relatie beperk, om maar niet meer gekwetst te worden ofzo. Maar aan de andere kant.....dat wham, bam thank you ma'am is het ook niet voor mij. Maar goed, dat was inmiddels duidelijk.
Weet je, misschien heeft het nog niet eens met versieren te maken....misschien is het wel zo dat ik ook gewoon vriendschappelijke contacten met mannen/jongens 'verseksualiseer', omdat ik ergens het idee heb dat dat alles is waar ik goed voor ben. Maar dat praat ik mezelf dan aan....
Neehoor, ten eerste zijn wij twee niet te vergelijken en ten tweede ben ik irritanter over het algemeen in dit topic. Dat is ook een kunst eigenlijk.quote:
Ja want dit topic geeft zo'n realistische kijk op de samenlevingquote:Op donderdag 24 november 2011 20:22 schreef Keyos het volgende:
[..]
Er komen zoveel situaties en dingen langs in dit topic, als je dit topic 4 jaar zou volgen leer je meer op relatiegebied dan een psychologie studente in dezelfde tijd.
Jij disst me ook alquote:Op donderdag 24 november 2011 20:24 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Neehoor, ten eerste zijn wij twee niet te vergelijken en ten tweede ben ik irritanter over het algemeen in dit topic. Dat is ook een kunst eigenlijk.
right.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:17 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Kijk nu stel je een vraag.
Vorm van humor. Relativeert die dramaverhalen hier af en toe.
Wel op de buitenbeentjes ervan, denk ik.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:24 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja want dit topic geeft zo'n realistische kijk op de samenleving
en wat brengt jou hier eigenlijk? Behalve vuisten uitdelen en gezapigheid brengen?quote:
Ik herken bepaalde dingen van een aantal vriendinnen van me. Het is klaag klaag klaag geen 1 man neemt me serieus, maar ondertussen hebben ze om de week of om de twee weken een ander. Ik zeg niet dat jij dat doet, maar het het totaalbeeld van zeggen dat je wat vast wil, en je totaal tegenovergesteld gedragen, leek het me iets wat misschien bij jouw ook van toepassing kon zijn. Het probleem is dat die dingen vaak onbewust gaan zoals je zegt, en meestal een ander onderliggend probleem hebben.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:20 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Nee, wel genoeg mensen die in dezelfde situatie zitten zoals vele hier.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:24 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Hey, ik had het over relatiegebied hé, sowieso moet je het niet te letterlijk nemenquote:Op donderdag 24 november 2011 20:24 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik vind dat wel leukquote:Op donderdag 24 november 2011 20:01 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Aha. Weer een hartjes-gebruikende vrouw erbij. Hebben we net nodig!
Niet te hopen dat je de Bonuspas kwijt bent, dan kom je van de koude kerstmarkt thuis.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
He, nieuwe mensen.
Wie zijn er vandaag in de aanbieding, Moonwalk?
![]()
Ja, ik zit zelf in de wajong dus het onderwerp viel er even opquote:Op donderdag 24 november 2011 20:25 schreef MaanSelene het volgende:
Had trouwens nog gereageerd op jouw stukje over de WAjong van 't vorige topic, Keyos. Vond het herkenbaar.
Das liefquote:
Geeft niet, ik ben iedere keer in de aanbieding, dus ik word gekocht.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:27 schreef Keyos het volgende:
[..]
Niet te hopen dat je de Bonuspas kwijt bent, dan kom je van de koude kerstmarkt thuis.
Oeh, even teruglezen, heb die net gemist denk ik.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, ik zit zelf in de wajong dus het onderwerp viel er even op
Ja, Heathcliff is zelf bi en een hele leuke vrouw! ...als dat is waar jouw interesse naar uit gaatquote:Op donderdag 24 november 2011 20:23 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Je wilt die vraag serieus beantwoord hebben?
Ik idd ook, misschien dat dat ook wel een deel van het probleem is. Een WAjong krijg je immers niet omdat je zweetvoeten hebt....quote:Op donderdag 24 november 2011 20:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, ik zit zelf in de wajong dus het onderwerp viel er even op
in singles hangt tegenwoordig vaak een negatieve afzeikerige sfeer. jammer, jaren met veel plezier gepost.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:26 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
en wat brengt jou hier eigenlijk? Behalve vuisten uitdelen en gezapigheid brengen?
Oh ik ook. Hoe uit het zich bij jou?quote:Op donderdag 24 november 2011 20:28 schreef formerjellybean het volgende:
ergens betrap ik mezelf erop dat ik soms best wel bitcherig kan zijn
Daar is altijd veel onbegrip over, ook hier op fok word ik regelmatig "op het matje geroepen" waarom ik wel kan chatten maar niet kan werkenquote:Op donderdag 24 november 2011 20:28 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Ik idd ook, misschien dat dat ook wel een deel van het probleem is. Een WAjong krijg je immers niet omdat je zweetvoeten hebt....
waarom heb je een wajong?quote:Op donderdag 24 november 2011 20:28 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Ik idd ook, misschien dat dat ook wel een deel van het probleem is. Een WAjong krijg je immers niet omdat je zweetvoeten hebt....
Dat maakte deze reeks nu altijd zo leuk. Nu wordt dit zo langzamerhand de nieuwe Singles. Ik vrees er serieus voor. Nu klinkt het nog vervelend dat ik de nieuwe toevoegingen niet zo spectaculair vind, maar na een tijd krijg ik m'n gelijk.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:28 schreef dawg het volgende:
[..]
in singles hangt tegenwoordig vaak een negatieve afzeikerige sfeer. jammer, jaren met veel plezier gepost.
Hahaha, dank je wel. Butterflies are free hequote:Op donderdag 24 november 2011 20:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je hebt ook een schattige UI. Welke haarkleur heb je?
Wat vrouwen zeggen te willen en wat ze daadwerkelijk voelen zodra puntje bij paaltje komt.. daar zit een heel groot verschil in.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:26 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik herken bepaalde dingen van een aantal vriendinnen van me. Het is klaag klaag klaag geen 1 man neemt me serieus, maar ondertussen hebben ze om de week of om de twee weken een ander. Ik zeg niet dat jij dat doet, maar het het totaalbeeld van zeggen dat je wat vast wil, en je totaal tegenovergesteld gedragen, leek me iets wat misschien bij jouw ook van toepassing kon zijn. Het probleem is dat die dingen vaak onbewust gaan zoals je zegt, en meestal een ander onderliggend probleem hebben.
Wat ik in mijn omgeving zie is dat zodra er een goeie jongen ten tonele verschijnt, dat die dan om de meest rare redenen "niet goed is" . het weekend erop is er weer een nieuwe jacobus die heel slecht is en niet belt en alleen maar belt als hij een wip wil maken en alle drama nog aan toe. Net een kapotte grammofoonplaat. Je hebt niet voor niets de behoefte naar iets vasts, dus om te zeggen dat je geen type bent voor een vaste relatie vind ik een beetje te ver gaan. Maar het zou denk ik wel goed zijn om na te denken over hoe het komt dat je zulke types opzoekt.
Dat is inderdaad jammer.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:28 schreef dawg het volgende:
[..]
in singles hangt tegenwoordig vaak een negatieve afzeikerige sfeer. jammer, jaren met veel plezier gepost.
Ik ben sowieso te jong voor haar en ik denk dat haar karakter en het mijne niet goed samengaan.quote:
Een waar woord. Nooit luisteren naar wat vrouwen zeggen, maar kijk naar wat ze DOEN.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:30 schreef Sinji het volgende:
[..]
Wat vrouwen zeggen te willen en wat ze daadwerkelijk voelen zodra puntje bij paaltje komt.. daar zit een heel groot verschil in.
jouw actie jegens mrk heeft ook niet echt bijgedragen aan de sfeer in dit topic.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:30 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dat maakte deze reeks nu altijd zo leuk. Nu wordt dit zo langzamerhand de nieuwe Singles. Ik vrees er serieus voor. Nu klinkt het nog vervelend dat ik de nieuwe toevoegingen niet zo spectaculair vind, maar na een tijd krijg ik m'n gelijk.
Dat is wederzijds, het is inderdaad een onderwerp waar een taboe op rust. 'Je bent toch jong, je kunt toch hier ook een hele dag zitten? Ga werken dan!' Zoooooo herkenbaar!quote:Op donderdag 24 november 2011 20:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Daar is altijd veel onbegrip over, ook hier op fok word ik regelmatig "op het matje geroepen" waarom ik wel kan chatten maar niet kan werken![]()
Leuk weer eens een mede-wajonger te spreken
Op psychische gronden, vind je het goed als ik het daarbij laat? Vind het nogal wat dat open en bloot op i-net te plempen.quote:
Je had toch al een date, benzin?quote:Op donderdag 24 november 2011 20:30 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben sowieso te jong voor haar en ik denk dat haar karakter en het mijne niet goed samengaan.
Maar bedankt voor de aanmoediging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |