Enig.quote:
Jij bent gewoon irritant.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:21 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Enig.
Lekker negatieve dramaverhalen ook.![]()
ik doe de komische noot.
Dat bedoel ik.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:22 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik zie dat als een compliment.
missie geslaagd
Er komen zoveel situaties en dingen langs in dit topic, als je dit topic 4 jaar zou volgen leer je meer op relatiegebied dan een psychologie studente in dezelfde tijd.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:20 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Pffff, je zit spot-on, ben je helderziende ofzo? Mijn beste vriend zegt het vaak tegen me, dat ik geen type ben voor een vaste relatie. Ik heb vrij veel meegemaakt in mijn leven, misschien dat ik mezelf daardoor tot een bepaald type man en een bepaald type relatie beperk, om maar niet meer gekwetst te worden ofzo. Maar aan de andere kant.....dat wham, bam thank you ma'am is het ook niet voor mij. Maar goed, dat was inmiddels duidelijk.
Weet je, misschien heeft het nog niet eens met versieren te maken....misschien is het wel zo dat ik ook gewoon vriendschappelijke contacten met mannen/jongens 'verseksualiseer', omdat ik ergens het idee heb dat dat alles is waar ik goed voor ben. Maar dat praat ik mezelf dan aan....
Je wilt die vraag serieus beantwoord hebben?quote:
quote:Op donderdag 24 november 2011 20:20 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ik denk die streep op zijn neus, zo goed is het filter nou ook weer niet
Jij ook.quote:
Ik denk dat je een stempeltje op jezelf al zet en je zelf al zo ziet dat je daardoor waarschijnlijk dat soort jongens aantrekt.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:20 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Pffff, je zit spot-on, ben je helderziende ofzo? Mijn beste vriend zegt het vaak tegen me, dat ik geen type ben voor een vaste relatie. Ik heb vrij veel meegemaakt in mijn leven, misschien dat ik mezelf daardoor tot een bepaald type man en een bepaald type relatie beperk, om maar niet meer gekwetst te worden ofzo. Maar aan de andere kant.....dat wham, bam thank you ma'am is het ook niet voor mij. Maar goed, dat was inmiddels duidelijk.
Weet je, misschien heeft het nog niet eens met versieren te maken....misschien is het wel zo dat ik ook gewoon vriendschappelijke contacten met mannen/jongens 'verseksualiseer', omdat ik ergens het idee heb dat dat alles is waar ik goed voor ben. Maar dat praat ik mezelf dan aan....
Neehoor, ten eerste zijn wij twee niet te vergelijken en ten tweede ben ik irritanter over het algemeen in dit topic. Dat is ook een kunst eigenlijk.quote:
Ja want dit topic geeft zo'n realistische kijk op de samenlevingquote:Op donderdag 24 november 2011 20:22 schreef Keyos het volgende:
[..]
Er komen zoveel situaties en dingen langs in dit topic, als je dit topic 4 jaar zou volgen leer je meer op relatiegebied dan een psychologie studente in dezelfde tijd.
Jij disst me ook alquote:Op donderdag 24 november 2011 20:24 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Neehoor, ten eerste zijn wij twee niet te vergelijken en ten tweede ben ik irritanter over het algemeen in dit topic. Dat is ook een kunst eigenlijk.
right.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:17 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Kijk nu stel je een vraag.
Vorm van humor. Relativeert die dramaverhalen hier af en toe.
Wel op de buitenbeentjes ervan, denk ik.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:24 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja want dit topic geeft zo'n realistische kijk op de samenleving
en wat brengt jou hier eigenlijk? Behalve vuisten uitdelen en gezapigheid brengen?quote:
Ik herken bepaalde dingen van een aantal vriendinnen van me. Het is klaag klaag klaag geen 1 man neemt me serieus, maar ondertussen hebben ze om de week of om de twee weken een ander. Ik zeg niet dat jij dat doet, maar het het totaalbeeld van zeggen dat je wat vast wil, en je totaal tegenovergesteld gedragen, leek het me iets wat misschien bij jouw ook van toepassing kon zijn. Het probleem is dat die dingen vaak onbewust gaan zoals je zegt, en meestal een ander onderliggend probleem hebben.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:20 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Nee, wel genoeg mensen die in dezelfde situatie zitten zoals vele hier.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:24 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Hey, ik had het over relatiegebied hé, sowieso moet je het niet te letterlijk nemenquote:Op donderdag 24 november 2011 20:24 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik vind dat wel leukquote:Op donderdag 24 november 2011 20:01 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Aha. Weer een hartjes-gebruikende vrouw erbij. Hebben we net nodig!
Niet te hopen dat je de Bonuspas kwijt bent, dan kom je van de koude kerstmarkt thuis.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
He, nieuwe mensen.
Wie zijn er vandaag in de aanbieding, Moonwalk?
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |