jullie gaan allemaal cactus' handje vasthouden als ze die wazige kerel date?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wel. Misschien vind ik Tijn wel eng
Over wie heb je het nu, qua eerlijk zijn?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:09 schreef Halcon het volgende:
[..]
Oh, wist je dat nog niet? Dacht dat jullie altijd eerlijk tegen elkaar waren.
Geen één dus? Van de accounts met wederzijdse interesse was Straw er één van en de andere twee heb ik gewoon ontmoet. Dus wat loop je allemaal te lullen precies?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:08 schreef Halcon het volgende:
[..]
Aantal accounts waarmee je liep te geilen via Fok.
Ik nietquote:Op donderdag 24 november 2011 22:11 schreef dawg het volgende:
[..]
jullie gaan allemaal cactus' handje vasthouden als ze die wazige kerel date?
Alsof ik dat nodig hebquote:Op donderdag 24 november 2011 22:11 schreef dawg het volgende:
jullie gaan allemaal cactus' handje vasthouden als ze die wazige kerel date?
Klopt jij bent niet uitgenodigdquote:
Je vertelt niet alles dus.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:11 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Geen één dus? Van de accounts met wederzijdse interesse was Straw er één van en de andere twee heb ik gewoon ontmoet. Dus wat loop je allemaal te lullen precies?![]()
Misschien is er dit jaar iemand geweest die me iets gestuurd heeft waarvan ik nu niks meer weet, maar dat is wel een erg zinloze actie geweest van Richard dan.
ach so. gefeliciteerd alvast dan, ik ga het dinsdag vast vergeten.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik niethaha ik schijn jarig te zijn dinsdag
Ach, vandaar. Dacht dat ik een meet gemist had of zoquote:Op donderdag 24 november 2011 22:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Klopt jij bent niet uitgenodigd
dank jequote:Op donderdag 24 november 2011 22:12 schreef dawg het volgende:
[..]
ach so. gefeliciteerd alvast dan, ik ga het dinsdag vast vergeten.
Het wordt echt wel vet.quote:
je zal wel moeten, want je enige doel in deze reeks is stoken.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:11 schreef Cactus1 het volgende:
Vieze vuile asociale topickaper![]()
Ik weet niet waar de ruzie overgaat, maar bij deze sluit ik me aan bij SS en Straw!
Ik kan me enkel missyB herinneren die me ooit eens begon te DMen in een geile bui van haar zo'n vijf maanden geleden. Verder niks eigenlijk, ze leek me wel authentiek verder. Goede troll als het Richard was.quote:
nee hoor je mist nietsquote:Op donderdag 24 november 2011 22:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach, vandaar. Dacht dat ik een meet gemist had of zo
Helaas ik ben niet uitgenodigdquote:Op donderdag 24 november 2011 22:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het wordt echt wel vet.
Weten jullie welk geurtje lekker is voor mannen ofzo? Ik weet het niet namelijk. Mag per DM, anders weet hij het al
gezien die sms die je net postte denk ik niet dat er veel uitdaging inzit inderdaad. maar hey, zeg nooit nooit. misschien kom je maandag wel zwijmelend het topic binnendrijven.quote:
10 punten voor je zelfkennis en attentheidquote:Op donderdag 24 november 2011 22:12 schreef dawg het volgende:
ach so. gefeliciteerd alvast dan, ik ga het dinsdag vast vergeten.
Je kunt je niet bedwingen anders?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:13 schreef mrk.n het volgende:
Ik ga van Fok af. Ik laat mijn account blokkeren of wat dan ook, voordat Supersoep nog meer dingen gaat uithalen.
ssstquote:
quote:Op donderdag 24 november 2011 22:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
ssstanders wordt hij jaloers
Jij wil ruzie met mij? Ik ben er klaar voor. Je treft me in een uiterst goede bui, loserquote:Op donderdag 24 november 2011 22:13 schreef ook_gek het volgende:
je zal wel moeten, want je enige doel in deze reeks is stoken.
Jawel, ik wil gewoon dat dit account weggaat.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je kunt je niet bedwingen anders?
Nee niet nog meer -_-quote:Op donderdag 24 november 2011 22:15 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij wil ruzie met mij? Ik ben er klaar voor. Je treft me in een uiterst goede bui, loser
Ben je al eens buiten geweest?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je kunt je niet bedwingen anders?
ik ga nu even een paar namen dm'en. ik zeg het even voordat het weer gezien wordt als een of andere hosselpoging. oki?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het wordt echt wel vet.
Weten jullie welk geurtje lekker is voor mannen ofzo? Ik weet het niet namelijk. Mag per DM, anders weet hij het al
Dat fenomeen kennen we nu al. En dan kom je hier weer met je vierde account aankakken.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:15 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Jawel, ik wil gewoon dat dit account weggaat.
Ik moet het van mezelf een kans geven idd. En zal maandag een smeuiige update gevenquote:Op donderdag 24 november 2011 22:13 schreef dawg het volgende:
gezien die sms die je net postte denk ik niet dat er veel uitdaging inzit inderdaad. maar hey, zeg nooit nooit. misschien kom je maandag wel zwijmelend het topic binnendrijven.
Nee, heb het namelijk gezien.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Of Richard heeft tegen jou gelogen.
Richard en liegen. Nohhh.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Of Richard heeft tegen jou gelogen.
Pijp een admin, het schijnt te helpen.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:15 schreef mrk.n het volgende:
Dag meneerquote:
Ik neuk liever Yvonnequote:Op donderdag 24 november 2011 22:16 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Pijp een admin, het schijnt te helpen.
Accounts worden niet verwijderd, je kan een onbestaand mailadres instellen en een nieuw wachtwoord aanvragen, zoiets was het, dan heb je iig geen toegang meer.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:15 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |