Maar er zijn meer mensen op fok die zo denken, ook admins dachten zo.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Fout, gewoon door Halcon met zijn waanideeėn.
Serieus? Vandaar dat Supersoep altijd zo tegen Tijnbrein is, maar ondertussen.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:41 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat?! Jij was sexy aan het DM'en met SS en toen kwam ene Richard ook met sexy DM's? Supersoep ook bi? Wat een avond vol verrassingen
Is dit echt je niveau vanavond?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:42 schreef Halcon het volgende:
Supersoep blijkt behalve met dames ook met gasten geil te DM-en.
Man, ik zit hier weer met een boner. SS is echt niet te houden als hij eenmaal op gang is.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:42 schreef Halcon het volgende:
Ik maakte geen grappen, dus je zit er weer naast vrees ik.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:42 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jouw grappen mislukken steeds. Kan me voorstellen dat dat frustrerend voor je is.
Waar heb ik het over de PVV?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Mij associeren met de PVV is nogal vreemd.
Nee anders zou ik nu nog wel een ban hebben.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:42 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Maar er zijn meer mensen op fok die zo denken, ook admins dachten zo.
Twee uur geleden vertelde hij me hoe hij me morgen mank gaat laten lopen met zijn genotsknots.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:42 schreef Halcon het volgende:
Gastquote:Op donderdag 24 november 2011 22:42 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Is dit echt je niveau vanavond?
Ik vond het leuker dat je bi wasquote:Op donderdag 24 november 2011 22:41 schreef Supersoep het volgende:
WutNee blijkbaar heeft die Richard vrouwelijke accounts aangemaakt om mij daarmee te benaderen. Ik sluit niet uit dat het gebeurt is, maar dat moet wel heel kortstondig zijn geweest want ik herinner me er niet veel van.
quote:Op donderdag 24 november 2011 22:27 schreef Halcon het volgende:
[..]
En je hebt (veel) pukkels en je bent PVV.
Of bedoelde je daar iets anders vaags mee?quote:
quote:Op donderdag 24 november 2011 22:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Man, ik zit hier weer met een boner. SS is echt niet te houden als hij eenmaal op gang is.
PVV =/= de PVV.....quote:Op donderdag 24 november 2011 22:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
[..]
Of bedoelde je daar iets anders vaags mee?
Nee, met een vrouwelijke nepkloon dus.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:41 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat?! Jij was sexy aan het DM'en met SS en toen kwam ene Richard ook met sexy DM's? Supersoep ook bi? Wat een avond vol verrassingen
quote:Op donderdag 24 november 2011 22:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Man, ik zit hier weer met een boner. SS is echt niet te houden als hij eenmaal op gang is.
Heb je geen bouvier of zo?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:44 schreef Lokasenna het volgende:
Getver, weer alleen slapen vannacht
dat weet ik niet.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De mensen in dit topic? Of jij?
Dit was jouw stijl niet. Al was het een 'grap'. Heeft Richard ook jouw account overgenomen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |