Ach, dat weet je zelf ook wel.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als je nou even uitlegt waar PVV voor staat, als het dus blijkbaar niet de meest voor de hand liggende optie is.
Heb vertrouwen in mijn wegjaagkunstenquote:Op donderdag 24 november 2011 22:48 schreef Mystikvm het volgende:
Liever niet. Die gast heeft zich de eerste 200 delen van deze reeks toegeëigend.
Richard heeft een ban, dus dat gaat niet gebeuren.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:48 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jawel, niet zo kinderachtig doen. Iedereen om de tafel en dan kunnen we afsluiten met handjes schudden.
MLiG wil jij Richard even vragen of hij komt? Desnoods verzin je maar dat ik hem pijp ofzo.
Richard heeft een ban. Heb je mijn geweldige 'telegramstijl' uitleg niet gelezen?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:47 schreef Cactus1 het volgende:
Ik heb een plan. Laten we Richard er even bij vragen, dan kan ik daar gelijk kennis mee maken.
Wie heeft zijn FB?
Ze willen je spanken ja?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, dat zeiden een stel Antilliaanse jongens waar ik een soort heibel mee had in de trein vorige week zondag. Dat was raar.
Ik weet dat je je naam eer aandoetquote:Op donderdag 24 november 2011 22:49 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Heb vertrouwen in mijn wegjaagkunsten
Ohja, wist niet dat hij dat nog steeds had. Dus als die is opgeheven begint het feest weer van voor af aan?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:49 schreef -Strawberry- het volgende:
Richard heeft een ban. Heb je mijn geweldige 'telegramstijl' uitleg niet gelezen?
Is ook wel heel heftig natuurlijk, wat seksueel getinte DMs uitwisselen.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
En over de gasten die daar gretig aan mee willen doen.
Ja, en ze wilden me achtervolgen als ik de trein uitstapte enzoquote:Op donderdag 24 november 2011 22:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze willen je spanken ja?![]()
Dat is een heel groot compliment voor je kont.
hij is niet online, en hij heeft geen fok account meerquote:Op donderdag 24 november 2011 22:48 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jawel, niet zo kinderachtig doen. Iedereen om de tafel en dan kunnen we afsluiten met handjes schudden.
MLiG wil jij Richard even vragen of hij komt? Desnoods verzin je maar dat ik hem pijp ofzo.
Ik heb me er ook wel eens schuldig aan gemaaktquote:Op donderdag 24 november 2011 22:50 schreef -Strawberry- het volgende:
Is ook wel heel heftig natuurlijk, wat seksueel getinte DMs uitwisselen.
Jij hoopte natuurlijk op een groeps"verkrachting"....quote:Op donderdag 24 november 2011 22:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, en ze wilden me achtervolgen als ik de trein uitstapte enzo
Stel faalhazen waren het, wel een grote mond maar niet eens van hun stoel durven komen
Het account bestaat nog, alleen kan hij er niet meer mee posten.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:51 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
hij is niet online, en hij heeft geen fok account meer
Geef m jouwe even, dan kan hij toch even meedoenquote:Op donderdag 24 november 2011 22:51 schreef mylifeisgrey het volgende:
Nee hoor, ik hou gewoon van heibel maken in de trein.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:51 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jij hoopte natuurlijk op een groeps"verkrachting"....
Nee, leg nou eens uit. Of bedoelde je wel dé PVV, wat nergens op slaat, en probeer je daar nu onderuit te komen?quote:
Ik denk dat je er totaal weer eens niks van snapt. Je tracht me belachelijk te maken met DM-uitwisselingen waar ik niks van weet, terwijl Moneyfornothing je wijst op hetzelfde gedrag richting users van jou op MSN.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ben je achterlijk of doe je alsof?
Zou wel kunnen trouwens, hij hoeft alleen maar om een unban te vragen.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:51 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Waarom blijf je er zo over doorgaan?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, leg nou eens uit. Of bedoelde je wel dé PVV, wat nergens op slaat, en probeer je daar nu onderuit te komen?
Daarmee bezorg je Mlig nog een ban. Niet doen.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:51 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Geef m jouwe even, dan kan hij toch even meedoen
Ik begrijp het maar al te goed hoor. Ik begin echt te denken dat je achterlijk bent en niet alleen maar doet alsof je dat bent.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:51 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik denk dat je er totaal weer eens niks van snapt. Je tracht me belachelijk te maken met DM-uitwisselingen waar ik niks van weet, terwijl Moneyfornothing je wijst op hetzelfde gedrag richting users van jou op MSN.
Hypocriet zijn is dodelijk. Jouw uitspraak was toch altijd ''pot-ketel-pikzwart''?
Serieuze vraag, no troll.
Omdat ik het idioot vind.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:52 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Waarom blijf je er zo over doorgaan?
Waarschijnlijk krijgt ze er een drijfnatte poes van.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:52 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Waarom blijf je er zo over doorgaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |