Oi! Nu voel ik me buitengeslotenquote:Op donderdag 24 november 2011 22:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Altijd lieverd.![]()
Kom maar in mijn gespierde armen.
Ik ben al een stuk vrolijker hoor.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:56 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat kan ik niet ontkennen. Als je ze even terug kijkt word je vast weer vrolijk
Ik zou ff dimmen als ik jou was. Die opmerking naar Lokasenna gaat erg ver voor je het weet heb je een streepje door je naam.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:57 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik wijs je gewoon even op je gedrag. That's all. Jij reageert vervolgens als door een wesp gestoken...
Nee, ik hou altijd gewoon van discussies met je omdat je bekwaam overkomt, maar het dan toch niet blijkt te zijn. Lees terug. Zelfs al gaat het niet over mij, dan nog meng ik mezelf erin. Heeft weinig te maken met je daadwerkelijke inhoud.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:57 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik wijs je gewoon even op je gedrag. That's all. Jij reageert vervolgens als door een wesp gestoken...
I know.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:54 schreef mylifeisgrey het volgende:
hij heeft geen interesse, hij is klaar met fok.
Ik wil jou ook wel knuffelen hoor.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:57 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Oi! Nu voel ik me buitengesloten
Jij mag vast ook als je zegt dat je FOK!kers op facebook hebt enzoquote:Op donderdag 24 november 2011 22:57 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Oi! Nu voel ik me buitengesloten
On-serieuziteit kan ik soms zeer waarderen. Echter zijn deze niet bepaald van 'niveau'quote:Op donderdag 24 november 2011 22:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, neem het even serieus.Zoek een echte hobby of ga je moeder pesten.
Zo gauw het over inhoud gaat, haak je inderdaad af. Je hebt dus toch nog enige mate van zelfkennis.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:58 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nee, ik hou altijd gewoon van discussies met je omdat je bekwaam overkomt, maar het dan toch niet blijkt te zijn. Lees terug. Zelfs al gaat het niet over mij, dan nog meng ik mezelf erin. Heeft weinig te maken met je daadwerkelijke inhoud.
Dan zou ik even teruglezen en dan gok ik op minstens 8 streepjesquote:Op donderdag 24 november 2011 22:58 schreef Daniel1976 het volgende:
Ik zou ff dimmen als ik jou was. Die opmerking naar Lokasenna gaat erg ver voor je het weet heb je een streepje door je naam.
Ach, maak je niet dik. Lag er dik op dat ze daar stiekem op zat te hopen.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:58 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ik zou ff dimmen als ik jou was. Die opmerking naar Lokasenna gaat erg ver voor je het weet heb je een streepje door je naam.
Kan me nog herinneren dat er een massale Facebook exchange was toen ik net begon in dit topic, ben ik nu ff blij dat niemand geïnteresseerd was in de mijne, kan alleen maar tegen je gebruikt worden blijkt wel xD.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij mag vast ook als je zegt dat je FOK!kers op facebook hebt enzo
Heath en ik waren net bezig te bepalen of je een verkrachtende seriemoordenaar bent. Dit knuffelen weegt in jouw nadeelquote:Op donderdag 24 november 2011 22:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wil jou ook wel knuffelen hoor.
ik ook, maar dit is gewoon ongegeneerd moddergooien. beetje jammer.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:59 schreef Sinji het volgende:
[..]
On-serieuziteit kan ik soms zeer waarderen. Echter zijn deze niet bepaald van 'niveau'
Het is maar weer wachten op een opsomming van jouw posts hier richting Loka en Strawberry zeker?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:59 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zo gauw het over inhoud gaat, haak je inderdaad af. Je hebt dus toch nog enige mate van zelfkennis.
Hij is waarschijnlijk heel lief hoor.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:59 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Heath en ik waren net bezig te bepalen of je een verkrachtende seriemoordenaar bent. Dit knuffelen weegt in jouw nadeel
Ik ben vrij serieus. Aantal mensen verzieken hier de sfeer weer en dan volgen er acties.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:59 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ach, maak je niet dik. Lag er dik op dat ze daar stiekem op zat te hopen.
Hahaha. Ik ben een schatje.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:59 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Heath en ik waren net bezig te bepalen of je een verkrachtende seriemoordenaar bent. Dit knuffelen weegt in jouw nadeel
Moet ieder voor zich weten, maar je kunt er inderdaad maar beter rekening mee houden dat sommige mensen hier echt niet weten hoe ze hun dagen op een normale manier in moeten vullen.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:59 schreef Keyos het volgende:
[..]
Kan me nog herinneren dat er een massale Facebook exchange was toen ik net begon in dit topic, ben ik nu ff blij dat niemand geïnteresseerd was in de mijne, kan alleen maar tegen je gebruikt worden blijkt wel xD.
Voor meerdere mensen. Het gaat te snel nu.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:59 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dan zou ik even teruglezen en dan gok ik op minstens 8 streepjes![]()
Ik ben de NSB'er van de avond
Ik gebruik 'm vaak omdat die opmerking perfect bij jou past.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:00 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Het is maar weer wachten op een opsomming van jouw posts hier richting Loka en Strawberry zeker?Pot-ketel-pikzwart. Volgens mij heb je die uitdrukking geleerd van je moeder, omdat die vast vaak gebruikt is in huize Halcon.
Oh ja, ik denk het ookquote:Op donderdag 24 november 2011 22:59 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ach, maak je niet dik. Lag er dik op dat ze daar stiekem op zat te hopen.
Heh, ging jij niet uitloggen? Ik snap er niets meer vanquote:Op donderdag 24 november 2011 23:01 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Voor meerdere mensen. Het gaat te snel nu.
Alsof ik niks beters te doen heb.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:01 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ik ben vrij serieus. Aantal mensen verzieken hier de sfeer weer en dan volgen er acties.
Je mag me best uitproberen, de gevolgen zijn voor jou
Laat het voor vanavond maar even gaan. Dit moest er nog even uit. Als het zo blijft mag je terugkomen, maar niet gelijk zo knorrig doen.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:01 schreef Daniel1976 het volgende:
Ik ben vrij serieus. Aantal mensen verzieken hier de sfeer weer en dan volgen er acties.
Je mag me best uitproberen, de gevolgen zijn voor jou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |