Ik heb alles al gedaanquote:Op donderdag 24 november 2011 22:53 schreef Cactus1 het volgende:
Goed wat heb ik afgelopen week geleerd. Geef nooit je FB aan iemand op Fok, ga niet geile DM's sturen, voeg geen Fokkers toe op MSN en iedereen is bi
Het ligt niet vaak aan mijn niveau als ik opmerkingen niet snap of niet kan plaatsen. Sorry to say.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik begrijp het maar al te goed hoor. Ik begin echt te denken dat je achterlijk bent en niet alleen maar doet alsof je dat bent.
Pot-ketel-pikzwart. Past perfect bij jou.
Overstromingquote:
quote:Op donderdag 24 november 2011 22:53 schreef Halcon het volgende:
Waarschijnlijk krijgt ze er een drijfnatte poes van.
ohja dat is het..quote:Op donderdag 24 november 2011 22:51 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het account bestaat nog, alleen kan hij er niet meer mee posten.
hij heeft geen interesse, hij is klaar met fok.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zou wel kunnen trouwens, hij hoeft alleen maar om een unban te vragen.
Ik vink er niet één af. Beste jongetje van de klas, againquote:Op donderdag 24 november 2011 22:53 schreef Cactus1 het volgende:
Goed wat heb ik afgelopen week geleerd. Geef nooit je FB aan iemand op Fok, ga niet geile DM's sturen, voeg geen Fokkers toe op MSN en iedereen is bi
Altijd lieverd.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb alles al gedaan
Wie redt me?
Dit zegt dus alles over jouw "niveau". Sorry to say.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:54 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Het ligt niet vaak aan mijn niveau als ik opmerkingen niet snap of niet kan plaatsen. Sorry to say.
Goed, dan neem ik wel gewoon aan dat ik juist zat met mijn interpretatie.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
Noem je me nou een jongetje? Pas op voor je het weet hebben we een nieuwe soapquote:Op donderdag 24 november 2011 22:55 schreef Mystikvm het volgende:
Ik vink er niet één af. Beste jongetje van de klas, again
Ik heb hele geile DM's van jou ontvangen.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:53 schreef Cactus1 het volgende:
Aannemen doe je op de bouw...quote:Op donderdag 24 november 2011 22:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Goed, dan neem ik wel gewoon aan dat ik juist zat met mijn interpretatie.
quote:Op donderdag 24 november 2011 22:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dit zegt dus alles over jouw "niveau". Sorry to say.
quote:Op donderdag 24 november 2011 22:51 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jij hoopte natuurlijk op een groeps"verkrachting"....
Niveau?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, het zal in de realiteit heel slim zijn om mij proberen belachelijk te maken over iets wat je zelf bewezen ook doet?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dit zegt dus alles over jouw "niveau". Sorry to say.
Dat kan ik niet ontkennen. Als je ze even terug kijkt word je vast weer vrolijkquote:Op donderdag 24 november 2011 22:56 schreef heloef het volgende:
Ik heb hele geile DM's van jou ontvangen.
Deze post maakt je hooguit prikkelbaarquote:Op donderdag 24 november 2011 22:55 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Noem je me nou een jongetje? Pas op voor je het weet hebben we een nieuwe soap
Ik wijs je gewoon even op je gedrag. That's all. Jij reageert vervolgens als door een wesp gestoken...quote:Op donderdag 24 november 2011 22:56 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ja, het zal in de realiteit heel slim zijn om mij proberen belachelijk te maken over iets wat je zelf bewezen ook doet?![]()
Ik weet dat je je er moet uitlullen op de Halcon-manier, maar hou er dan gewoon over op.
Jij in elk geval wel.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja man, wij zijn te dom om dat te begrijpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |