als het een zitfeestje is zal het wel meevallen als het een echte party is....zou ik voor zaterdag gaan en deze overslaanquote:Op donderdag 24 november 2011 19:15 schreef zwartedoos het volgende:
Het lijkt iets beter te gaan maar ga ik nu wel of niet naar die verjaardag of verpest ik het dan
eigenaar van een kroeg..haha dus gratis zuipen etc...beter van niet, wel een gemiste kansquote:Op donderdag 24 november 2011 19:48 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
als het een zitfeestje is zal het wel meevallen als het een echte party is....zou ik voor zaterdag gaan en deze overslaan![]()
OT: bluh
Leg uit...quote:Op donderdag 24 november 2011 22:05 schreef Mishu het volgende:
Raar, ik ben denk ik aan het ondernemen. Zonder dat dat nou echt de bedoeling is. (als in een bedrijf aan het opstarten)
Het is gewoon vanuit pure interesse hoe zulke dingen nou gaan.
Ik ben een website aan het opzetten waar ik geld mee wil verdienen. Dus best wel vaag en spannend. Ik doe nooit dit soort dingen. En niemand anders doet het ook, want niemand die denkt: dat kan ik. Terwijl je het gewoon moet doen en dan maar moet kijken of het werkt.quote:
Troost en knuffels met het verwerken, gecondoleerd. Maar wat ik bedoelde met je naam ik geloof in de hel en ook de hemel.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:19 schreef Hel1tjuhB het volgende:
Zo en ik was ook ff stil... Iemand van mijn oude school overleden.. En daar heeft hij zelf voor gekozen.. En dan te bedenken dat je zelf 2 jaar geleden ook op dat punt stond.. Wordt ik best wel ff verdrietig van, want dan kom je erachter dat toch niet iedereen de juiste hulp krijgt..
Dankje.. Kende hem verder niet echt hoor, maar het raakt me dan meer dat hij zelfmoord heeft gepleegd..quote:Op donderdag 24 november 2011 23:21 schreef matthij5 het volgende:
[..]
Troost en knuffels met het verwerken, gecondoleerd. Maar wat ik bedoelde met je naam ik geloof in de hel en ook de hemel.
Oke je naam is dus anders bedoeld, ben een diepgelovige christen.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:29 schreef Hel1tjuhB het volgende:
[..]
Dankje.. Kende hem verder niet echt hoor, maar het raakt me dan meer dat hij zelfmoord heeft gepleegd..
Mijn naam is Heleen = Hel1 :-)
Gecondoleerd en heel veel sterktequote:Op donderdag 24 november 2011 22:19 schreef Hel1tjuhB het volgende:
Zo en ik was ook ff stil... Iemand van mijn oude school overleden.. En daar heeft hij zelf voor gekozen.. En dan te bedenken dat je zelf 2 jaar geleden ook op dat punt stond.. Wordt ik best wel ff verdrietig van, want dan kom je erachter dat toch niet iedereen de juiste hulp krijgt..
Aah vandaar.. Nee is gewoon mijn naam, maar dan korterquote:Op donderdag 24 november 2011 23:32 schreef matthij5 het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook met zelfmoord in mijn leven te maken gehad, van 4 mensen die op jonge leeftijd zelfmoord hebben gepleegd. Ik heb met ze allemaal in de klas gezeten.
Ik las net een stuk "Keuze die je niet hoort te maken eigenlijk" dat er best veel in je leven is gebeurd.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:36 schreef Hel1tjuhB het volgende:
[..]
Aah vandaar.. Nee is gewoon mijn naam, maar dan korter
Ja is heftig.. Ik wilde 2 jaar geleden ook een poging doen, maar ben zo blij dat ik het niet gedaan heb toen..
Jup dus is ook niet gek dat ik op zo'n punt heb gestaan hoor.. Maar daardoor weet ik wel hoe die mensen zich gevoeld moeten hebben.. Het idee dat dat de enigste manier is om rust te hebben.. Vreselijk.. Maar toch ook weer zo herkenbaar..quote:Op donderdag 24 november 2011 23:41 schreef matthij5 het volgende:
[..]
Ik las net een stuk "Keuze die je niet hoort te maken eigenlijk" dat er best veel in je leven is gebeurd.
Daar komt je depri bui door.quote:Op vrijdag 25 november 2011 02:55 schreef Under_Score het volgende:
best klote en megastom. weer een dag voorbij en weer het meisje van zaterdag niet gezien. en dit weekend moet ik werken dus kan ik niet uit. nou weet ik nog niet hoe en wat. klote alcohol.
ik heb nu niks gedronken, dat was zaterdag. te dronken om een geinterreseerd iemand fatsoenlijk te woord te staan. en daar voel ik me stom door. eigenlijk niet depri.quote:Op vrijdag 25 november 2011 03:17 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Daar komt je depri bui door.
Morgen is alles anders.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 03:22 schreef Under_Score het volgende:
[..]
ik heb nu niks gedronken, dat was zaterdag. te dronken om een geinterreseerd iemand fatsoenlijk te woord te staan. en daar voel ik me stom door. eigenlijk niet depri.
kan me niet eens herinneren hoe ze heet
quote:
ja precies, zo voel ik me dus ook. stom. zeer zeer stom.quote:
quote:Op vrijdag 25 november 2011 03:38 schreef Under_Score het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
ja precies, zo voel ik me dus ook. stom. zeer zeer stom.
bedanktquote:
Hopelijk was zij ook te dronken.quote:Op vrijdag 25 november 2011 03:38 schreef Under_Score het volgende:
[..]
ja precies, zo voel ik me dus ook. stom. zeer zeer stom.
mischien, als we elkaar maar weer zien en er dan om kunnen lachen is alles goed.quote:Op vrijdag 25 november 2011 03:40 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hopelijk was zij ook te dronken.
Als je haar weer ziet moet je niet denken aan je dronken gedrag van de vorige keer, iig niet zelf er aanleiding toe geven. Doe alsof er niets aan de hand is en zie het als een nieuwe start.quote:Op vrijdag 25 november 2011 03:41 schreef Under_Score het volgende:
[..]
mischien, als we elkaar maar weer zien en er dan om kunnen lachen is alles goed.
zal er aan denkenquote:Op vrijdag 25 november 2011 03:53 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Als je haar weer ziet moet je niet denken aan je dronken gedrag van de vorige keer, iig niet zelf er aanleiding toe geven. Doe alsof er niets aan de hand is en zie het als een nieuwe start.
Godver, Muck. Wat moet dat naar zijn.quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:49 schreef Muck het volgende:
Volkomen ruk.
Er gingen geruchten dat er 20 collega's uit zouden vliegen wegens tegenvallend aantal klanten. gister bleek dat ik een van die 20 ben.
We hebben het pas nog over toekomst- en doorgroeimogelijkheden gehad, en nu sta ik keihard op straat
Heb hier net het raam open gezet omdat ik het zo warm vond hierquote:
Dan moet je hier bij me op het station komen staan, koud zatquote:Op vrijdag 25 november 2011 18:16 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Heb hier net het raam open gezet omdat ik het zo warm vond hier
OT: goed, want de voorpret van het dikke feest morgen is al aanwezig
Weet niet op welk station je staat, maar meestal kun je toch ergens binnen staan waar het wat warmer is?quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan moet je hier bij me op het station komen staan, koud zat
Ik ben er inderdaad aardig kapot vanquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:25 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Godver, Muck. Wat moet dat naar zijn.
Hoop dat je snel een leuke baan weer vind.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:06 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Je mag wel hier komen...was ophangen en de afwas doen.
De dames staan voor je in de rij!quote:
Voor mij staan de dames ook in de rij en wel bij de kassa, voor de rest eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:46 schreef Miam het volgende:
[..]
De dames staan voor je in de rij!
Ik voel me goed.
Mja, ik heb er 1 en dat is genoeg.quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:46 schreef Miam het volgende:
[..]
De dames staan voor je in de rij!
Ik voel me goed.
Tis weekend joh, doe niet moeilijk. Pak chips en een wijntje ofzo.quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:44 schreef Mishu het volgende:
Kut, ik ben momenteel geobsedeerd door het maken van mijn eigen website en daardoor vergeet ik alles / ben ik een beetje aan het verslonsen.
Prop een warme thermoskan oid onder je dekenquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:06 schreef Neo-Mullen het volgende:
Verdammt noch mahl! Nu is het koud op m'n kamer omdat ik wat uurtjes weg was van mn kamer en het raam vergat dicht te maken.
Nah, zit gewoon achter m'n bureau te surfenquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Prop een warme thermoskan oid onder je deken
Ik heb al vele knuffels gegeven hier en voor jou heb ik er ook één. Een vette.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:20 schreef Darkbrowneyes het volgende:
Alleen,in de steek gelaten en mentaal gewoon op..
quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:20 schreef Darkbrowneyes het volgende:
Dankjewelquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:25 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik heb al vele knuffels gegeven hier en voor jou heb ik er ook één. Een vette.
*geeft knuffel*
Had ik bijna een vriendin.quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:59 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Te laat.Ik heb het zelf al gedaan.
* Muisraket geeft ook een knuffel.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:20 schreef Darkbrowneyes het volgende:
Waarom ben je niet gegaan dan?quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:51 schreef Mishu het volgende:
Uiterst beschaamd: heb net op het laatste moment een uitzendjob geweigerd, terwijl ik er om 12:00 uur had moeten staan.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kan werken blijkbaar toch nog niet aan
Het uurloon was opeens veel minder hoog en ik heb een heel verrot ritme waardoor ik me constant kut voel.quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarom ben je niet gegaan dan?
OT: verveeld... moet nog 15 minuten tijd doden
Ouwe snor.quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:37 schreef theKiD het volgende:
Ik voel me geen 18 meerBrak, brak, brak, brak
Witte snor.quote:
Grappig zo voel ik mij ookquote:Op zaterdag 26 november 2011 10:49 schreef Neo-Mullen het volgende:
Kriebelsvanavond naar Qlimax!
Als een kind dat op schoolreisje gaat
ik doe graag mee...quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:03 schreef Miam het volgende:
het liefst zou ik heel diep onder de dekens kruipen en er voorlopig niet onder weg komen.
maargoed. dat gaat niet.
quote:
quote:
ken je t niet? reibekuchen ,lijkt erg op rosti maar dan wat groter,mm heerlijk 1tje dan (per winter,haha) http://nl.wikibooks.org/wiki/Kookboek/Aardappelpannenkoekjequote:
Ik ook.quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:31 schreef Under_Score het volgende:
best goedeigenlijk heel goed zelfs
Kusje?quote:
kusjequote:
Hmm dit klinkt op het moment erg aantrekkelijk.quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:03 schreef Miam het volgende:
het liefst zou ik heel diep onder de dekens kruipen en er voorlopig niet onder weg komen.
Klinkt leuk, ontspannend. Slaap lekker.quote:Op zondag 27 november 2011 01:10 schreef Mishu het volgende:
Ik ga mijn slaapzak als bed gebruiken vanavond. Omdat het kan. En omdat toch niemand kan zien hoe raar ik ben dat ik zin heb om in een slaapzak te slapen
Oh en ik heb mijn kamer opgeruimd en helemaal schoongemaakt. Eerst rust en ritme, dan pas op zoek naar werk.
Doe ik ook regelmatig, bevalt me best goed!quote:Op zondag 27 november 2011 01:10 schreef Mishu het volgende:
Ik ga mijn slaapzak als bed gebruiken vanavond. Omdat het kan. En omdat toch niemand kan zien hoe raar ik ben dat ik zin heb om in een slaapzak te slapen
Oh en ik heb mijn kamer opgeruimd en helemaal schoongemaakt. Eerst rust en ritme, dan pas op zoek naar werk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net vandaag nog schoongemaakt, ik voel me opgelucht en ben wel blij er is iets gebeurd wat voor zover ik me kan herinneren nog niet in mijn leven is voorgekomen.quote:Op zondag 27 november 2011 11:16 schreef cafpow het volgende:
voel me wel goed, gisteren niet vele terechtgekomen van het schoonmaken...dus dat ik maar vandaag
Ik heb hetzelfde nog steeds. Ik heb me toen ik naar Amsterdam verhuizde( 4 jaar geleden )ingeschreven voor een taalcursus. Maar misschien kan je een fotografie cursus nemen, zo onmoet je ook anderen.quote:Op zondag 27 november 2011 16:14 schreef Mishu het volgende:
Het is raar, ik woon in een van de meest mooie straten in Amsterdam en ik doe er eigenlijk, nu een half jaar nadat ik hier ben komen wonen, niks meer mee. Ik heb ook geen vrienden hier waar ik langs kan gaan ofzo. En toch zijn de straatjes hier mooi met al die monumentale panden. Ik zou er toch eigenlijk iets mee moeten doen om meer van deze stad te genieten.
Alleen ik kan even niet bedenken wat, foto's nemen, filmpjes maken, wandelen, fietsen? Ik wil iets doen waarin ik mijn ei kwijt kan en waardoor ik kan genieten van deze bijzondere plek. Terwijl er soms bar weinig te doen is overdag.
Je kent dus nog steeds niet zo heel veel mensen? Of van dat niet ten volle genieten van wat het te bieden heeft?quote:Op zondag 27 november 2011 19:29 schreef DesertRose het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde nog steeds. Ik heb me toen ik naar Amsterdam verhuizde( 4 jaar geleden )ingeschreven voor een taalcursus. Maar misschien kan je een fotografie cursus nemen, zo onmoet je ook anderen.
Er zullen vast wel meer opties zijnquote:Op zondag 27 november 2011 19:56 schreef Dethroned het volgende:
Voel me best wel klote. Aan de ene kant heb ik het idee dat ik niet iets drastisch moet doen om een kutsituatie aan te passen, met als gevolg nu een getemperd kut gevoel wat waarschijnlijk lang aan zal houden,
aan de andere kant als ik nu drastisch zou doen, zou ik de situatie totaal omgooien en mogelijk me heel super zwaar kansloos erg klote gaan voelen, maar wellicht voor een kortere periode met als vooruitzicht dat ik dan wel daarna gelukkiger wordt.
Hehe vet manquote:Op zondag 27 november 2011 16:26 schreef Neo-Mullen het volgende:
Qlimax was bruut
Maar wel lichamelijk helemaal gesloopt
Ik vond 2009 een stuk beter, maar het was alsnog een vet feestquote:Op maandag 28 november 2011 11:19 schreef Houniet het volgende:
[..]
Hehe vet man. Ik ben er 5 keer geweest en mezelf altijd prima vermaakt.
Alleen me voorkeur gaat nu ergens anders heen qua muziek.
OT: Voel me prima, nu koffie.
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 28 november 2011 12:02 schreef Daan2x256 het volgende:
Zo blij!!Zojuist geslaagd voor m'n rijbewijs!!
gefeliciteerd!!quote:Op maandag 28 november 2011 12:02 schreef Daan2x256 het volgende:
Gefeli.quote:Op maandag 28 november 2011 12:02 schreef Daan2x256 het volgende:
Gefeliciteerd!!!quote:Op maandag 28 november 2011 12:02 schreef Daan2x256 het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 28 november 2011 12:02 schreef Daan2x256 het volgende:
oo gelukkig dan is dat toch nog snel opgelostquote:Op maandag 28 november 2011 15:32 schreef Muck het volgende:
Na me ongelofelijk klote gevoeld te hebben dat ik mijn baan afgelopen donderdag kwijtgeraakt ben (en nog steeds pissig ben over de manier waarop), ben ik nu heel blij dat ik vanaf morgen (!) als postbezorger aan de slag kan
Dan praat met mensen en leg je twijfels neer. Vaak zien zij het van ander perspectief en kunnen je helpenquote:Op maandag 28 november 2011 22:47 schreef Muisraket het volgende:
Beetje bang dat ik een aantal hele domme fouten aan het maken ben waar ik spijt van krijg.
11 november.quote:Op maandag 28 november 2011 23:37 schreef kingtoppie het volgende:
Wanneer heeft höken voor het laatst gepost hier?
Beterschapquote:Op maandag 28 november 2011 23:53 schreef Madame_Paon het volgende:
Ziekjes ... zoals altijd de afgelopen weken.Het wordt ook niet beter ...
Misschien toch maar een keertje naar de huisarts.
Bedankt voor je advies, heb het opgevolgd. Dacht niet dat ik iemand had om erover te praten, maar toch nog gevonden.quote:Op maandag 28 november 2011 22:56 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dan praat met mensen en leg je twijfels neer. Vaak zien zij het van ander perspectief en kunnen je helpenSucces iig.
OT: goed, ondanks dat vandaag een dag is waar een lading aan hangt (sterfdatum van m'n oma die ik nooit gekend heb, datum waarop ik en m'n ex 2 jaar geleden een relatie zijn begonnen) heb ik een redelijke dag gehad en vanalles ondernomen
Inderdaad beterschap aan Madame Paonquote:Op dinsdag 29 november 2011 00:14 schreef Darkbrowneyes het volgende:
[..]
Beterschap![]()
Ik voel me erg verward..nog een week afwachten en dan naar de huisarts gaan.
Bang dat ze zich heeft open gesneden?quote:Op maandag 28 november 2011 23:37 schreef kingtoppie het volgende:
Wanneer heeft höken voor het laatst gepost hier?
Een idee, een muilkorf kopen en omdoen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 06:16 schreef scrub_nurse het volgende:
weer de halve nacht wakker gehouden door t blaffende keffertje een paar verdiepingen hoger
quote:
quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:22 schreef matthij5 het volgende:
[..]
Een idee, een muilkorf kopen en omdoen.
Het ging om het idee, als iemand een beter idee heeft hoor ik het wel. (waarbij het dier niet lijdt)quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:09 schreef theKiD het volgende:
[..]Dan kunnen ze nog steeds blaffen... alleen niet bijten
Voor je rijbewijs??quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:59 schreef Pino112 het volgende:
Super! Tussentijdse toets vanmiddag gehaald, daarna lekker verwend door vriendin.
Jep, ging niet super goed maar wel vrijstelling voor bijzondere verrichtingen binnengehaald.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Voor je rijbewijs??
OT: moe, drukke dag gehad
Tofquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jep, ging niet super goed maar wel vrijstelling voor bijzondere verrichtingen binnengehaald.
Zwanger?quote:Op woensdag 30 november 2011 08:37 schreef MrManuel het volgende:
Misselijk zoals elke ochtend.. Wtf is dit?!
Zou het uit gaan dan?quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:43 schreef Mishu het volgende:
Terugvalletje wat betreft die jongen die ik leuk vondZe hebben nog steeds met elkaar. Ik heb haar net uit een soort cynisme toegevoegd op Facebook
![]()
Nouja daar ben ik stiekem wel op aan het wachten. Niet omdat ik met hem nog wil maar omdat dan blijkt dat het inderdaad nooit kans van slagen heeft gehad ofzo.quote:
Ik krijg spontaan memory's van de telefoonboom van vroegerquote:Op woensdag 30 november 2011 13:49 schreef cafpow het volgende:
Bah, kom ik op school hebben we vandaag geen les
Beterschapquote:Op woensdag 30 november 2011 16:51 schreef marcb1974 het volgende:
Klote
Mijn rug wil weer niet. Extra pijnstilling heeft amper nog zin en het is dus weer wachten.
Verveeld.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:17 schreef matthij5 het volgende:
Op dit moment voel ik me weer moe, Hoe voelt Strawberry zich?
Dat is snel 2 minuten ernaquote:
Bah! Ik weet hoe vreselijk vervelend zo'n hernia kan zijnquote:Op woensdag 30 november 2011 16:51 schreef marcb1974 het volgende:
Klote
Mijn rug wil weer niet. Extra pijnstilling heeft amper nog zin en het is dus weer wachten.
*Knuffelt* heb hetzelfde de laatste 2 wekenquote:Op woensdag 30 november 2011 19:29 schreef Daalder82 het volgende:
Lichte paniekaanval omdat ik me buitengesloten voel (en dit blijft maar naarboven komen), ik word hier zo schijtziek van... Die personen moeten me eigenlijk niets kunnen boeien...
Meh ik ook.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:55 schreef Darkbrowneyes het volgende:
[..]
*Knuffelt* heb hetzelfde de laatste 2 weken
Sterkte..quote:Op woensdag 30 november 2011 18:38 schreef Neo-Mullen het volgende:
Extreem kut... over 2 dagen laten we onze kat Gini inslapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |