ik doe graag mee...quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:03 schreef Miam het volgende:
het liefst zou ik heel diep onder de dekens kruipen en er voorlopig niet onder weg komen.
maargoed. dat gaat niet.
quote:
quote:
ken je t niet? reibekuchen ,lijkt erg op rosti maar dan wat groter,mm heerlijk 1tje dan (per winter,haha) http://nl.wikibooks.org/wiki/Kookboek/Aardappelpannenkoekjequote:
Ik ook.quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:31 schreef Under_Score het volgende:
best goedeigenlijk heel goed zelfs
Kusje?quote:
kusjequote:
Hmm dit klinkt op het moment erg aantrekkelijk.quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:03 schreef Miam het volgende:
het liefst zou ik heel diep onder de dekens kruipen en er voorlopig niet onder weg komen.
Klinkt leuk, ontspannend. Slaap lekker.quote:Op zondag 27 november 2011 01:10 schreef Mishu het volgende:
Ik ga mijn slaapzak als bed gebruiken vanavond. Omdat het kan. En omdat toch niemand kan zien hoe raar ik ben dat ik zin heb om in een slaapzak te slapen
Oh en ik heb mijn kamer opgeruimd en helemaal schoongemaakt. Eerst rust en ritme, dan pas op zoek naar werk.
Doe ik ook regelmatig, bevalt me best goed!quote:Op zondag 27 november 2011 01:10 schreef Mishu het volgende:
Ik ga mijn slaapzak als bed gebruiken vanavond. Omdat het kan. En omdat toch niemand kan zien hoe raar ik ben dat ik zin heb om in een slaapzak te slapen
Oh en ik heb mijn kamer opgeruimd en helemaal schoongemaakt. Eerst rust en ritme, dan pas op zoek naar werk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |