Net vandaag nog schoongemaakt, ik voel me opgelucht en ben wel blij er is iets gebeurd wat voor zover ik me kan herinneren nog niet in mijn leven is voorgekomen.quote:Op zondag 27 november 2011 11:16 schreef cafpow het volgende:
voel me wel goed, gisteren niet vele terechtgekomen van het schoonmaken...dus dat ik maar vandaag
Ik heb hetzelfde nog steeds. Ik heb me toen ik naar Amsterdam verhuizde( 4 jaar geleden )ingeschreven voor een taalcursus. Maar misschien kan je een fotografie cursus nemen, zo onmoet je ook anderen.quote:Op zondag 27 november 2011 16:14 schreef Mishu het volgende:
Het is raar, ik woon in een van de meest mooie straten in Amsterdam en ik doe er eigenlijk, nu een half jaar nadat ik hier ben komen wonen, niks meer mee. Ik heb ook geen vrienden hier waar ik langs kan gaan ofzo. En toch zijn de straatjes hier mooi met al die monumentale panden. Ik zou er toch eigenlijk iets mee moeten doen om meer van deze stad te genieten.
Alleen ik kan even niet bedenken wat, foto's nemen, filmpjes maken, wandelen, fietsen? Ik wil iets doen waarin ik mijn ei kwijt kan en waardoor ik kan genieten van deze bijzondere plek. Terwijl er soms bar weinig te doen is overdag.
Je kent dus nog steeds niet zo heel veel mensen? Of van dat niet ten volle genieten van wat het te bieden heeft?quote:Op zondag 27 november 2011 19:29 schreef DesertRose het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde nog steeds. Ik heb me toen ik naar Amsterdam verhuizde( 4 jaar geleden )ingeschreven voor een taalcursus. Maar misschien kan je een fotografie cursus nemen, zo onmoet je ook anderen.
Er zullen vast wel meer opties zijnquote:Op zondag 27 november 2011 19:56 schreef Dethroned het volgende:
Voel me best wel klote. Aan de ene kant heb ik het idee dat ik niet iets drastisch moet doen om een kutsituatie aan te passen, met als gevolg nu een getemperd kut gevoel wat waarschijnlijk lang aan zal houden,
aan de andere kant als ik nu drastisch zou doen, zou ik de situatie totaal omgooien en mogelijk me heel super zwaar kansloos erg klote gaan voelen, maar wellicht voor een kortere periode met als vooruitzicht dat ik dan wel daarna gelukkiger wordt.
Hehe vet manquote:Op zondag 27 november 2011 16:26 schreef Neo-Mullen het volgende:
Qlimax was bruut
Maar wel lichamelijk helemaal gesloopt
Ik vond 2009 een stuk beter, maar het was alsnog een vet feestquote:Op maandag 28 november 2011 11:19 schreef Houniet het volgende:
[..]
Hehe vet man. Ik ben er 5 keer geweest en mezelf altijd prima vermaakt.
Alleen me voorkeur gaat nu ergens anders heen qua muziek.
OT: Voel me prima, nu koffie.
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 28 november 2011 12:02 schreef Daan2x256 het volgende:
Zo blij!!Zojuist geslaagd voor m'n rijbewijs!!
gefeliciteerd!!quote:Op maandag 28 november 2011 12:02 schreef Daan2x256 het volgende:
Gefeli.quote:Op maandag 28 november 2011 12:02 schreef Daan2x256 het volgende:
Gefeliciteerd!!!quote:Op maandag 28 november 2011 12:02 schreef Daan2x256 het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 28 november 2011 12:02 schreef Daan2x256 het volgende:
oo gelukkig dan is dat toch nog snel opgelostquote:Op maandag 28 november 2011 15:32 schreef Muck het volgende:
Na me ongelofelijk klote gevoeld te hebben dat ik mijn baan afgelopen donderdag kwijtgeraakt ben (en nog steeds pissig ben over de manier waarop), ben ik nu heel blij dat ik vanaf morgen (!) als postbezorger aan de slag kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |