Nah, zit gewoon achter m'n bureau te surfenquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Prop een warme thermoskan oid onder je deken
Ik heb al vele knuffels gegeven hier en voor jou heb ik er ook één. Een vette.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:20 schreef Darkbrowneyes het volgende:
Alleen,in de steek gelaten en mentaal gewoon op..
quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:20 schreef Darkbrowneyes het volgende:
Dankjewelquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:25 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik heb al vele knuffels gegeven hier en voor jou heb ik er ook één. Een vette.
*geeft knuffel*
Had ik bijna een vriendin.quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:59 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Te laat.Ik heb het zelf al gedaan.
* Muisraket geeft ook een knuffel.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:20 schreef Darkbrowneyes het volgende:
Waarom ben je niet gegaan dan?quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:51 schreef Mishu het volgende:
Uiterst beschaamd: heb net op het laatste moment een uitzendjob geweigerd, terwijl ik er om 12:00 uur had moeten staan.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kan werken blijkbaar toch nog niet aan
Het uurloon was opeens veel minder hoog en ik heb een heel verrot ritme waardoor ik me constant kut voel.quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarom ben je niet gegaan dan?
OT: verveeld... moet nog 15 minuten tijd doden
Ouwe snor.quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:37 schreef theKiD het volgende:
Ik voel me geen 18 meerBrak, brak, brak, brak
Witte snor.quote:
Grappig zo voel ik mij ookquote:Op zaterdag 26 november 2011 10:49 schreef Neo-Mullen het volgende:
Kriebelsvanavond naar Qlimax!
Als een kind dat op schoolreisje gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |