Dan praat met mensen en leg je twijfels neer. Vaak zien zij het van ander perspectief en kunnen je helpenquote:Op maandag 28 november 2011 22:47 schreef Muisraket het volgende:
Beetje bang dat ik een aantal hele domme fouten aan het maken ben waar ik spijt van krijg.
11 november.quote:Op maandag 28 november 2011 23:37 schreef kingtoppie het volgende:
Wanneer heeft höken voor het laatst gepost hier?
Beterschapquote:Op maandag 28 november 2011 23:53 schreef Madame_Paon het volgende:
Ziekjes ... zoals altijd de afgelopen weken.Het wordt ook niet beter ...
Misschien toch maar een keertje naar de huisarts.
Bedankt voor je advies, heb het opgevolgd. Dacht niet dat ik iemand had om erover te praten, maar toch nog gevonden.quote:Op maandag 28 november 2011 22:56 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dan praat met mensen en leg je twijfels neer. Vaak zien zij het van ander perspectief en kunnen je helpenSucces iig.
OT: goed, ondanks dat vandaag een dag is waar een lading aan hangt (sterfdatum van m'n oma die ik nooit gekend heb, datum waarop ik en m'n ex 2 jaar geleden een relatie zijn begonnen) heb ik een redelijke dag gehad en vanalles ondernomen
Inderdaad beterschap aan Madame Paonquote:Op dinsdag 29 november 2011 00:14 schreef Darkbrowneyes het volgende:
[..]
Beterschap![]()
Ik voel me erg verward..nog een week afwachten en dan naar de huisarts gaan.
Bang dat ze zich heeft open gesneden?quote:Op maandag 28 november 2011 23:37 schreef kingtoppie het volgende:
Wanneer heeft höken voor het laatst gepost hier?
Een idee, een muilkorf kopen en omdoen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 06:16 schreef scrub_nurse het volgende:
weer de halve nacht wakker gehouden door t blaffende keffertje een paar verdiepingen hoger
quote:
quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:22 schreef matthij5 het volgende:
[..]
Een idee, een muilkorf kopen en omdoen.
Het ging om het idee, als iemand een beter idee heeft hoor ik het wel. (waarbij het dier niet lijdt)quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:09 schreef theKiD het volgende:
[..]Dan kunnen ze nog steeds blaffen... alleen niet bijten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |