Voor je rijbewijs??quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:59 schreef Pino112 het volgende:
Super! Tussentijdse toets vanmiddag gehaald, daarna lekker verwend door vriendin.
Jep, ging niet super goed maar wel vrijstelling voor bijzondere verrichtingen binnengehaald.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Voor je rijbewijs??
OT: moe, drukke dag gehad
Tofquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jep, ging niet super goed maar wel vrijstelling voor bijzondere verrichtingen binnengehaald.
Zwanger?quote:Op woensdag 30 november 2011 08:37 schreef MrManuel het volgende:
Misselijk zoals elke ochtend.. Wtf is dit?!
Zou het uit gaan dan?quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:43 schreef Mishu het volgende:
Terugvalletje wat betreft die jongen die ik leuk vondZe hebben nog steeds met elkaar. Ik heb haar net uit een soort cynisme toegevoegd op Facebook
![]()
Nouja daar ben ik stiekem wel op aan het wachten. Niet omdat ik met hem nog wil maar omdat dan blijkt dat het inderdaad nooit kans van slagen heeft gehad ofzo.quote:
Ik krijg spontaan memory's van de telefoonboom van vroegerquote:Op woensdag 30 november 2011 13:49 schreef cafpow het volgende:
Bah, kom ik op school hebben we vandaag geen les
Beterschapquote:Op woensdag 30 november 2011 16:51 schreef marcb1974 het volgende:
Klote
Mijn rug wil weer niet. Extra pijnstilling heeft amper nog zin en het is dus weer wachten.
Verveeld.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:17 schreef matthij5 het volgende:
Op dit moment voel ik me weer moe, Hoe voelt Strawberry zich?
Dat is snel 2 minuten ernaquote:
Bah! Ik weet hoe vreselijk vervelend zo'n hernia kan zijnquote:Op woensdag 30 november 2011 16:51 schreef marcb1974 het volgende:
Klote
Mijn rug wil weer niet. Extra pijnstilling heeft amper nog zin en het is dus weer wachten.
*Knuffelt* heb hetzelfde de laatste 2 wekenquote:Op woensdag 30 november 2011 19:29 schreef Daalder82 het volgende:
Lichte paniekaanval omdat ik me buitengesloten voel (en dit blijft maar naarboven komen), ik word hier zo schijtziek van... Die personen moeten me eigenlijk niets kunnen boeien...
Meh ik ook.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:55 schreef Darkbrowneyes het volgende:
[..]
*Knuffelt* heb hetzelfde de laatste 2 weken
Sterkte..quote:Op woensdag 30 november 2011 18:38 schreef Neo-Mullen het volgende:
Extreem kut... over 2 dagen laten we onze kat Gini inslapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |