De goude regels:quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:46 schreef Dalando het volgende:
De lijst update trouwens niet uit zichzelf. Om het aantal uur wordt er een cronjob gedraait die de cijfers berekend. Als er een nieuwe cronjob is gedraaid en wordt het plaatje ook automatisch aangepast.
Met veel dank aan The_Terminator!
Kan niet, mijn douche is te klein of mijn penis is te lang.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:53 schreef Dimens het volgende:
Mensen die niet helicopteren onder de douche.
mag ook niet tr gedaanquote:Op woensdag 23 november 2011 21:56 schreef Ongedierte het volgende:
Ik ben echt de slechtste LAPO-Hunter ooit
quote:Op woensdag 23 november 2011 21:52 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Oh daarom rook het hier zo lekker
Je douche is te klein.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kan niet, mijn douche is te klein of mijn penis is te lang.
Kap ook met je leven.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:56 schreef Ongedierte het volgende:
Ik ben echt de slechtste LAPO-Hunter ooit
Kleine douche dan wel.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kan niet, mijn douche is te klein of mijn penis is te lang.
Minder alcohol consumeren.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:56 schreef coban het volgende:
Jullie gaan tantoesnel
Hoeveel hersencellen denken jullie dat ik heb dat ik dit kan bijbenen
Koop computerquote:Op woensdag 23 november 2011 21:56 schreef coban het volgende:
Jullie gaan tantoesnel
Oke, kan ik ergens me abonnement opzeggen ofzo, anders betaal ik voor niks.quote:
Dit dus.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:56 schreef coban het volgende:
Jullie gaan tantoesnel
Dan gaat de wereld stuk.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:57 schreef Dimens het volgende:
Gewoon het aantal alcohol wat je drinkt door 0 delen coban.
Humor dat bezit je ook niet.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:57 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
Oke, kan ik ergens me abonnement opzeggen ofzo, anders betaal ik voor niks.
En dat is dan slowchat.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:56 schreef coban het volgende:
Jullie gaan tantoesnel
Dit is zo gemeen he. Nooit gedacht dat jij zo was.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:57 schreef Dimens het volgende:
Gewoon het aantal alcohol wat je drinkt door 0 delen coban.
Een user die blijkbaar op mijn school zit want ik postte van 'ik liep door de studieruimte en daar waren een paar nerds die zeiden dat er een gat in de wereld zou ontstaan als je 0 door 0 deelde.' en hij voelde zich aangesproken.quote:
haha xdquote:Op woensdag 23 november 2011 21:59 schreef Floxcie het volgende:
egt raar vandag vroech zon meisje of ik haar vriendin leukk vont maar das niet zo en zij denke nu van wel :S :S
ik heb oko lysdexiequote:Op woensdag 23 november 2011 21:59 schreef Floxcie het volgende:
sorry ic heb dislexie net als dim eens
quote:Op woensdag 23 november 2011 21:56 schreef Oceanview het volgende:
Mensen die niet een grote douche hebben2,5 meter lang 1 meter in de breedte gok ik
Dat heb ik dan wel weer niet maar ik kan wel op de grond liggen.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:00 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo'n douche wil ik.
Jj moet jeself neit for de geck hauden jj vint harr wel luekquote:Op woensdag 23 november 2011 21:59 schreef Floxcie het volgende:
egt raar vandag vroech zon meisje of ik haar vriendin leukk vont maar das niet zo en zij denke nu van wel :S :S
Zo'n douche heb ikquote:Op woensdag 23 november 2011 22:00 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo'n douche wil ik.
Ow. Ik maakte maar een grapje.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:59 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Een user die blijkbaar op mijn school zit want ik postte van 'ik liep door de studieruimte en daar waren een paar nerds die zeiden dat er een gat in de wereld zou ontstaan als je 0 door 0 deelde.' en hij voelde zich aangesproken.
Die douche is groter dan het bad, net als je Samsung Galaxy Note groter is dan een mobiel, maar kleiner dan een tablet.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:00 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo'n douche wil ik.
incl saunaquote:Op woensdag 23 november 2011 22:00 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo'n douche wil ik.
1/2=0,5quote:Op woensdag 23 november 2011 22:01 schreef Floxcie het volgende:
Zweetteef kan niet omgaan met verhoudingen.
nee maar ic vint haar vrientin wel egt leuk enso, maar wee nie of dat weederzijts is xdquote:Op woensdag 23 november 2011 22:01 schreef coban het volgende:
[..]
Jj moet jeself neit for de geck hauden jj vint harr wel luek
Lol heb je hem wel eens bewust gezien?quote:Op woensdag 23 november 2011 22:01 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nee maar hij zit echt bij mij op school.
zal ick ff vragen?quote:Op woensdag 23 november 2011 22:01 schreef Floxcie het volgende:
[..]
nee maar ic vint haar vrientin wel egt leuk enso, maar wee nie of dat weederzijts is xd
Ik weet wel wie het is want ik hoorde via MK in welke klas enzo hij zat.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:01 schreef JApieman het volgende:
[..]
Lol heb je hem wel eens bewust gezien?
In turkije hb ik iets dat daarop lijktquote:Op woensdag 23 november 2011 22:00 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo'n douche wil ik.
Huisje in turkije? Waarquote:Op woensdag 23 november 2011 22:02 schreef coban het volgende:
[..]
In turkije hb ik iets dat daarop lijkt
Gewon kuzje gefen xdquote:Op woensdag 23 november 2011 22:01 schreef Floxcie het volgende:
[..]
nee maar ic vint haar vrientin wel egt leuk enso, maar wee nie of dat weederzijts is xd
Bij mijn oma dan, die heeft Villa met wentelglijtrap, zwembad, voetbalveld, dikke trampo en badkamer zo groot als me slaapkamer. En logeerkamer met Computer en dikke Plasma. Me opa is de baas van deze bedrijfjesquote:
Spreek hem eens aan.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:02 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik weet wel wie het is want ik hoorde via MK in welke klas enzo hij zat.
ja is goet maar ik ben wel goeie wingman maar kga geen grenades voor je opvange man xdquote:Op woensdag 23 november 2011 22:02 schreef Floxcie het volgende:
[..]
is goet, jij wort mynn wingman. niet zo eentje als bij de KFC maar zo eentje als in films XD
Nee.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:03 schreef JApieman het volgende:
[..]
Spreek hem eens aan.![]()
[..]
ja is goet maar ik ben wel goeie wingman maar kga geen grenades voor je opvange man xd
Wel Plasma toch?quote:Op woensdag 23 november 2011 22:03 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
En dan deze woonkamer erbij.
[ afbeelding ]
En hier komt mij wii te staan.![]()
Zo'n tv met een Wii???? Zonde.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:03 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
En dan deze woonkamer erbij.
[ afbeelding ]
En hier komt mij wii te staan.![]()
En. Jij. Denkt. Dat. Ik. Dat. Aan. Jou. Ga. Vertellen. Terwijl. Ik. Nieteens. Je. Fakking. Geslacht. Weet. ?.quote:
EINDELIJK IEMAND MET DIT BAZESPEL!quote:Op woensdag 23 november 2011 22:02 schreef Beach het volgende:
Assassins Creed Revelations SKIDROW(diff group) NZB
denk je da dat werkd mevrouf coban? ik wee nie zo goet xD maar als t wat wort dan wel mooi uiteraartquote:
pcquote:Op woensdag 23 november 2011 22:04 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
EINDELIJK IEMAND MET DIT BAZESPEL!
Het is te mooi om waar te zijn.. Heb je een Xbox?
niet zien dat hij downloadt.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:04 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
Gewon deonquote:Op woensdag 23 november 2011 22:04 schreef Floxcie het volgende:
[..]
denk je da dat werkd mevrouf coban? ik wee nie zo goet xD maar als t wat wort dan wel mooi uiteraart
Precies, pc is te mooi voor je xboxquote:Op woensdag 23 november 2011 22:04 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
Ik wist het. Te mooi om waar te zijn.
Er staat SKIDROW man, doe eens een gok.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:04 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
Wat is SKIDROW dan? (Afraidtoask)quote:Op woensdag 23 november 2011 22:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Er staat SKIDROW man, doe eens een gok.
je zal die tuin maar moeten bijhoudenquote:Op woensdag 23 november 2011 22:05 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hahahhahahwattquote:Op woensdag 23 november 2011 22:05 schreef JApieman het volgende:
Zo'n gast op Facebook dikke monoloog met zichzelf aan het houden.
achja op het laatst gebruikte hij die account niet dusja.quote:
een releasegroupquote:Op woensdag 23 november 2011 22:06 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
Wat is SKIDROW dan? (Afraidtoask)
Jonge daar nemen wij toch een tuinman voorquote:Op woensdag 23 november 2011 22:06 schreef Beach het volgende:
[..]
je zal die tuin maar moeten bijhouden
Wojow, dat zijn geen verkeerde huizen.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:05 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
als ik ooit rijk word laat ik deze vent een huis bouwen moet je maar kijken
http://www.frisowoudstra.nl/
wij?quote:Op woensdag 23 november 2011 22:06 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Jonge daar nemen wij toch een tuinman voor
lelijk huis, mooie tuin. ramp met onderhoudquote:Op woensdag 23 november 2011 22:05 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij heeft een beetje psychische problemen ofzo en post constant berichten waar ik geen wijs uit kan worden en volgens mij denkt ie dat ie heel filosofisch bezig is.quote:
Dat ook mooi.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:05 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
als ik ooit rijk word laat ik deze vent een huis bouwen moet je maar kijken
http://www.frisowoudstra.nl/
Lees: TUINMANquote:Op woensdag 23 november 2011 22:07 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
lelijk huis, mooie tuin. ramp met onderhoud
je bent tog geenquote:Op woensdag 23 november 2011 22:03 schreef JApieman het volgende:
[..]
Spreek hem eens aan.![]()
[..]
ja is goet maar ik ben wel goeie wingman maar kga geen grenades voor je opvange man xd
HAhah ah hahaa >.< ;ppppppppppp xdd goet getan xddquote:Op woensdag 23 november 2011 22:08 schreef Floxcie het volgende:
[..]
je bent tog geen
[ afbeelding ]
xD
quote:Op woensdag 23 november 2011 22:08 schreef Oceanview het volgende:
[..]
HAhah ah hahaa >.< ;ppppppppppp xdd goet getan xdd
en:quote:Op woensdag 23 november 2011 22:07 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Lees: TUINMAN
[ afbeelding ]
Godver, dat wil ik hebben.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:05 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh zoquote:Op woensdag 23 november 2011 22:07 schreef JApieman het volgende:
[..]
Hij heeft een beetje psychische problemen ofzo en post constant berichten waar ik geen wijs uit kan worden en volgens mij denkt ie dat ie heel filosofisch bezig is.
Ja maar dan lelijke poolse met van die moedervlekken met harenquote:
nee ben gwn blank xdquote:Op woensdag 23 november 2011 22:08 schreef Floxcie het volgende:
[..]
je bent tog geen
[ afbeelding ]
xD
quote:
ja om het echte werk te doen bedoel je toch?quote:Op woensdag 23 november 2011 22:10 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ja maar dan lelijke poolse met van die moedervlekken met haren
Dit deed ie eerst ook nooit meer nu ineens helemaal gek geworden ofzo.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:09 schreef coban het volgende:
[..]
Oh zoik heb dat soort mensen niet ik wil wel lachen
dan scheid jequote:Op woensdag 23 november 2011 22:10 schreef Beach het volgende:
[..]
Geen idee straks mag ik niks meer van haar.
wat een godsgruwelijk huis / zwembad / allesquote:Op woensdag 23 november 2011 22:10 schreef Ongedierte het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] en verder gewoon mooi huis. Meer boeit me niet. Zolang ik deze heb. En kan gamen in me Home Cinema.
Ja hequote:Op woensdag 23 november 2011 22:11 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
wat een godsgruwelijk huis / zwembad / alles
Waarschijnlijk niet zoveel, durf ik naar het prijskaartje te kijken of val ik dan flauw?quote:Op woensdag 23 november 2011 22:10 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]jij verdient veel met poker toch? mag ik bij je komen wonen
ik weet het nietquote:Op woensdag 23 november 2011 22:11 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet zoveel, durf ik naar het prijskaartje te kijken of val ik dan flauw?
quote:Op woensdag 23 november 2011 22:12 schreef Dimens het volgende:
Ik wil gewoon een klein huisje, niet teveel kamers en teveel ruimte want dat is ongezellig.
Liefst gewoon slaapkamer, huiskamer, opslagkamer en keuken, meer niet.
Geen hottub in de tuin, een Home Cinema in je kelder en een sauna in je badkamer?quote:Op woensdag 23 november 2011 22:12 schreef Dimens het volgende:
Ik wil gewoon een klein huisje, niet teveel kamers en teveel ruimte want dat is ongezellig.
Ja ik wil ook alleen maar een gang toilet woonkamer eetkamer keuken bijkeuken slaapkamer overloop kantoor badkamer badhuis sauna garage schuur en zolderquote:Op woensdag 23 november 2011 22:12 schreef Dimens het volgende:
Ik ook, maar wel een zwembad in de achtertuin als het even kan.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:12 schreef Dimens het volgende:
quote:Op woensdag 23 november 2011 22:13 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
je zwembad niet feng shui laten aanleggen
[ afbeelding ]
In de huiskamer gelijk een Home Cinema, waarom een aparte kamer?quote:Op woensdag 23 november 2011 22:13 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
Geen hottub in de tuin, een Home Cinema in je kelder en een sauna in je badkamer?
ditquote:Op woensdag 23 november 2011 22:13 schreef Beach het volgende:
Mensen die niet een bijhuis voor de slaven hebben
Goeiequote:Op woensdag 23 november 2011 22:14 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Oh ik dacht ik word stinkend rijk.
Mensen die slaven een bijhuis gunnen.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:13 schreef Beach het volgende:
Gewoon in de garage laten slapen.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:13 schreef Beach het volgende:
ik praat gewoon mee. eigenlijk wil ik gewoon in een zelfgebouwde woning midden in het bos wonen.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:14 schreef monkyyy het volgende:
Ik lees het wel weer, ik ben niet de enige hier die wat materialistisch is ingesteld...
Ik woon nu ook in een klein knus huisje hoorquote:Op woensdag 23 november 2011 22:14 schreef monkyyy het volgende:
Ik lees het wel weer, ik ben niet de enige hier die wat materialistisch is ingesteld...
Kan geboer.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:15 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik ben zo'n ramp in wiskunde. Verder ben ik een genie.
Lineaire vergelijkingen.quote:
Same, ik doe HAVO VWO, en heb kwa Engels VWO 99% dus had 1 vraag foutquote:Op woensdag 23 november 2011 22:15 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik ben zo'n ramp in wiskunde. Verder ben ik een genie.
quote:Een bus stopt bij een halte , er stapt een klein kindje binnen , het kindje gaat zingen : ALS MIJN MOEDER EEN KOE WAS EN MIJN VADER EEN STIER DAN WAS IK NU EEN KALFJE, ALS MIJN MOEDER EEN MERRIE WAS EN MIJN VADER EEN PAARD DAN WAS IK NU EEN PONY. De buschaufeur werd het zat en zei : ALS JOU MOEDER EEN VUILE HOER WAS EN JOU VADER EEN AFGENEUKTE HOMO ? Zegt het kind : dan was ik nu een buschauffer.
Ok.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:16 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
Same, ik doe HAVO VWO, en heb kwa Engels VWO 99% dus had 1 vraag fout
Winterboard tog.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:17 schreef Dimens het volgende:
Ik vind het wel jammer dat iPhone niet van die leuke thema's heeft en zo.
Nienja ediet.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Lineaire vergelijkingen.
Differentieer u(t)=A*sin92*pi*f*t) eens.
Jij zit in de brugklas?quote:Op woensdag 23 november 2011 22:16 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
Same, ik doe HAVO VWO, en heb kwa Engels VWO 99% dus had 1 vraag fout
Zo zag ik er vroeger uit.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:18 schreef Floxcie het volgende:
Kokosnootkop represents!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 november 2011 22:18 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ik weet niet eens wat differentieer betekent.
Ik wil ook praten met Omdatappel en dat ene meisje dat niet meer actief is op FOK!. Morgen Skype broeder?quote:Op woensdag 23 november 2011 22:19 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Dat zei Omdatappel tegen mij op skype.
De afgeleide nemen, gekkie.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:18 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ik weet niet eens wat differentieer betekent.
Sorry.quote:
Ligt eraan, welk niveau doe je en welke wiskunde heb je?quote:Op woensdag 23 november 2011 22:19 schreef JApieman het volgende:
Hey Rezania als ik iets niet snap dan vraag ik jou oke.
Wiskunde A, vwo 6.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Sorry.
[..]
Ligt eraan, welk niveau en welke wiskunde heb je?
quote:
De functie van de richtingcoëfficiënt van een andere functie.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:20 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Wat wordt daar weer mee bedoeld?
Je houdt van lezen zie ik?quote:Op woensdag 23 november 2011 22:21 schreef Ongedierte het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Deze shit ook nog bruut dit
Je loopt een jaar voor man, ik denk niet dat ik je echt kan helpen.quote:
Echt niet, scheikunde ga ik met plezier geven.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:21 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
rezania gaat later gefrustreerde docent worden
ik weet het zeker
mijn teen zegt het dus is het waar
Dat ziet er wel netjes uit.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:21 schreef Ongedierte het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Deze shit ook nog bruut dit
Mweh, ik zal waarschijnlijk toch niets vragen, het wordt teveel als ik alles moet gaan vragen wat ik niet snap.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je loopt een jaar voor man, ik denk niet dat ik je echt kan helpen.
[..]
Echt niet, scheikunde ga ik met plezier geven.
[..]
Dat ziet er wel netjes uit.
Dat kun je wel zeggen, 2 boeken per week. Fantasy of Roman of whatever. Ik lees bijna allesquote:
Ja kijk maar boven.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:23 schreef coban het volgende:
Hahahahahhaha was dat dat lied niet met Ov?
Omg ik lees ook zoveel... Waarom is dezequote:Op woensdag 23 november 2011 22:23 schreef Ongedierte het volgende:
Bi
[..]
Dat kun je wel zeggen, 2 boeken per week. Fantasy of Roman of whatever. Ik lees bijna alles
haten op dit lied ;s;s;squote:Op woensdag 23 november 2011 22:23 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
♫Wanneer houd ie nou zijn valse giechel ♫
Ja, dat dus.quote:
Welk hoofdstuk dan? En Netwerk of Getal en Ruimte?quote:Op woensdag 23 november 2011 22:23 schreef JApieman het volgende:
[..]
Mweh, ik zal waarschijnlijk toch niets vragen, het wordt teveel als ik alles moet gaan vragen wat ik niet snap.
De formule snap ik inprincipe wel.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, dat dus.
[..]
Welk hoofdstuk dan? En Netwerk of Getal en Ruimte?
House of nightquote:Op woensdag 23 november 2011 22:25 schreef Ongedierte het volgende:
Ik ga slapen, Pam, als je nog aanraders hebt PM ze maar of DM ze maar een keer, als je tijd hebtGroetjes!
Ga even het boek "Ik ben van niemand" lezen en stuur mij het verslag door per email. Gaan we naar de KFC als dank.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:24 schreef Rezania het volgende:
Ik las vroeger echt gewoon een boek per week, maar toen ontdekte ik het internet.
De afgeleide van f(x)=5x²+3x-15 is f'(x)=10x+3. Nu kan je heel snel de richtingscoëfficiënt op punt x berekenen.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:25 schreef Oceanview het volgende:
D
[..]
De formule snap ik inprincipe wel.
Ga even het boek "Ik ben van niemand" lezen en stuur mij het verslag door per email. Gaan we naar een romantisch Italiaans restaurant als dank.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:26 schreef coban het volgende:
Vroeger las ik 20 boeken pw.
2x naar bieb en 10 per keer soms 11 als het mocht van de bieb
Vandaar denk ik vooral goed in spelling
Netwerk, Hoofdstukken: 1, 4, 5, 8, 9, 10, 11 en van het tweede boek hoofdstuk 4.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, dat dus.
[..]
Welk hoofdstuk dan? En Netwerk of Getal en Ruimte?
Leg nader uit.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
De afgeleide van f(x)=5x²+3x-15 is f'(x)=10x+3. Nu kan je heel snel de richtingscoëfficiënt op punt x berekenen.
Nee, ik ben nog steeds bezig met mijn boek dat over de personificatie van een schildersdoek gaat.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:26 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Ga even het boek "Ik ben van niemand" lezen en stuur mij het verslag door per email. Gaan we naar de KFC als dank.
wat wat?quote:Op woensdag 23 november 2011 22:26 schreef Oceanview het volgende:
[..]
kijk de laatste 2 reacties eens.
quote:Op woensdag 23 november 2011 22:26 schreef coban het volgende:
Mag het boek "verhalen van een vieze familie" ook?quote:Op woensdag 23 november 2011 22:27 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Ga even het boek "Ik ben van niemand" lezen en stuur mij het verslag door per email. Gaan we naar een romantisch Italiaans restaurant als dank.
Lastig wel.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:27 schreef Oceanview het volgende:
Ja Dimens ik kan het niet in NL doen omdat ik het gewoon versta.
Ik las ook altijd veel voordat internet in mijn leven kwam.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:26 schreef coban het volgende:
Netwerk.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:27 schreef JApieman het volgende:
[..]
Netwerk, Hoofdstukken: 1, 4, 5, 8, 9, 10, 11 en van het tweede boek hoofdstuk 4.
Gewoon de macht naar voren schuiven en dan 1 ervan af trekken.quote:
Ja en kijk hoeveel.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Netwerk.Wat een kutmethode is dat.
[..]
Gewoon de macht naar voren schuiven en dan 1 ervan af trekken.
Ik snap nog steeds maar ik houd al op.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Netwerk.Wat een kutmethode is dat.
[..]
Gewoon de macht naar voren schuiven en dan 1 ervan af trekken.
Nee sorry, maar stuur je het door naar mijn inbox?quote:Op woensdag 23 november 2011 22:28 schreef coban het volgende:
[..]
Mag het boek "verhalen van een vieze familie" ook?
Dat boek hekapotvies en zo geweldigg
oh leuk er was ook eentje een keer zo bij eurosong dingensquote:
Zij gaat niet naar eurosongfestivalquote:Op woensdag 23 november 2011 22:30 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
oh leuk er was ook eentje een keer zo bij eurosong dingens
die zong iets over ♫schtijen in de klomp jajajaja♫
zegt me niksquote:Op woensdag 23 november 2011 22:29 schreef coban het volgende:
Herinnert iemand zich die stripboeken van die elfen nog?
AH FUCK BEN NAAM VERGETEN omggg
Van die elfen zegmaar manga style stonden altijd superveel in biebbb
Ze zing over shampoo.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:30 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
oh leuk er was ook eentje een keer zo bij eurosong dingens
die zong iets over ♫schtijen in de klomp jajajaja♫
Hekenbaarquote:Op woensdag 23 november 2011 22:29 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik las ook altijd veel voordat internet in mijn leven kwam.
Je moet die macht van bijvoorbeeld 2x³ dan moet je 2x3 doen en die ³ eentje vanaf halen en dan wordt het 6x²quote:Op woensdag 23 november 2011 22:30 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds maar ik houd al op.
weetik maar er was een keertje eentje bij het songfestival die zong ook heel gek nederlandse liedje beetje vies terwijl hij ook zo iets afkomst wasquote:Op woensdag 23 november 2011 22:30 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Zij gaat niet naar eurosongfestival
Ze heeft zelfs een 06 nummer.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:29 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ze heeft wel een mooie jurk hier aan.
Hahaha tuurlijkquote:Op woensdag 23 november 2011 22:30 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Nee sorry, maar stuur je het door naar mijn inbox?
Niet zeuren, op je examen krijg je gewoon bijna alle hoofdstukken.quote:
Mijn klas heeft een totaal van 160%?quote:Op woensdag 23 november 2011 22:30 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
rez
scheikunde ga jij met plezier geven aan een klas waar 80% het geen ruk boeit wat je zegt, 50% te dom is om de essentie te bevatten, en 30% te lekker om niet naar te kijken zonder gore opmerkingen te maken.
docentenleven is hard man.
Voor als je ooit te veel vrije tijd hebt: http://www.wisfaq.nl/pagina.asp?nummer=1447quote:Op woensdag 23 november 2011 22:30 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds maar ik houd al op.
Even bellenquote:Op woensdag 23 november 2011 22:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ze heeft zelfs een 06 nummer.
06 61 60 43 59
Je hebt gelijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |