Ja hequote:Op woensdag 23 november 2011 22:11 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
wat een godsgruwelijk huis / zwembad / alles
Waarschijnlijk niet zoveel, durf ik naar het prijskaartje te kijken of val ik dan flauw?quote:Op woensdag 23 november 2011 22:10 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]jij verdient veel met poker toch? mag ik bij je komen wonen
ik weet het nietquote:Op woensdag 23 november 2011 22:11 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet zoveel, durf ik naar het prijskaartje te kijken of val ik dan flauw?
quote:Op woensdag 23 november 2011 22:12 schreef Dimens het volgende:
Ik wil gewoon een klein huisje, niet teveel kamers en teveel ruimte want dat is ongezellig.
Liefst gewoon slaapkamer, huiskamer, opslagkamer en keuken, meer niet.
Geen hottub in de tuin, een Home Cinema in je kelder en een sauna in je badkamer?quote:Op woensdag 23 november 2011 22:12 schreef Dimens het volgende:
Ik wil gewoon een klein huisje, niet teveel kamers en teveel ruimte want dat is ongezellig.
Ja ik wil ook alleen maar een gang toilet woonkamer eetkamer keuken bijkeuken slaapkamer overloop kantoor badkamer badhuis sauna garage schuur en zolderquote:Op woensdag 23 november 2011 22:12 schreef Dimens het volgende:
Ik ook, maar wel een zwembad in de achtertuin als het even kan.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:12 schreef Dimens het volgende:
quote:Op woensdag 23 november 2011 22:13 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
je zwembad niet feng shui laten aanleggen
[ afbeelding ]
In de huiskamer gelijk een Home Cinema, waarom een aparte kamer?quote:Op woensdag 23 november 2011 22:13 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
Geen hottub in de tuin, een Home Cinema in je kelder en een sauna in je badkamer?
ditquote:Op woensdag 23 november 2011 22:13 schreef Beach het volgende:
Mensen die niet een bijhuis voor de slaven hebben
Goeiequote:Op woensdag 23 november 2011 22:14 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Oh ik dacht ik word stinkend rijk.
Mensen die slaven een bijhuis gunnen.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:13 schreef Beach het volgende:
Gewoon in de garage laten slapen.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:13 schreef Beach het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |