Huisje in turkije? Waarquote:Op woensdag 23 november 2011 22:02 schreef coban het volgende:
[..]
In turkije hb ik iets dat daarop lijkt
Gewon kuzje gefen xdquote:Op woensdag 23 november 2011 22:01 schreef Floxcie het volgende:
[..]
nee maar ic vint haar vrientin wel egt leuk enso, maar wee nie of dat weederzijts is xd
Bij mijn oma dan, die heeft Villa met wentelglijtrap, zwembad, voetbalveld, dikke trampo en badkamer zo groot als me slaapkamer. En logeerkamer met Computer en dikke Plasma. Me opa is de baas van deze bedrijfjesquote:
Spreek hem eens aan.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:02 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik weet wel wie het is want ik hoorde via MK in welke klas enzo hij zat.
ja is goet maar ik ben wel goeie wingman maar kga geen grenades voor je opvange man xdquote:Op woensdag 23 november 2011 22:02 schreef Floxcie het volgende:
[..]
is goet, jij wort mynn wingman. niet zo eentje als bij de KFC maar zo eentje als in films XD
Nee.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:03 schreef JApieman het volgende:
[..]
Spreek hem eens aan.![]()
[..]
ja is goet maar ik ben wel goeie wingman maar kga geen grenades voor je opvange man xd
Wel Plasma toch?quote:Op woensdag 23 november 2011 22:03 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
En dan deze woonkamer erbij.
[ afbeelding ]
En hier komt mij wii te staan.![]()
Zo'n tv met een Wii???? Zonde.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:03 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
En dan deze woonkamer erbij.
[ afbeelding ]
En hier komt mij wii te staan.![]()
En. Jij. Denkt. Dat. Ik. Dat. Aan. Jou. Ga. Vertellen. Terwijl. Ik. Nieteens. Je. Fakking. Geslacht. Weet. ?.quote:
EINDELIJK IEMAND MET DIT BAZESPEL!quote:Op woensdag 23 november 2011 22:02 schreef Beach het volgende:
Assassins Creed Revelations SKIDROW(diff group) NZB
denk je da dat werkd mevrouf coban? ik wee nie zo goet xD maar als t wat wort dan wel mooi uiteraartquote:
pcquote:Op woensdag 23 november 2011 22:04 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
EINDELIJK IEMAND MET DIT BAZESPEL!
Het is te mooi om waar te zijn.. Heb je een Xbox?
niet zien dat hij downloadt.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:04 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
Gewon deonquote:Op woensdag 23 november 2011 22:04 schreef Floxcie het volgende:
[..]
denk je da dat werkd mevrouf coban? ik wee nie zo goet xD maar als t wat wort dan wel mooi uiteraart
Precies, pc is te mooi voor je xboxquote:Op woensdag 23 november 2011 22:04 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
Ik wist het. Te mooi om waar te zijn.
Er staat SKIDROW man, doe eens een gok.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:04 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
Wat is SKIDROW dan? (Afraidtoask)quote:Op woensdag 23 november 2011 22:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Er staat SKIDROW man, doe eens een gok.
je zal die tuin maar moeten bijhoudenquote:Op woensdag 23 november 2011 22:05 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hahahhahahwattquote:Op woensdag 23 november 2011 22:05 schreef JApieman het volgende:
Zo'n gast op Facebook dikke monoloog met zichzelf aan het houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |