Een user die blijkbaar op mijn school zit want ik postte van 'ik liep door de studieruimte en daar waren een paar nerds die zeiden dat er een gat in de wereld zou ontstaan als je 0 door 0 deelde.' en hij voelde zich aangesproken.quote:
haha xdquote:Op woensdag 23 november 2011 21:59 schreef Floxcie het volgende:
egt raar vandag vroech zon meisje of ik haar vriendin leukk vont maar das niet zo en zij denke nu van wel :S :S
ik heb oko lysdexiequote:Op woensdag 23 november 2011 21:59 schreef Floxcie het volgende:
sorry ic heb dislexie net als dim eens
quote:Op woensdag 23 november 2011 21:56 schreef Oceanview het volgende:
Mensen die niet een grote douche hebben2,5 meter lang 1 meter in de breedte gok ik
Dat heb ik dan wel weer niet maar ik kan wel op de grond liggen.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:00 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo'n douche wil ik.
Jj moet jeself neit for de geck hauden jj vint harr wel luekquote:Op woensdag 23 november 2011 21:59 schreef Floxcie het volgende:
egt raar vandag vroech zon meisje of ik haar vriendin leukk vont maar das niet zo en zij denke nu van wel :S :S
Zo'n douche heb ikquote:Op woensdag 23 november 2011 22:00 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo'n douche wil ik.
Ow. Ik maakte maar een grapje.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:59 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Een user die blijkbaar op mijn school zit want ik postte van 'ik liep door de studieruimte en daar waren een paar nerds die zeiden dat er een gat in de wereld zou ontstaan als je 0 door 0 deelde.' en hij voelde zich aangesproken.
Die douche is groter dan het bad, net als je Samsung Galaxy Note groter is dan een mobiel, maar kleiner dan een tablet.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:00 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo'n douche wil ik.
incl saunaquote:Op woensdag 23 november 2011 22:00 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo'n douche wil ik.
1/2=0,5quote:Op woensdag 23 november 2011 22:01 schreef Floxcie het volgende:
Zweetteef kan niet omgaan met verhoudingen.
nee maar ic vint haar vrientin wel egt leuk enso, maar wee nie of dat weederzijts is xdquote:Op woensdag 23 november 2011 22:01 schreef coban het volgende:
[..]
Jj moet jeself neit for de geck hauden jj vint harr wel luek
Lol heb je hem wel eens bewust gezien?quote:Op woensdag 23 november 2011 22:01 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nee maar hij zit echt bij mij op school.
zal ick ff vragen?quote:Op woensdag 23 november 2011 22:01 schreef Floxcie het volgende:
[..]
nee maar ic vint haar vrientin wel egt leuk enso, maar wee nie of dat weederzijts is xd
Ik weet wel wie het is want ik hoorde via MK in welke klas enzo hij zat.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:01 schreef JApieman het volgende:
[..]
Lol heb je hem wel eens bewust gezien?
In turkije hb ik iets dat daarop lijktquote:Op woensdag 23 november 2011 22:00 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo'n douche wil ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |