Lastig wel.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:27 schreef Oceanview het volgende:
Ja Dimens ik kan het niet in NL doen omdat ik het gewoon versta.
Ik las ook altijd veel voordat internet in mijn leven kwam.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:26 schreef coban het volgende:
Vroeger las ik 20 boeken pw.
2x naar bieb en 10 per keer soms 11 als het mocht van de bieb
Vandaar denk ik vooral goed in spelling
Netwerk.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:27 schreef JApieman het volgende:
[..]
Netwerk, Hoofdstukken: 1, 4, 5, 8, 9, 10, 11 en van het tweede boek hoofdstuk 4.
Gewoon de macht naar voren schuiven en dan 1 ervan af trekken.quote:
Ja en kijk hoeveel.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Netwerk.Wat een kutmethode is dat.
[..]
Gewoon de macht naar voren schuiven en dan 1 ervan af trekken.
Ik snap nog steeds maar ik houd al op.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Netwerk.Wat een kutmethode is dat.
[..]
Gewoon de macht naar voren schuiven en dan 1 ervan af trekken.
Nee sorry, maar stuur je het door naar mijn inbox?quote:Op woensdag 23 november 2011 22:28 schreef coban het volgende:
[..]
Mag het boek "verhalen van een vieze familie" ook?
Dat boek hekapotvies en zo geweldigg
oh leuk er was ook eentje een keer zo bij eurosong dingensquote:
Zij gaat niet naar eurosongfestivalquote:Op woensdag 23 november 2011 22:30 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
oh leuk er was ook eentje een keer zo bij eurosong dingens
die zong iets over ♫schtijen in de klomp jajajaja♫
zegt me niksquote:Op woensdag 23 november 2011 22:29 schreef coban het volgende:
Herinnert iemand zich die stripboeken van die elfen nog?
AH FUCK BEN NAAM VERGETEN omggg
Van die elfen zegmaar manga style stonden altijd superveel in biebbb
Ze zing over shampoo.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:30 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
oh leuk er was ook eentje een keer zo bij eurosong dingens
die zong iets over ♫schtijen in de klomp jajajaja♫
Hekenbaarquote:Op woensdag 23 november 2011 22:29 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik las ook altijd veel voordat internet in mijn leven kwam.
Je moet die macht van bijvoorbeeld 2x³ dan moet je 2x3 doen en die ³ eentje vanaf halen en dan wordt het 6x²quote:Op woensdag 23 november 2011 22:30 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds maar ik houd al op.
weetik maar er was een keertje eentje bij het songfestival die zong ook heel gek nederlandse liedje beetje vies terwijl hij ook zo iets afkomst wasquote:Op woensdag 23 november 2011 22:30 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Zij gaat niet naar eurosongfestival
Ze heeft zelfs een 06 nummer.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:29 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ze heeft wel een mooie jurk hier aan.
Hahaha tuurlijkquote:Op woensdag 23 november 2011 22:30 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Nee sorry, maar stuur je het door naar mijn inbox?
Niet zeuren, op je examen krijg je gewoon bijna alle hoofdstukken.quote:
Mijn klas heeft een totaal van 160%?quote:Op woensdag 23 november 2011 22:30 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
rez
scheikunde ga jij met plezier geven aan een klas waar 80% het geen ruk boeit wat je zegt, 50% te dom is om de essentie te bevatten, en 30% te lekker om niet naar te kijken zonder gore opmerkingen te maken.
docentenleven is hard man.
Voor als je ooit te veel vrije tijd hebt: http://www.wisfaq.nl/pagina.asp?nummer=1447quote:Op woensdag 23 november 2011 22:30 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds maar ik houd al op.
Even bellenquote:Op woensdag 23 november 2011 22:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ze heeft zelfs een 06 nummer.
06 61 60 43 59
Je hebt gelijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |