ik praat gewoon mee. eigenlijk wil ik gewoon in een zelfgebouwde woning midden in het bos wonen.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:14 schreef monkyyy het volgende:
Ik lees het wel weer, ik ben niet de enige hier die wat materialistisch is ingesteld...
Ik woon nu ook in een klein knus huisje hoorquote:Op woensdag 23 november 2011 22:14 schreef monkyyy het volgende:
Ik lees het wel weer, ik ben niet de enige hier die wat materialistisch is ingesteld...
Kan geboer.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:15 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik ben zo'n ramp in wiskunde. Verder ben ik een genie.
Lineaire vergelijkingen.quote:
Same, ik doe HAVO VWO, en heb kwa Engels VWO 99% dus had 1 vraag foutquote:Op woensdag 23 november 2011 22:15 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik ben zo'n ramp in wiskunde. Verder ben ik een genie.
quote:Een bus stopt bij een halte , er stapt een klein kindje binnen , het kindje gaat zingen : ALS MIJN MOEDER EEN KOE WAS EN MIJN VADER EEN STIER DAN WAS IK NU EEN KALFJE, ALS MIJN MOEDER EEN MERRIE WAS EN MIJN VADER EEN PAARD DAN WAS IK NU EEN PONY. De buschaufeur werd het zat en zei : ALS JOU MOEDER EEN VUILE HOER WAS EN JOU VADER EEN AFGENEUKTE HOMO ? Zegt het kind : dan was ik nu een buschauffer.
Ok.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:16 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
Same, ik doe HAVO VWO, en heb kwa Engels VWO 99% dus had 1 vraag fout
Winterboard tog.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:17 schreef Dimens het volgende:
Ik vind het wel jammer dat iPhone niet van die leuke thema's heeft en zo.
Nienja ediet.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Lineaire vergelijkingen.
Differentieer u(t)=A*sin92*pi*f*t) eens.
Jij zit in de brugklas?quote:Op woensdag 23 november 2011 22:16 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
Same, ik doe HAVO VWO, en heb kwa Engels VWO 99% dus had 1 vraag fout
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |