De goude regels:quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:46 schreef Dalando het volgende:
De lijst update trouwens niet uit zichzelf. Om het aantal uur wordt er een cronjob gedraait die de cijfers berekend. Als er een nieuwe cronjob is gedraaid en wordt het plaatje ook automatisch aangepast.
Met veel dank aan The_Terminator!
Je kan er veel meer mee dan alleen pingen.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:59 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Je kan er niks mee dan behalve pingen
Apps zijn er nauwelijks
Browsen gaat nauweljks.
geenhaat x
Nee, ik ben het niet.quote:
Wie denk je dan?quote:Op woensdag 23 november 2011 20:59 schreef coban het volgende:
[..]
In dittopic?ik hoop niet dat het id wie ik denk da het is
Op de nieuwere misschienquote:Op woensdag 23 november 2011 21:00 schreef Dalando het volgende:
[..]
Je kan er veel meer mee dan alleen pingen.
Apps zijn er zat.
Browsen gaat prima.
Kusje jeboii
En Pingen is overbodig, omdat Whatsapp.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:59 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Je kan er niks mee dan behalve pingen
Apps zijn er nauwelijks
Browsen gaat nauweljks.
geenhaat x
Ping is wel nice.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
En Pingen is overbodig, omdat Whatsapp.
quote:
nice. 06?quote:Op woensdag 23 november 2011 21:01 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
Ze lijkt om mijn nichtje.
Op de eerste iphone kon je toch ook nauwlijks watquote:Op woensdag 23 november 2011 21:00 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Op de nieuwere misschien
Apps kosten allemaal geld.
Ik ga al trouwen met Pam, mag ik anders met jullie kleindochter FT?quote:Op woensdag 23 november 2011 21:00 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik ga trouwen met jullie dochter later
Ik zou je nichtje nemen.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:01 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
Ze lijkt om mijn nichtje.
Dit koinkt wel hardquote:Op woensdag 23 november 2011 20:58 schreef Ongedierte het volgende:
Maar ff serieus, Harry Potter Meeting klinkt wel lauw, we zorgen dat we alle films in huis hebben, zorgen dat we eten hebben, en chille ruimte met banken en shit.
Ik heb ook geen iPhone.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:01 schreef Dalando het volgende:
[..]
Op de eerste iphone kon je toch ook nauwlijks wat?
Neuh hoor, er zijn zat gratis apps
Als ik ring met echte diamant geef, van ongeveer 10000 euro, trouw je dan met me?quote:Op woensdag 23 november 2011 21:01 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]waar is mijn verlovingsring???
Geef mij dan de schoenen.quote:
Hoezo? Whatsapp is tenminste multi-platform.quote:
Ik had het ook niet over jou, gewoon over de iphone zelf.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:02 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik heb ook geen iPhone.
Maar oke geen haat
ik heb liever een simpele met liefde uitgezochtquote:Op woensdag 23 november 2011 21:02 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
Als ik ring met echte diamant geef, van ongeveer 10000 euro, trouw je dan met me?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |