achja op het laatst gebruikte hij die account niet dusja.quote:
een releasegroupquote:Op woensdag 23 november 2011 22:06 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
Wat is SKIDROW dan? (Afraidtoask)
Jonge daar nemen wij toch een tuinman voorquote:Op woensdag 23 november 2011 22:06 schreef Beach het volgende:
[..]
je zal die tuin maar moeten bijhouden
Wojow, dat zijn geen verkeerde huizen.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:05 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
als ik ooit rijk word laat ik deze vent een huis bouwen moet je maar kijken
http://www.frisowoudstra.nl/
wij?quote:Op woensdag 23 november 2011 22:06 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Jonge daar nemen wij toch een tuinman voor
lelijk huis, mooie tuin. ramp met onderhoudquote:Op woensdag 23 november 2011 22:05 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij heeft een beetje psychische problemen ofzo en post constant berichten waar ik geen wijs uit kan worden en volgens mij denkt ie dat ie heel filosofisch bezig is.quote:
Dat ook mooi.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:05 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
als ik ooit rijk word laat ik deze vent een huis bouwen moet je maar kijken
http://www.frisowoudstra.nl/
Lees: TUINMANquote:Op woensdag 23 november 2011 22:07 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
lelijk huis, mooie tuin. ramp met onderhoud
je bent tog geenquote:Op woensdag 23 november 2011 22:03 schreef JApieman het volgende:
[..]
Spreek hem eens aan.![]()
[..]
ja is goet maar ik ben wel goeie wingman maar kga geen grenades voor je opvange man xd
HAhah ah hahaa >.< ;ppppppppppp xdd goet getan xddquote:Op woensdag 23 november 2011 22:08 schreef Floxcie het volgende:
[..]
je bent tog geen
[ afbeelding ]
xD
quote:Op woensdag 23 november 2011 22:08 schreef Oceanview het volgende:
[..]
HAhah ah hahaa >.< ;ppppppppppp xdd goet getan xdd
en:quote:Op woensdag 23 november 2011 22:07 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Lees: TUINMAN
[ afbeelding ]
Godver, dat wil ik hebben.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:05 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh zoquote:Op woensdag 23 november 2011 22:07 schreef JApieman het volgende:
[..]
Hij heeft een beetje psychische problemen ofzo en post constant berichten waar ik geen wijs uit kan worden en volgens mij denkt ie dat ie heel filosofisch bezig is.
Ja maar dan lelijke poolse met van die moedervlekken met harenquote:
nee ben gwn blank xdquote:Op woensdag 23 november 2011 22:08 schreef Floxcie het volgende:
[..]
je bent tog geen
[ afbeelding ]
xD
quote:
ja om het echte werk te doen bedoel je toch?quote:Op woensdag 23 november 2011 22:10 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ja maar dan lelijke poolse met van die moedervlekken met haren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |