SPOILER: YoutubeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drumpie's WorldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• www.minecraft.net Hier kan je het spel aanschaffen. Of de gratis classic mode spelen in je browser.
• www.minecraftwiki.net Dé Minecraft wiki. Handig om te kijken hoe je voorwerpen moet craften. Hier staat alles over Minecraft.
• www.pcgamer.com Hier kan je de demo downloaden van minecraft!
• www.minecraftforums.net Forum waar heel veel te lezen/zien is. Van screenshots tot filmpjes en tutorials.
• www.crafthub.net Blog over Minecraft.
• www.twitter.com/notch Twitter van de ontwikkelaar van Minecraft.
• www.notch.tumblr.com Blog van de ontwikkelaar van Minecraft.
Fok - In-game
MineraalWater - Plexcon
Vbownswow - gogosweden
Dnbrainwash - Dnbrainwash
Mender - MenderV
TJV - TomVNL
SuperKaasNacho - Epicosaurus
JaimyLee - JaimyLee
maurisioo - maurisioo
vogelkooi- remlof
Hatsekiedee - Groentetaart
MissionPhailed - Weerfenomeen84
SuperHarregarre - Harregarre
Sosuacafe - sosua
Jesse_van_Laar-Jesse_van_Laar
psvunited - psvunited
Berend. - Pixiio
Verbodsbord - aron7120
Timwonnacott - Looniar
Ten_minste_houdbaar_tot - robjes
rockxas - rockxas1
Dagoduck - Larshei
jebentzelfeenfiets. - Wubdor
Sitethief - Sitethief
pletvandepettenflet - l2emy
Burnaboy - Torchedini
Drebbelman - Drebbelman
DeHovenier - WalkingSlow
-Datdus- - Datdus
drumstickNL - Piekartz
einschtein - einschtein
Mordecai - xMordecai
replay11nl - replay11nl
Parvus : aSe38
Ceees2 - Keees2
KaasManiak : KaasManiak
AwesomeSauce : Fried__Chicken
DutchSpike : DutchSpike
Bobbernaut - Bobbernaut
Maanvis - Maanvis
Flodder450-Flodder450
AlchemistOfSorrows - Goost
TGMB1-TGMB1
Euribob - Euribob
Alstead - Alstead
Tuut-chips - Powerkiwi
Lorrelies - Lorrelies
Snorrenbaard - Joostmakaay
vaagjunior - vaagjuniorHet Minecraft bruidspaar:quote:Minecraft kopen of niet?
Denk niet ''wat een kut graphics, koop ik niet'' Maar speel eerst eventjes de demo, en geniet van het spel! Klik hier voor de gratis demo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Mordecai op 26-11-2011 11:48:59 ]Suikoden heerst![]()
Tips voor de OP?
Edit: De SPOILER: Drumpie's World even up-to-date maken, lijkt me wel handig.Suikoden heerst![]()
haha klopt. OP is best verouderdquote:Op woensdag 23 november 2011 21:49 schreef Mordecai het volgende:
En het spel is niet meer in ontwikkeling!![]()
![]()
Vieze lapohunter.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Haha je trapte erin.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:55 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom. Care to elaborate?It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
quote:Op woensdag 23 november 2011 21:58 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Nee, ik trapte er niet in, omdat ik het een belachelijk idee vond.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
quote:
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
![]()
HEY DIE MAP KEN IK!
Wat heb je met die redstone gedaan Maurice?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
quote:Op woensdag 23 november 2011 22:38 schreef TJV het volgende:
HEY DIE MAP KEN IK!
Wat heb je met die redstone gedaan Maurice?Ja dat klopte niet helemaal. Hij had die andere knop moeten indrukken om het door te laten gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik vind het wel raar dat hij zomaar deze map gaat spelen en filmen.![]()
![]()
Als het goed is zouden ze allemaal moeten werken.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:44 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ja dat klopte niet helemaal. Hij had die andere knop moeten indrukken om het door te laten gaan.
Maar ik vind het wel raar dat hij zomaar deze map gaat spelen en filmen.
OP= Engelse term.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Mender heeft er ongeveer 8 miljoen.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
* mschol need help van admin.. volgens mij is er gegrief bij m'n huisje...
-correctie-
er -is- gegriefd bij m'n huisje, ik heb nml een deur die ik niet kan sluiten
en interieur is overhoop gehaald![]()
zoo, dader gevondenquote:Op donderdag 24 november 2011 01:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kom even online dan, want ik ga zo.![]()
![]()
Wie was 't dan?quote:[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
Gastquote:Op donderdag 24 november 2011 01:19 schreef mschol het volgende:
[..]
mag drump bekend maken als hij dat wil.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, iedere mapchange wordt de blacklist weer gewist. Zo krijgen de bodemvreters weer een kans.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Oh vergeet oliviertjuuuuuh niet te bannen
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Van het weekend samen met een vriend een nieuwe world begonnen.
Allemaal boompjes gekapt, huisje gemaakt. Hoop iron en diamond gevonden. Toen hadden we het idee om een kelder te maken met een lavavloer met glas erover.
Nou voordat het glas erop kwam was ons huisje al afgebrand. Ik heb me kapot gelachen.
Gelukkig "woonde" we aan het water, dus snel emmers gepakt en delen gedoofd en de meeste spullen nog kunnen redden.
Ik zat met tranen in m'n ogen achter m'n pc, maat van me vond het wat minder grappig.
Lesje geleerd, we hebben nu een stenen huis![]()
![]()
Hahaha
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
agree'dquote:Op donderdag 24 november 2011 06:13 schreef SosuaCafe het volgende:
Ja, iedere mapchange wordt de blacklist weer gewist. Zo krijgen de bodemvreters weer een kans.
vind ook dat de banlist gewoon over moet gaan. maarja dat ben ik heWinnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Ja, maar is vaag, soms word de banlist niet opgeslagen in file maar alleen in bukkit oid? Anyways, ik heb al wat namen geband die er al in stonden en verder zien we wel.quote:Op donderdag 24 november 2011 08:06 schreef gogosweden het volgende:
[..]
agree'd
vind ook dat de banlist gewoon over moet gaan. maarja dat ben ik he![]()
![]()
aightquote:Op donderdag 24 november 2011 08:07 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Ja, maar is vaag, soms word de banlist niet opgeslagen in file maar alleen in bukkit oid? Anyways, ik heb al wat namen geband die er al in stonden en verder zien we wel.zeg het ff als er nog 1 geband moet worden, geeft zo'n goed gevoel enzo
![]()
![]()
ook goedemorgenWinnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Gevoel van macht? XDOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Volgens mij is hij gewoon nog te jong om minecraft te spelen. Hij zat ook vanalles uit mijn chest te halen. Ik zei dat dat stelen was, en toen gaf hij het terug.![]()
doet me een beetje denken aan mijn broertje van een paar jaar geleden opzich wel liefquote:Op donderdag 24 november 2011 08:34 schreef maurisioo het volgende:
Volgens mij is hij gewoon nog te jong om minecraft te spelen. Hij zat ook vanalles uit mijn chest te halen. Ik zei dat dat stelen was, en toen gaf hij het terug.
Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Maar sommig moet je 2e kans geven andere gewoon geen xDOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
OWH JA!! Kamer fan dodgey!!quote:Op donderdag 24 november 2011 08:37 schreef gogosweden het volgende:
[..]
doet me een beetje denken aan mijn broertje van een paar jaar geleden opzich wel liefOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik ga en haven maken bij me huis wie heeft er zin en boot maken? flink groot dat wel 30 blokjes lang ofzo.Fear is the grease of society.![]()
Ban die gozers die ik gister noemde ook dan, niemand die er erg in heeft.quote:
quote:Op donderdag 24 november 2011 09:09 schreef TJV het volgende:
[..]
Ban die gozers die ik gister noemde ook dan, niemand die er erg in heeft._!
Wat mag je als mod?
Niet vliegen, geen items droppen, misschien mensen bannen.Fear is the grease of society.![]()
meehelpen de server leuk te houdenquote:Op donderdag 24 november 2011 09:46 schreef vogelkooi het volgende:
Wat mag je als mod?
Niet vliegen, geen items droppen, misschien mensen bannen.
ik heb extra powers weetjewel, kick ban, vanish tp, en nog veul meer om het wat makkelijker te maken zodat het niet teringlange discussies wordenWinnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Ik ben zo vrij geweest om de OP aan te passen.
Iemand voorstellen voor het tekstje over Drumpie's world?Suikoden heerst![]()
twitter:notch twitterde op donderdag 24-11-2011 om 04:38:39It's likely the entire Yogscast scenario is just stress related misunderstanding. I apologize for bringing it online before talking to them. reageer retweet
twitter:MojangTeam twitterde op donderdag 24-11-2011 om 10:04:13We found it hard working with Yogscast, but we regret that this was aired publicly. We will now sort this out with them directly. reageer retweet
twitter:YOGSCAST twitterde op donderdag 24-11-2011 om 00:49:09statement is up! Shortened video version available here, link to full statement on reddit is in video... http://t.co/izkzErl7 reageer retweet
twitter:YOGSCAST twitterde op donderdag 24-11-2011 om 00:54:03if you want to skip the video of Simon looking undead, here's the Reddit post with the full statement - Hannah http://t.co/uak7KB03 reageer retweet
Suikoden heerst![]()
quote:twitter:jeb_ twitterde op donderdag 24-11-2011 om 10:42:12Fixed a null pointer problem and the login key errpr on the server, update will be released once @mollstam shows signs of being alive reageer retweet
twitter:jeb_ twitterde op donderdag 24-11-2011 om 10:42:43Also fixed the double doors bug, but that update will have to wait for Minecraft 1.1... with no ETA reageer retweet
quote:Ik lul het is 1.0.1twitter:jeb_ twitterde op donderdag 24-11-2011 om 10:42:12Fixed a null pointer problem and the login key errpr on the server, update will be released once @mollstam shows signs of being alive reageer retweet
![]()
Yo Dawg!!
12.34
12:34:56 7 Augustusquote:Op donderdag 24 november 2011 13:07 schreef dnbrainwash het volgende:
Wacht dan minstens even op 12:34:56Fear is the grease of society.![]()
echte bazen boven bazen wachten tot 12-12-121212 12:12quote:Op donderdag 24 november 2011 13:09 schreef Mender het volgende:
Echte bazen wachten tot 12-12-2012 12:12:12
!
maar dan moet je wel nog ff wachten
Ik hoop dat ik tegen die tijd mijn studie afgerond heb.quote:Op donderdag 24 november 2011 13:11 schreef gogosweden het volgende:
[..]
echte bazen boven bazen wachten tot 12-12-121212 12:12
maar dan moet je wel nog ff wachten
Mogguh.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Done.quote:Op donderdag 24 november 2011 12:03 schreef sjimster het volgende:
Yo Drumpie zou je mijn acount kunne white listen
Naam: sjimsterIf not now, then when.![]()
Flodder ik heb iets grappigs geprobeerd in je kerk, als je het lelijk vindt haal ik het weg.
If not now, then when.![]()
![]()
45.quote:Op donderdag 24 november 2011 14:41 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Oe nice dude.
Hoeveel levels heb je daar voor moeten inleveren?It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Dan repareer je hem toch.quote:Op donderdag 24 november 2011 14:51 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hopen dat dat kreng niet snel kaput gaat![]()
![]()
Is een bug dat je je enchantment dan kwijt bent.quote:It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
O ik dacht dat die al was opgelost.quote:Op donderdag 24 november 2011 14:56 schreef TJV het volgende:
[..]
Is een bug dat je je enchantment dan kwijt bent.
Beetje jammer dan.![]()
![]()
Weinig dieren in mijn omgeving, er moeten binnenkort wat dierproeven met TNT-kanonnen gedaan worden.![]()
Ik schiet er wel een paar je kant op. Deal?quote:Op donderdag 24 november 2011 15:12 schreef MissionPhailed het volgende:
Weinig dieren in mijn omgeving, er moeten binnenkort wat dierproeven met TNT-kanonnen gedaan worden.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Paar kiloknallers sla ik nooit af ... !quote:Op donderdag 24 november 2011 15:28 schreef TJV het volgende:
[..]
Ik schiet er wel een paar je kant op. Deal?![]()
twitter:notch twitterde op donderdag 24-11-2011 om 16:09:58Hey, @yogscast! I'm sorry about being a dick. reageer retweet
Suikoden heerst![]()
j moet gwn mati bellen en zeg ey man haal me op dan op nether central ok sprek je a later maiin en dan komt ie gwnn je 0phal3nn. jwttog ey ik ben loesoe sprek je.quote:Op donderdag 24 november 2011 17:07 schreef RickoKun het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat de coords van de poort in de nether isDit stukje hoort niet bij m'n post hoor.![]()
Hee hallo FOK!-crafters. Hoe geraak ik aan bouwrechten in de server?Leuker kunnen we het niet maken. Wel makkelijker.
Een topic over verstandig FOK!ken.
'Roestige daken, vochtige kelders'![]()
Heb je al als je erin komt man doe niet zo mal.quote:Op donderdag 24 november 2011 18:09 schreef BELASTING het volgende:
Hee hallo FOK!-crafters. Hoe geraak ik aan bouwrechten in de server?Dit stukje hoort niet bij m'n post hoor.![]()
Waarom verdwijnt alles weer dan? Op bepaalde plaatsen dan.quote:Op donderdag 24 november 2011 18:10 schreef Precizionist het volgende:
[..]
Heb je al als je erin komt man doe niet zo mal.Leuker kunnen we het niet maken. Wel makkelijker.
Een topic over verstandig FOK!ken.
'Roestige daken, vochtige kelders'![]()
Dat is lagg.quote:Op donderdag 24 november 2011 18:12 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Waarom verdwijnt alles weer dan?Dit stukje hoort niet bij m'n post hoor.![]()
Ga op de spawn staan. Loop 17 blocks in noordoostelijke richting. Have fun.quote:Op donderdag 24 november 2011 18:12 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Waarom verdwijnt alles weer dan? Op bepaalde plaatsen dan.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Omdat dat op de spawn zit, daar kan je niks kapot maken.quote:Op donderdag 24 november 2011 18:12 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Waarom verdwijnt alles weer dan? Op bepaalde plaatsen dan.![]()
![]()
pics.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
ah ziet er zo zielig uitquote:Op donderdag 24 november 2011 19:27 schreef Lorrelies het volgende:
Ik weet niet waarom maar ik vond deze screen van een paar dagen terug gewoon grappig
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
de pot verwijt de ketel?
verkapt kijk mij eens level 16 bijna 17 zijn plaatje
Nu al de kalkoen klaarmaken?
daar ben ik!quote:Op donderdag 24 november 2011 19:37 schreef Lorrelies het volgende:
Ja klopt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Eigenlijk ging het er om dat Maurice lag had :$quote:Op donderdag 24 november 2011 19:39 schreef bobbernaut het volgende:
de pot verwijt de ketel?
verkapt kijk mij eens level 16 bijna 17 zijn plaatjeSuikoden heerst![]()
verkapt "kijk Maurice lag hebben terwijl ik smooth kan spelen" plaatjequote:Op donderdag 24 november 2011 20:00 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Eigenlijk ging het er om dat Maurice lag had :$
quote:Op donderdag 24 november 2011 18:09 schreef Precizionist het volgende:
[..]
j moet gwn mati bellen en zeg ey man haal me op dan op nether central ok sprek je a later maiin en dan komt ie gwnn je 0phal3nn. jwttog ey ik ben loesoe sprek je.GVD
WAT ZIJN DE COORDS VAN DE NETHER POORT, LIEVE MENSEN![]()
hahaquote:Op donderdag 24 november 2011 20:01 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
verkapt "kijk Maurice lag hebben terwijl ik smooth kan spelen" plaatje![]()
![]()
sorry geen ideequote:Op donderdag 24 november 2011 20:02 schreef RickoKun het volgende:
[..]GVD
WAT ZIJN DE COORDS VAN DE NETHER POORT, LIEVE MENSEN![]()
![]()
Wilt er iemand rails en doneren? Ik ben een metro aan het bouwen die door heel het survival dorp gaat.![]()
![]()
word waarschijnlijk heel snel gegriefed, emmer water is rails voor het oprapen
griefen is banquote:Op donderdag 24 november 2011 20:28 schreef bobbernaut het volgende:
word waarschijnlijk heel snel gegriefed, emmer water is rails voor het oprapen
enzo
logblock werkt snappieWinnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Ik heb Rickokun gepwnd en Diamondz geloot Daarna pwnde ik MenderV2 maar die dropte wood GGDit stukje hoort niet bij m'n post hoor.![]()
Ik heb 50 rails voor je, had en mineshaft gevonden, komen nog en keer. Nu niet online.Fear is the grease of society.![]()
waarom wist ik niet dat er al weer een update was.
Ga hem denk ik nog niet gebruiken ivm met drumpie's server.![]()
![]()
Voor flodder nog een keer:quote:Op donderdag 24 november 2011 13:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Flodder ik heb iets grappigs geprobeerd in je kerk, als je het lelijk vindt haal ik het weg.![]()
Ik heb daar overheen gelezen denk ikquote:
En ik heb nog een N64 met 2 controllers, kabels en een stuk of 7 games gekregen, ik zou hem al een keer overkopen, niets van gekomen, en ik had hem een paar week terug een tip gegeven over een aantal bunkers bij ons in de buurt waar hij blijkbaar niets van af wist, daar waren hij en zn zoons mij erg dankbaar voor
(die man is helemaal gek van bukers, kastelen ect, dus als een van jullie nog een fort/bunker/kasteel weet bij jullie in de buurt, PM me even)
en dus heb ik nu een 2e N64![]()
![]()
Nogmaals: Wat vinden jullie van de OP en wat moet er nog veranderd worden?
Wil Drumpie zelf de info over de server aanpassen?
Suikoden heerst![]()
wat heb je aangepast?quote:Op vrijdag 25 november 2011 01:55 schreef Mordecai het volgende:
Wil Drumpie zelf de info over de server aanpassen?![]()
de server info bij drumpie moet uiteraard nog wel worden bewerkt, ik zou zeggen, brei er wat leuks van (de live map hebben we nu niet, en creative is een tikkeltje anders door de nieuwe versie![]()
Vorige op is beter, deze is een beetje telekids niveau.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Haha Ik heb verschillende meningen
Pas die dan een beetje aan. Misschien met wat screens. Tracht het niet geheel te herschrijven.
If it works, don't fix it..http://www.syfy.com/tinman/oz/
Never change a winning team!quote:Op vrijdag 25 november 2011 08:28 schreef SosuaCafe het volgende:
Pas die dan een beetje aan. Misschien met wat screens. Tracht het niet geheel te herschrijven.
If it works, don't fix it..Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Idd eerst was het beter. Kort maar krachtig. Nu staat er een heel verhaal. Liever de tekst van de oude op aanpassen zodat hij up to date is. Maar niet een heel verhaal.quote:Op vrijdag 25 november 2011 01:55 schreef Mordecai het volgende:
Wil Drumpie zelf de info over de server aanpassen?
Tevens bij de links, bij minecraftwiki graag de laatste zin weer weg halen. Ik had daar een tijdje terug die omschrijvingen juist wat ingekort zodat de links netjes onder elkaar kwamen te staan.![]()
zet de oude eerst maar terugquote:Op vrijdag 25 november 2011 10:20 schreef Mordecai het volgende:
Oke, doe dat lekker zelf maar dan, ik heb een poging gedaan
quote:Op vrijdag 25 november 2011 10:29 schreef Mordecai het volgende:
Tevreden nou?
Wat hebben Minecraft en een forum te maken met mijn leven?![]()
als je het al teveel moeite vind om je fout te erkennen en ff 2 minuten de oude OP erin te pasten dan lijkt me dat je in Real life ook een luiwammes bent.
just sai'nWinnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2011 10:20 schreef Mordecai het volgende:
Oke, doe dat lekker zelf maar dan, ik heb een poging gedaanNoujaquote:![]()
Thanks anyway dat je de op beter wilde maken. Was natuurlijk goed bedoeld. Je moet alleen wel leren met kritiek om te gaan![]()
Maar ik zal bij de volgende gelegenheid de tekst wel aanpassen.![]()
Ik kan prima met kritiek omgaan en ben volledig bewust van mijn reactie
FOK is a game.
Just say'nSuikoden heerst![]()
Hey wat een mooie op.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Het is FOK!.quote:Op vrijdag 25 november 2011 10:37 schreef Mordecai het volgende:
Ik kan prima met kritiek omgaan en ben volledig bewust van mijn reactie
FOK is a game.
Just say'n![]()
![]()
![]()
Woeps verkeerde xDOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
http://wiki.teamfortress.com/wiki/File:Backpack_Top_Notch.png
Een notch hat in tf2, zou minecraft naar steam komen?![]()
![]()
hopen van welquote:Op vrijdag 25 november 2011 11:43 schreef dnbrainwash het volgende:
http://wiki.teamfortress.com/wiki/File:Backpack_Top_Notch.png
Een notch hat in tf2, zou minecraft naar steam komen?
oke niet dus:quote:Currently, the only owner of this item is Notch
(http://wiki.teamfortress.com/wiki/Top_Notch)Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Mogguh±D[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
MiddagOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Pfff. Je hele grote huis een beetje mooi en origineel maken is nogal veel werk.
Ik heb trouwens massas slimeballs nodig, ik heb zo'n beetje alle andere resource wel te ruil ervoor.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
ik heb er 15quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:29 schreef Jajong het volgende:
Pfff. Je hele grote huis een beetje mooi en origineel maken is nogal veel werk.
Ik heb trouwens massas slimeballs nodig, ik heb zo'n beetje alle andere resource wel te ruil ervoor.
wat bied je?Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
YES!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
''Minecraft is een sandboxgame en is gemaakt in Java, door de Zweden Notch (Markus Persson) en Jeb (Jens Bergensten) van Mojang AB
Een echt doel is er niet. Je begint in een oneindige wereld waar je hele gangenstelsels kunt bouwen of de mooiste kastelen of flatgebouwen. Je kunt er alles maken: blokje voor blokje.
Na vele testversies, is het spel officieel uitgebracht op 18 november tijdens de MineCon in Las Vegas, hoewel er alsnog telkens gratis updates beschikbaar zullen worden.
Allereerst is het nuttig om te zeggen dat er drie gamemodes zijn:
Creative: Hier kun je niet dood en heb je vrijwel alle mogelijke blokjes in het spel tot je beschikking. Je kunt er ook vliegen, en het is dus makkelijk om gigantische bouwwerken te maken.
Survival: In deze gamemode kun je wél dood en dat is dus de hele reden waarom het survival heet. Als je begint, heb je snel de tijd om wat blokken te verzamelen, maar als het nacht wordt spawnen er zombies, skeletten, creepers (lopende bommen die exploderen als ze naast je staan) en wie weet wat voor enge wezens verder? Het is dus belangrijk om snel een goed huis of een goede verstopplek te hebben. Verder moet je er ook eten, anders raak je verzwakt. Dat kan door graan te planten, meloenen te telen en koeien, kippen of varkens te slachten.
Hardcore: Verschilt niets van survival, behalve als je dood gaat: dan verwijdert de hele wereld zichzelf.
Naast singleplayer is er ook een multiplayer modus waar je samen met je vrienden of anderen op het net volledig je gang kunt gaan.
Overigens zijn er ook portals naar andere werelden, maar het is veel leuker om dat zelf uit te vinden.
Tegenwoordig wordt er ook gewerkt aan een mobiele versie en een versie voor de xbox 360.''
Het is PRECIES de vorige OP, alleen dan up-to-date
Suikoden heerst![]()
Maakt mij niet zoveel uit yo, wat heb je nodig?quote:[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Niemand gaat zo'n lap tekst lezen.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
''Minecraft is een sandboxgame en is gemaakt in Java, door de Zweden Notch (Markus Persson) en Jeb (Jens Bergensten) van Mojang AB
Een echt doel is er niet. Je begint in een oneindige wereld waar je hele gangenstelsels kunt bouwen of de mooiste kastelen of flatgebouwen. Je kunt er alles maken: blokje voor blokje.
Na vele testversies, is het spel officieel uitgebracht op 18 november tijdens de MineCon in Las Vegas, hoewel er alsnog telkens gratis updates beschikbaar zullen worden.
Naast singleplayer is er ook een multiplayer modus waar je samen met je vrienden of anderen op het net volledig je gang kunt gaan.
Tegenwoordig wordt er ook gewerkt aan een mobiele versie en een versie voor de xbox 360.''Suikoden heerst![]()
Beter.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
"Minecraft is een computerspelletje. Een spelletje met allemaal blokjes. Met die blokjes kun je zelf dingen bouwen. Een huisje bijvoorbeeld. Want als het donker wordt komen er allemaal monsters. En die zijn heeeel erg eng. En die willen jou ook dood maken. Het zijn dus hele stoute monsters."
In Jip en Janneke taal of zoiets(al die kinderen meteen nachtmerries)
(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧![]()
Lappen tekst in spoiler aub... Maar mender hoe heb je dat gefixt? Heb je opeens veel vids geupload of wat?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Nope, mijn laatste video is alweer meer dan een maand geleden. Maar in die maand had ik wel 3 video's geupload. Niet dat die nou zo heel bijzonder waren. Had ook gedacht dat het veel langer zou duren, maar niet dus.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:56 schreef bobbernaut het volgende:
Lappen tekst in spoiler aub... Maar mender hoe heb je dat gefixt? Heb je opeens veel vids geupload of wat?![]()
![]()
10 vids en 1 daarvan is 2500 keer bekeken. De 9 andere in totaal 925. Dus als ik veel views krijg... krijg ik geld? Hoeveel krijg je?Had je ook een aanvraag gedaan?quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:05 schreef Mender het volgende:
[..]
Nope, mijn laatste video is alweer meer dan een maand geleden. Maar in die maand had ik wel 3 video's geupload. Niet dat die nou zo heel bijzonder waren. Had ook gedacht dat het veel langer zou duren, maar niet dus.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik vind die andere beter. Waarom de tekst verkorten als alle informatie nuttig is. Hou die oude gewoon. Iedereen die klaagt had hem al lang kunnen veranderen want eerst was hij ook lang genoeg.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:23 schreef Mordecai het volgende:
Tegenwoordig wordt er ook gewerkt aan een mobiele versie en een versie voor de xbox 360.''![]()
![]()
Ik had eerst de hele OP in een spoiler gedaan, want hij moet elke keer die plaatjes laden enzovonden ze niet leuk
nee nogal logisch dan heb je er niks meer aanquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:29 schreef bobbernaut het volgende:
Ik had eerst de hele OP in een spoiler gedaan, want hij moet elke keer die plaatjes laden enzovonden ze niet leuk
![]()
![]()
Ahh kom maar bij remlof op de schouder huilen. Het is al goed, die stoute creepertjes, drumpie zou er wat aan moeten doen.Fear is the grease of society.![]()
quote:quote:Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.![]()
Datdus studeer je toevallig bouwkunde? Want dat is echt een epic bouwtekening.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
![]()
Maar mender reageer?
quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:47 schreef Jajong het volgende:
Datdus studeer je toevallig bouwkunde? Want dat is echt een epic bouwtekening.Ja ik heb het helemaal met CAD uitgewerkt en toen overgepaint.
![]()
![]()
Jep, het is ook niet echt een bos maar daar in de buurt zit een bos.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:12 schreef Mordecai het volgende:
Datdus, welk bos? Bos waar huizen van mij en Lorrelies staan?![]()
![]()
Google that shit jo. Op youtube staan 1030921023093 tutorials. Boat elevator is 't makkelijkst denk ik.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Zoek dan.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Ik heb dat mailtje vandaag gehad, maar weet verder echt nog niet hoeveel ik kan verdienen. Dat is nog even afwachten. Het zal echt geen vetpot zijn denk ik, mischien enkele euro's per maand als ik m'n best doe? Geen idee.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:05 schreef bobbernaut het volgende:
10 vids en 1 daarvan is 2500 keer bekeken. De 9 andere in totaal 925. Dus als ik veel views krijg... krijg ik geld? Hoeveel krijg je?
[..]
Had je ook een aanvraag gedaan?
Ik weet niet precies waar ze naar kijken. Ik heb niks aangevraagd of gedaan, ik kreeg gewoon ineens een mailtje van ze.![]()
![]()
Nouja, toch best nice al. Alleen die reflectie plaat onder de tekst zit in de weg/is lelijk.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:35 schreef MineraalWater het volgende:
[ afbeelding ]
Uitvoering = Slecht, morgen maar is opnieuw proberen.
Ik ben benieuwd waar je morgen mee komt.![]()
![]()
Hoe repair je spullen?Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.![]()
![]()
Buitenkant
Binnenkant
De mage tower schiet lekker op in survival, nu nog even wat kwa interieur bedenken.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Metro spullen zijn die door iemand gepakt om de metro te maken of is het gegrieft? Het was gold en iron.![]()
Ik heb het niet maar je mag altijd bij onze toren aankloppen om voor wat stuff te bedelen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:50 schreef -Datdus- het volgende:
Metro spullen zijn die door iemand gepakt om de metro te maken of is het gegrieft? Het was gold en iron.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Bedelen? Anders krijg je gewoon geen metrostation!quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:54 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ik heb het niet maar je mag altijd bij onze toren aankloppen om voor wat stuff te bedelen.![]()
![]()
Ik vind m wel cool tbh.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:35 schreef MineraalWater het volgende:
[ afbeelding ]
Uitvoering = Slecht, morgen maar is opnieuw proberen.http://www.syfy.com/tinman/oz/
quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:58 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Bedelen? Anders krijg je gewoon geen metrostation!
quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:59 schreef drumstickNL het volgende:
Zoals ik de kaart kon bekijken krijg ik deze nu toch al niet dus..Wel slecht dat het tot nu toe grootste bouwsel geen station krijgt.quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:58 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Bedelen? Anders krijg je gewoon geen metrostation!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Mender.
ik deed net /ban dodgey2000 gwoon omdat ik toch geen permission heb
knalt de server eruit! epischWinnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
tijd *quote:Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Ik zei het je, Minecraft accepteert dat niet.quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:26 schreef gogosweden het volgende:
ik deed net /ban dodgey2000 gwoon omdat ik toch geen permission heb
knalt de server eruit! epischIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Bij de eerste screen. That's what she said!quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:49 schreef drumstickNL het volgende:
[ afbeelding ]
Buitenkant
[ afbeelding ]
Binnenkant
De mage tower schiet lekker op in survival, nu nog even wat kwa interieur bedenken.![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:26 schreef TJV het volgende:
[..]
Ik zei het je, Minecraft accepteert dat niet.![]()
De rest is wel goed wilde je zeggen?quote:
quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:26 schreef TJV het volgende:
[..]
Ik zei het je, Minecraft accepteert dat niet.![]()
![]()
Ok.quote:It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Dankjequote:Op vrijdag 25 november 2011 20:15 schreef Mender het volgende:
[..]
Nouja, toch best nice al. Alleen die reflectie plaat onder de tekst zit in de weg/is lelijk.
Ik ben benieuwd waar je morgen mee komt.
Ik ga morgen proberen een oude map van drumpie te laten, of gewoon een SP map, En daar dan een 3D tekst in te voegen zodat het samenvoegt met de achtergrond!![]()
![]()
Plex, waar zat die mobspawner bij ons?It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Oja, voor onze lieve griefer:
Guitarmen, ik hoop dat je beroofd wordt in je eigen graf.
grgr rita en de kitsIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Valt wel mee, welke plugin gebruik je?quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:27 schreef Snorrenbaard het volgende:
Jezus wat is permissions instellen een kutwerk..Every war is different, every war is the same.![]()
God wat een schitterende screenshots!
Geen idee, Datdus en Remlof waren daar bezig met hun metro, maar hadden heel wat aandacht op zich gevestigd van spinnen
Suikoden heerst![]()
permissions ex i.c.m adminCMDquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:04 schreef dekkered het volgende:
[..]
Valt wel mee, welke plugin gebruik je?![]()
Hoi.http://www.syfy.com/tinman/oz/
MENSEN OPLETTEN NU, BELANGRIJKE INFORMATIE DRUMPIE SERVER:
Omdat er gisteravond veel gegrieft is en mender weg moest hebben we nog niet alle schade kunnen bekijken OF rollbacken. Wees daarom gewaarschuwd dat eventueel vanavond nog een rollback komt. Omdat we geen idee hebben tot hoever er gegrieft is kan ik ook niet zeggen of het alleen creative is of ook survival!
DankuwelWinnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Je diet toch gewoon een soort /bb rollback all usernaam.http://www.syfy.com/tinman/oz/
mender is weg, en ik heb die rechten niet.quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:05 schreef SosuaCafe het volgende:
Je diet toch gewoon een soort /bb rollback all usernaam.Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
En waaron begruiken we niet gewoon een vouch systeem, in plaats van zomaar elke drol toe te laten.http://www.syfy.com/tinman/oz/
is al eerder een discussie over geweest en het komt erop neer dat Drumpie dat niet wil, discussie gesloten.quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:06 schreef SosuaCafe het volgende:
En waaron begruiken we niet gewoon een vouch systeem, in plaats van zomaar elke drol toe te laten.
kan ik verder ook niets aan doenWinnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Elke keer een rollback is ook niet handig
had ook geen meuk geboeit als we het nu ff hadden kunnen rollbacken, maar als straks mensen gaan bouwen in de areas waar er gegrieft is en er komt een rollback zonder dat ik eerst gewaarschuwd heb gaan mensen weer moord en brand schreeuwenquote:Op zaterdag 26 november 2011 11:10 schreef bobbernaut het volgende:
Elke keer een rollback is ook niet handigWinnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Er is ook een user specific rollback, dan kost het geen werk van anderen. Zal het nog eens hebben over dat vouchen.http://www.syfy.com/tinman/oz/
Die is gaaf.
Maar ff een vraagje.
Ik speel regelmatig met een vriend, maar ik krijg steeds vaker de meldingen:
Out of Stream
Bad Login
Server responded with an invalid key.
Enig idee wat ik hieraan kan doen, inloggen lukt vaak na een keer of 30 en dat dan nog met geluk.![]()
Kan aan de internet connectie liggen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:25 schreef IncredibleMe het volgende:
Die is gaaf.
Maar ff een vraagje.
Ik speel regelmatig met een vriend, maar ik krijg steeds vaker de meldingen:
Out of Stream
Bad Login
Server responded with an invalid key.
Enig idee wat ik hieraan kan doen, inloggen lukt vaak na een keer of 30 en dat dan nog met geluk.
Dat invalid server key komt bij iedereen voor alleen daar is al een fix voor:
http://www.sk89q.com/content/2011/11/abp.class
Misschien verhelpt dit ook wel je andere problemen![]()
![]()
welke texturepack is dat?quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:41 schreef Mordecai het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
FEUER FREI!![]()
neem aan dat jullie wel weten wie het was/waren?quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:03 schreef gogosweden het volgende:
MENSEN OPLETTEN NU, BELANGRIJKE INFORMATIE DRUMPIE SERVER:
Omdat er gisteravond veel gegrieft is en mender weg moest hebben we nog niet alle schade kunnen bekijken OF rollbacken. Wees daarom gewaarschuwd dat eventueel vanavond nog een rollback komt. Omdat we geen idee hebben tot hoever er gegrieft is kan ik ook niet zeggen of het alleen creative is of ook survival!
Dankuwel![]()
![]()
dat welquote:Op zaterdag 26 november 2011 11:38 schreef mschol het volgende:
[..]
neem aan dat jullie wel weten wie het was/waren?
Wat is het verschil?quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:45 schreef MineraalWater het volgende:
Dit zal misschien iets mooier staan.
[ afbeelding ]Suikoden heerst![]()
Bij de hoekjes zit een soort van zwarte lijn alleen dan geblurred. Nu ziet het er niet zo Blokkerig uit.![]()
volgens probleem.
Ik kan niet inloggen op de site.
accountname opgevraagd en die komt overeen met wat ik heb staan. Wachtwoord gereset.
Maar kan niet inloggen.
De game doet het wel gewoon...
[edit]
ingelogd zonder hoofdletters en hij doet het ineens[/edit]![]()
waar precies?quote:Op zaterdag 26 november 2011 12:21 schreef -Datdus- het volgende:
Er zit een stuk in survival dat beschermd is. Een dan moet ik metro rails neerleggen.Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Als je vanaf het klooster de metro naar links volgt kom je vanzelf bij het stuk. Daar ligt geen rails.quote:
EDIT: niet de achterste baan.
[ Bericht 3% gewijzigd door -Datdus- op 26-11-2011 12:53:41 ]![]()
ik kan zelfs onder de portals gravenquote:Op zaterdag 26 november 2011 13:01 schreef MineraalWater het volgende:
Kunnen wij niet vic, Daar moet je OP voor zijn
vraag me niet waarom ik dat getest heb
Mijn chest (gelocked) is verdwenen, waar al mijn spullen in zaten. Ik weet niet of jullie al weten wie het gedaan heeft?
Ik stop er btw even mee, geen zin meer in om weer opnieuw te beginnen.![]()
![]()
dat.quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:10 schreef MineraalWater het volgende:
Graven wel, Maar plaatsen niet![]()
ooh degene die bij het Dr who toren. mijn toren heeft gefixt ga je gangbinnenkant doe wat je wil ^^.
Redacted![]()
Dat doe je zelf elke keer.quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:25 schreef maurisioo het volgende:
Mijn chest (gelocked) is verdwenen, waar al mijn spullen in zaten. Ik weet niet of jullie al weten wie het gedaan heeft?
Ik stop er btw even mee, geen zin meer in om weer opnieuw te beginnen.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Mag de difficulty een tandje omlaag? Er spawnen creepers in mijn mega verlichtte huis.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Mender YT vs mijne
mender:11 vids - ik: 12 vids
mender: 2961 kanaalviews - ik: 146 kanaalviews
mender: 4239 totale vidviews - ik: 1644 totale vidviews
hmmm ik moet meer kanaal/vidviews hebben en dan kan ik ook geld verdienen
pff, Die paar cent.quote:Op zaterdag 26 november 2011 15:10 schreef bobbernaut het volgende:
Mender YT vs mijne
hmmm ik moet meer kanaal/vidviews hebben en dan kan ik ook geld verdienen-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Mender YT vs mijne
mender: 12 subs - ik: 7 subs
sorry kon mn post niet aanpassen ofzo -.-Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
@drumstick (ja kan ook niet meer quoten -.-) nooit een gegeven paard in de mond kijken
adblocker?quote:Op zaterdag 26 november 2011 15:14 schreef bobbernaut het volgende:
@drumstick (ja kan ook niet meer quoten -.-) nooit een gegeven paard in de mond kijkenIf not now, then when.![]()
quote:quote:Op zaterdag 26 november 2011 15:04 schreef drumstickNL het volgende:
Mag de difficulty een tandje omlaag? Er spawnen creepers in mijn mega verlichtte huis.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
ik had een tijdje geleden ook zon mailte, weet van god niet waar ie gebleven isquote:Op zaterdag 26 november 2011 15:12 schreef bobbernaut het volgende:
Mender YT vs mijne
mender: 12 subs - ik: 7 subs
sorry kon mn post niet aanpassen ofzo -.-![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: