permissions ex i.c.m adminCMDquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:04 schreef dekkered het volgende:
[..]
Valt wel mee, welke plugin gebruik je?
mender is weg, en ik heb die rechten niet.quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:05 schreef SosuaCafe het volgende:
Je diet toch gewoon een soort /bb rollback all usernaam.
is al eerder een discussie over geweest en het komt erop neer dat Drumpie dat niet wil, discussie gesloten.quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:06 schreef SosuaCafe het volgende:
En waaron begruiken we niet gewoon een vouch systeem, in plaats van zomaar elke drol toe te laten.
had ook geen meuk geboeit als we het nu ff hadden kunnen rollbacken, maar als straks mensen gaan bouwen in de areas waar er gegrieft is en er komt een rollback zonder dat ik eerst gewaarschuwd heb gaan mensen weer moord en brand schreeuwenquote:Op zaterdag 26 november 2011 11:10 schreef bobbernaut het volgende:
Elke keer een rollback is ook niet handig
Kan aan de internet connectie liggen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:25 schreef IncredibleMe het volgende:
Die is gaaf.
Maar ff een vraagje.
Ik speel regelmatig met een vriend, maar ik krijg steeds vaker de meldingen:
Out of Stream
Bad Login
Server responded with an invalid key.
Enig idee wat ik hieraan kan doen, inloggen lukt vaak na een keer of 30 en dat dan nog met geluk.
welke texturepack is dat?quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:41 schreef Mordecai het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
FEUER FREI!
neem aan dat jullie wel weten wie het was/waren?quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:03 schreef gogosweden het volgende:
MENSEN OPLETTEN NU, BELANGRIJKE INFORMATIE DRUMPIE SERVER:
Omdat er gisteravond veel gegrieft is en mender weg moest hebben we nog niet alle schade kunnen bekijken OF rollbacken. Wees daarom gewaarschuwd dat eventueel vanavond nog een rollback komt. Omdat we geen idee hebben tot hoever er gegrieft is kan ik ook niet zeggen of het alleen creative is of ook survival!
Dankuwel
dat welquote:Op zaterdag 26 november 2011 11:38 schreef mschol het volgende:
[..]
neem aan dat jullie wel weten wie het was/waren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |