quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:47 schreef Jajong het volgende:
Datdus studeer je toevallig bouwkunde? Want dat is echt een epic bouwtekening.
Jep, het is ook niet echt een bos maar daar in de buurt zit een bos.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:12 schreef Mordecai het volgende:
Datdus, welk bos? Bos waar huizen van mij en Lorrelies staan?
Ik heb dat mailtje vandaag gehad, maar weet verder echt nog niet hoeveel ik kan verdienen. Dat is nog even afwachten. Het zal echt geen vetpot zijn denk ik, mischien enkele euro's per maand als ik m'n best doe? Geen idee.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:05 schreef bobbernaut het volgende:
10 vids en 1 daarvan is 2500 keer bekeken. De 9 andere in totaal 925. Dus als ik veel views krijg... krijg ik geld? Hoeveel krijg je?
[..]
Had je ook een aanvraag gedaan?
Nouja, toch best nice al. Alleen die reflectie plaat onder de tekst zit in de weg/is lelijk.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:35 schreef MineraalWater het volgende:
[ afbeelding ]
Uitvoering = Slecht, morgen maar is opnieuw proberen.
Ik heb het niet maar je mag altijd bij onze toren aankloppen om voor wat stuff te bedelen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:50 schreef -Datdus- het volgende:
Metro spullen zijn die door iemand gepakt om de metro te maken of is het gegrieft? Het was gold en iron.
Bedelen? Anders krijg je gewoon geen metrostation!quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:54 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ik heb het niet maar je mag altijd bij onze toren aankloppen om voor wat stuff te bedelen.
Ik vind m wel cool tbh.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:35 schreef MineraalWater het volgende:
[ afbeelding ]
Uitvoering = Slecht, morgen maar is opnieuw proberen.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:58 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Bedelen? Anders krijg je gewoon geen metrostation!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |