Waarom verdwijnt alles weer dan? Op bepaalde plaatsen dan.quote:Op donderdag 24 november 2011 18:10 schreef Precizionist het volgende:
[..]
Heb je al als je erin komt man doe niet zo mal.
Dat is lagg.quote:Op donderdag 24 november 2011 18:12 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Waarom verdwijnt alles weer dan?
Ga op de spawn staan. Loop 17 blocks in noordoostelijke richting. Have fun.quote:Op donderdag 24 november 2011 18:12 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Waarom verdwijnt alles weer dan? Op bepaalde plaatsen dan.
Omdat dat op de spawn zit, daar kan je niks kapot maken.quote:Op donderdag 24 november 2011 18:12 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Waarom verdwijnt alles weer dan? Op bepaalde plaatsen dan.
ah ziet er zo zielig uitquote:Op donderdag 24 november 2011 19:27 schreef Lorrelies het volgende:
Ik weet niet waarom maar ik vond deze screen van een paar dagen terug gewoon grappig
[ afbeelding ]
daar ben ik!quote:Op donderdag 24 november 2011 19:37 schreef Lorrelies het volgende:
Ja klopt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Eigenlijk ging het er om dat Maurice lag had :$quote:Op donderdag 24 november 2011 19:39 schreef bobbernaut het volgende:
de pot verwijt de ketel?
verkapt kijk mij eens level 16 bijna 17 zijn plaatje
verkapt "kijk Maurice lag hebben terwijl ik smooth kan spelen" plaatjequote:Op donderdag 24 november 2011 20:00 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Eigenlijk ging het er om dat Maurice lag had :$
quote:Op donderdag 24 november 2011 18:09 schreef Precizionist het volgende:
[..]
j moet gwn mati bellen en zeg ey man haal me op dan op nether central ok sprek je a later maiin en dan komt ie gwnn je 0phal3nn. jwttog ey ik ben loesoe sprek je.
hahaquote:Op donderdag 24 november 2011 20:01 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
verkapt "kijk Maurice lag hebben terwijl ik smooth kan spelen" plaatje
sorry geen ideequote:Op donderdag 24 november 2011 20:02 schreef RickoKun het volgende:
[..]GVD
WAT ZIJN DE COORDS VAN DE NETHER POORT, LIEVE MENSEN
griefen is banquote:Op donderdag 24 november 2011 20:28 schreef bobbernaut het volgende:
word waarschijnlijk heel snel gegriefed, emmer water is rails voor het oprapen
quote:Op donderdag 24 november 2011 13:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Flodder ik heb iets grappigs geprobeerd in je kerk, als je het lelijk vindt haal ik het weg.
Ik heb daar overheen gelezen denk ikquote:
wat heb je aangepast?quote:Op vrijdag 25 november 2011 01:55 schreef Mordecai het volgende:
Nogmaals: Wat vinden jullie van de OP en wat moet er nog veranderd worden?
Wil Drumpie zelf de info over de server aanpassen?
Never change a winning team!quote:Op vrijdag 25 november 2011 08:28 schreef SosuaCafe het volgende:
Pas die dan een beetje aan. Misschien met wat screens. Tracht het niet geheel te herschrijven.
If it works, don't fix it..
Idd eerst was het beter. Kort maar krachtig. Nu staat er een heel verhaal. Liever de tekst van de oude op aanpassen zodat hij up to date is. Maar niet een heel verhaal.quote:Op vrijdag 25 november 2011 01:55 schreef Mordecai het volgende:
Nogmaals: Wat vinden jullie van de OP en wat moet er nog veranderd worden?
Wil Drumpie zelf de info over de server aanpassen?
zet de oude eerst maar terugquote:Op vrijdag 25 november 2011 10:20 schreef Mordecai het volgende:
Oke, doe dat lekker zelf maar dan, ik heb een poging gedaan
quote:Op vrijdag 25 november 2011 10:29 schreef Mordecai het volgende:
Tevreden nou?
Wat hebben Minecraft en een forum te maken met mijn leven?
quote:Op vrijdag 25 november 2011 10:20 schreef Mordecai het volgende:
Oke, doe dat lekker zelf maar dan, ik heb een poging gedaan
Noujaquote:
Het is FOK!.quote:Op vrijdag 25 november 2011 10:37 schreef Mordecai het volgende:
Ik kan prima met kritiek omgaan en ben volledig bewust van mijn reactie
FOK is a game.
Just say'n
hopen van welquote:Op vrijdag 25 november 2011 11:43 schreef dnbrainwash het volgende:
http://wiki.teamfortress.com/wiki/File:Backpack_Top_Notch.png
Een notch hat in tf2, zou minecraft naar steam komen?
quote:Currently, the only owner of this item is Notch
(http://wiki.teamfortress.com/wiki/Top_Notch)
ik heb er 15quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:29 schreef Jajong het volgende:
Pfff. Je hele grote huis een beetje mooi en origineel maken is nogal veel werk.
Ik heb trouwens massas slimeballs nodig, ik heb zo'n beetje alle andere resource wel te ruil ervoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maakt mij niet zoveel uit yo, wat heb je nodig?quote:
Nope, mijn laatste video is alweer meer dan een maand geleden. Maar in die maand had ik wel 3 video's geupload. Niet dat die nou zo heel bijzonder waren. Had ook gedacht dat het veel langer zou duren, maar niet dus.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:56 schreef bobbernaut het volgende:
Lappen tekst in spoiler aub... Maar mender hoe heb je dat gefixt? Heb je opeens veel vids geupload of wat?
Had je ook een aanvraag gedaan?quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:05 schreef Mender het volgende:
[..]
Nope, mijn laatste video is alweer meer dan een maand geleden. Maar in die maand had ik wel 3 video's geupload. Niet dat die nou zo heel bijzonder waren. Had ook gedacht dat het veel langer zou duren, maar niet dus.
Ik vind die andere beter. Waarom de tekst verkorten als alle informatie nuttig is. Hou die oude gewoon. Iedereen die klaagt had hem al lang kunnen veranderen want eerst was hij ook lang genoeg.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:23 schreef Mordecai het volgende:
''Minecraft is een sandboxgame en is gemaakt in Java, door de Zweden Notch (Markus Persson) en Jeb (Jens Bergensten) van Mojang AB
Een echt doel is er niet. Je begint in een oneindige wereld waar je hele gangenstelsels kunt bouwen of de mooiste kastelen of flatgebouwen. Je kunt er alles maken: blokje voor blokje.
Na vele testversies, is het spel officieel uitgebracht op 18 november tijdens de MineCon in Las Vegas, hoewel er alsnog telkens gratis updates beschikbaar zullen worden.
Naast singleplayer is er ook een multiplayer modus waar je samen met je vrienden of anderen op het net volledig je gang kunt gaan.
Tegenwoordig wordt er ook gewerkt aan een mobiele versie en een versie voor de xbox 360.''
nee nogal logisch dan heb je er niks meer aanquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:29 schreef bobbernaut het volgende:
Ik had eerst de hele OP in een spoiler gedaan, want hij moet elke keer die plaatjes laden enzovonden ze niet leuk
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |