Dat is lagg.quote:Op donderdag 24 november 2011 18:12 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Waarom verdwijnt alles weer dan?
Ga op de spawn staan. Loop 17 blocks in noordoostelijke richting. Have fun.quote:Op donderdag 24 november 2011 18:12 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Waarom verdwijnt alles weer dan? Op bepaalde plaatsen dan.
Omdat dat op de spawn zit, daar kan je niks kapot maken.quote:Op donderdag 24 november 2011 18:12 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Waarom verdwijnt alles weer dan? Op bepaalde plaatsen dan.
ah ziet er zo zielig uitquote:Op donderdag 24 november 2011 19:27 schreef Lorrelies het volgende:
Ik weet niet waarom maar ik vond deze screen van een paar dagen terug gewoon grappig
[ afbeelding ]
daar ben ik!quote:Op donderdag 24 november 2011 19:37 schreef Lorrelies het volgende:
Ja klopt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Eigenlijk ging het er om dat Maurice lag had :$quote:Op donderdag 24 november 2011 19:39 schreef bobbernaut het volgende:
de pot verwijt de ketel?
verkapt kijk mij eens level 16 bijna 17 zijn plaatje
verkapt "kijk Maurice lag hebben terwijl ik smooth kan spelen" plaatjequote:Op donderdag 24 november 2011 20:00 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Eigenlijk ging het er om dat Maurice lag had :$
quote:Op donderdag 24 november 2011 18:09 schreef Precizionist het volgende:
[..]
j moet gwn mati bellen en zeg ey man haal me op dan op nether central ok sprek je a later maiin en dan komt ie gwnn je 0phal3nn. jwttog ey ik ben loesoe sprek je.
hahaquote:Op donderdag 24 november 2011 20:01 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
verkapt "kijk Maurice lag hebben terwijl ik smooth kan spelen" plaatje
sorry geen ideequote:Op donderdag 24 november 2011 20:02 schreef RickoKun het volgende:
[..]GVD
WAT ZIJN DE COORDS VAN DE NETHER POORT, LIEVE MENSEN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |