SPOILER: YoutubeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drumpie's WorldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• www.minecraft.net Hier kan je het spel aanschaffen. Of de gratis classic mode spelen in je browser.
• www.minecraftwiki.net Dé Minecraft wiki. Handig om te kijken hoe je voorwerpen moet craften. Hier staat alles over Minecraft.
• www.pcgamer.com Hier kan je de demo downloaden van minecraft!
• www.minecraftforums.net Forum waar heel veel te lezen/zien is. Van screenshots tot filmpjes en tutorials.
• www.crafthub.net Blog over Minecraft.
• www.twitter.com/notch Twitter van de ontwikkelaar van Minecraft.
• www.notch.tumblr.com Blog van de ontwikkelaar van Minecraft.
Fok - In-game
MineraalWater - Plexcon
Vbownswow - gogosweden
Dnbrainwash - Dnbrainwash
Mender - MenderV
TJV - TomVNL
SuperKaasNacho - Epicosaurus
JaimyLee - JaimyLee
maurisioo - maurisioo
vogelkooi- remlof
Hatsekiedee - Groentetaart
MissionPhailed - Weerfenomeen84
SuperHarregarre - Harregarre
Sosuacafe - sosua
Jesse_van_Laar-Jesse_van_Laar
psvunited - psvunited
Berend. - Pixiio
Verbodsbord - aron7120
Timwonnacott - Looniar
Ten_minste_houdbaar_tot - robjes
rockxas - rockxas1
Dagoduck - Larshei
jebentzelfeenfiets. - Wubdor
Sitethief - Sitethief
pletvandepettenflet - l2emy
Burnaboy - Torchedini
Drebbelman - Drebbelman
DeHovenier - WalkingSlow
-Datdus- - Datdus
drumstickNL - Piekartz
einschtein - einschtein
Mordecai - xMordecai
replay11nl - replay11nl
Parvus : aSe38
Ceees2 - Keees2
KaasManiak : KaasManiak
AwesomeSauce : Fried__Chicken
DutchSpike : DutchSpike
Bobbernaut - Bobbernaut
Maanvis - Maanvis
Flodder450-Flodder450
AlchemistOfSorrows - Goost
TGMB1-TGMB1
Euribob - Euribob
Alstead - Alstead
Tuut-chips - Powerkiwi
Lorrelies - Lorrelies
Snorrenbaard - Joostmakaay
vaagjunior - vaagjuniorHet Minecraft bruidspaar:quote:Minecraft kopen of niet?
Denk niet ''wat een kut graphics, koop ik niet'' Maar speel eerst eventjes de demo, en geniet van het spel! Klik hier voor de gratis demo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Mordecai op 26-11-2011 11:48:59 ]Suikoden heerst![]()
Tips voor de OP?
Edit: De SPOILER: Drumpie's World even up-to-date maken, lijkt me wel handig.Suikoden heerst![]()
haha klopt. OP is best verouderdquote:Op woensdag 23 november 2011 21:49 schreef Mordecai het volgende:
En het spel is niet meer in ontwikkeling!![]()
![]()
Vieze lapohunter.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Haha je trapte erin.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:55 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom. Care to elaborate?It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
quote:Op woensdag 23 november 2011 21:58 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Nee, ik trapte er niet in, omdat ik het een belachelijk idee vond.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
quote:
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
![]()
HEY DIE MAP KEN IK!
Wat heb je met die redstone gedaan Maurice?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
quote:Op woensdag 23 november 2011 22:38 schreef TJV het volgende:
HEY DIE MAP KEN IK!
Wat heb je met die redstone gedaan Maurice?Ja dat klopte niet helemaal. Hij had die andere knop moeten indrukken om het door te laten gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik vind het wel raar dat hij zomaar deze map gaat spelen en filmen.![]()
![]()
Als het goed is zouden ze allemaal moeten werken.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:44 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ja dat klopte niet helemaal. Hij had die andere knop moeten indrukken om het door te laten gaan.
Maar ik vind het wel raar dat hij zomaar deze map gaat spelen en filmen.
OP= Engelse term.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Mender heeft er ongeveer 8 miljoen.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
* mschol need help van admin.. volgens mij is er gegrief bij m'n huisje...
-correctie-
er -is- gegriefd bij m'n huisje, ik heb nml een deur die ik niet kan sluiten
en interieur is overhoop gehaald![]()
zoo, dader gevondenquote:Op donderdag 24 november 2011 01:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kom even online dan, want ik ga zo.![]()
![]()
Wie was 't dan?quote:[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
Gastquote:Op donderdag 24 november 2011 01:19 schreef mschol het volgende:
[..]
mag drump bekend maken als hij dat wil.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, iedere mapchange wordt de blacklist weer gewist. Zo krijgen de bodemvreters weer een kans.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Oh vergeet oliviertjuuuuuh niet te bannen
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Van het weekend samen met een vriend een nieuwe world begonnen.
Allemaal boompjes gekapt, huisje gemaakt. Hoop iron en diamond gevonden. Toen hadden we het idee om een kelder te maken met een lavavloer met glas erover.
Nou voordat het glas erop kwam was ons huisje al afgebrand. Ik heb me kapot gelachen.
Gelukkig "woonde" we aan het water, dus snel emmers gepakt en delen gedoofd en de meeste spullen nog kunnen redden.
Ik zat met tranen in m'n ogen achter m'n pc, maat van me vond het wat minder grappig.
Lesje geleerd, we hebben nu een stenen huis![]()
![]()
Hahaha
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
agree'dquote:Op donderdag 24 november 2011 06:13 schreef SosuaCafe het volgende:
Ja, iedere mapchange wordt de blacklist weer gewist. Zo krijgen de bodemvreters weer een kans.
vind ook dat de banlist gewoon over moet gaan. maarja dat ben ik heWinnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Ja, maar is vaag, soms word de banlist niet opgeslagen in file maar alleen in bukkit oid? Anyways, ik heb al wat namen geband die er al in stonden en verder zien we wel.quote:Op donderdag 24 november 2011 08:06 schreef gogosweden het volgende:
[..]
agree'd
vind ook dat de banlist gewoon over moet gaan. maarja dat ben ik he![]()
![]()
aightquote:Op donderdag 24 november 2011 08:07 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Ja, maar is vaag, soms word de banlist niet opgeslagen in file maar alleen in bukkit oid? Anyways, ik heb al wat namen geband die er al in stonden en verder zien we wel.zeg het ff als er nog 1 geband moet worden, geeft zo'n goed gevoel enzo
![]()
![]()
ook goedemorgenWinnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Gevoel van macht? XDOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Volgens mij is hij gewoon nog te jong om minecraft te spelen. Hij zat ook vanalles uit mijn chest te halen. Ik zei dat dat stelen was, en toen gaf hij het terug.![]()
doet me een beetje denken aan mijn broertje van een paar jaar geleden opzich wel liefquote:Op donderdag 24 november 2011 08:34 schreef maurisioo het volgende:
Volgens mij is hij gewoon nog te jong om minecraft te spelen. Hij zat ook vanalles uit mijn chest te halen. Ik zei dat dat stelen was, en toen gaf hij het terug.
Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Maar sommig moet je 2e kans geven andere gewoon geen xDOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
OWH JA!! Kamer fan dodgey!!quote:Op donderdag 24 november 2011 08:37 schreef gogosweden het volgende:
[..]
doet me een beetje denken aan mijn broertje van een paar jaar geleden opzich wel liefOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik ga en haven maken bij me huis wie heeft er zin en boot maken? flink groot dat wel 30 blokjes lang ofzo.Fear is the grease of society.![]()
Ban die gozers die ik gister noemde ook dan, niemand die er erg in heeft.quote:
quote:Op donderdag 24 november 2011 09:09 schreef TJV het volgende:
[..]
Ban die gozers die ik gister noemde ook dan, niemand die er erg in heeft._!
Wat mag je als mod?
Niet vliegen, geen items droppen, misschien mensen bannen.Fear is the grease of society.![]()
meehelpen de server leuk te houdenquote:Op donderdag 24 november 2011 09:46 schreef vogelkooi het volgende:
Wat mag je als mod?
Niet vliegen, geen items droppen, misschien mensen bannen.
ik heb extra powers weetjewel, kick ban, vanish tp, en nog veul meer om het wat makkelijker te maken zodat het niet teringlange discussies wordenWinnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Ik ben zo vrij geweest om de OP aan te passen.
Iemand voorstellen voor het tekstje over Drumpie's world?Suikoden heerst![]()
twitter:notch twitterde op donderdag 24-11-2011 om 04:38:39It's likely the entire Yogscast scenario is just stress related misunderstanding. I apologize for bringing it online before talking to them. reageer retweet
twitter:MojangTeam twitterde op donderdag 24-11-2011 om 10:04:13We found it hard working with Yogscast, but we regret that this was aired publicly. We will now sort this out with them directly. reageer retweet
twitter:YOGSCAST twitterde op donderdag 24-11-2011 om 00:49:09statement is up! Shortened video version available here, link to full statement on reddit is in video... http://t.co/izkzErl7 reageer retweet
twitter:YOGSCAST twitterde op donderdag 24-11-2011 om 00:54:03if you want to skip the video of Simon looking undead, here's the Reddit post with the full statement - Hannah http://t.co/uak7KB03 reageer retweet
Suikoden heerst![]()
quote:twitter:jeb_ twitterde op donderdag 24-11-2011 om 10:42:12Fixed a null pointer problem and the login key errpr on the server, update will be released once @mollstam shows signs of being alive reageer retweet
twitter:jeb_ twitterde op donderdag 24-11-2011 om 10:42:43Also fixed the double doors bug, but that update will have to wait for Minecraft 1.1... with no ETA reageer retweet
quote:Ik lul het is 1.0.1twitter:jeb_ twitterde op donderdag 24-11-2011 om 10:42:12Fixed a null pointer problem and the login key errpr on the server, update will be released once @mollstam shows signs of being alive reageer retweet
![]()
Yo Dawg!!
12.34
12:34:56 7 Augustusquote:Op donderdag 24 november 2011 13:07 schreef dnbrainwash het volgende:
Wacht dan minstens even op 12:34:56Fear is the grease of society.![]()
echte bazen boven bazen wachten tot 12-12-121212 12:12quote:Op donderdag 24 november 2011 13:09 schreef Mender het volgende:
Echte bazen wachten tot 12-12-2012 12:12:12
!
maar dan moet je wel nog ff wachten
Ik hoop dat ik tegen die tijd mijn studie afgerond heb.quote:Op donderdag 24 november 2011 13:11 schreef gogosweden het volgende:
[..]
echte bazen boven bazen wachten tot 12-12-121212 12:12
maar dan moet je wel nog ff wachten
Mogguh.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Done.quote:Op donderdag 24 november 2011 12:03 schreef sjimster het volgende:
Yo Drumpie zou je mijn acount kunne white listen
Naam: sjimsterIf not now, then when.![]()
Flodder ik heb iets grappigs geprobeerd in je kerk, als je het lelijk vindt haal ik het weg.
If not now, then when.![]()
![]()
45.quote:Op donderdag 24 november 2011 14:41 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Oe nice dude.
Hoeveel levels heb je daar voor moeten inleveren?It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Dan repareer je hem toch.quote:Op donderdag 24 november 2011 14:51 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hopen dat dat kreng niet snel kaput gaat![]()
![]()
Is een bug dat je je enchantment dan kwijt bent.quote:It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
O ik dacht dat die al was opgelost.quote:Op donderdag 24 november 2011 14:56 schreef TJV het volgende:
[..]
Is een bug dat je je enchantment dan kwijt bent.
Beetje jammer dan.![]()
![]()
Weinig dieren in mijn omgeving, er moeten binnenkort wat dierproeven met TNT-kanonnen gedaan worden.![]()
Ik schiet er wel een paar je kant op. Deal?quote:Op donderdag 24 november 2011 15:12 schreef MissionPhailed het volgende:
Weinig dieren in mijn omgeving, er moeten binnenkort wat dierproeven met TNT-kanonnen gedaan worden.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Paar kiloknallers sla ik nooit af ... !quote:Op donderdag 24 november 2011 15:28 schreef TJV het volgende:
[..]
Ik schiet er wel een paar je kant op. Deal?![]()
twitter:notch twitterde op donderdag 24-11-2011 om 16:09:58Hey, @yogscast! I'm sorry about being a dick. reageer retweet
Suikoden heerst![]()
j moet gwn mati bellen en zeg ey man haal me op dan op nether central ok sprek je a later maiin en dan komt ie gwnn je 0phal3nn. jwttog ey ik ben loesoe sprek je.quote:Op donderdag 24 november 2011 17:07 schreef RickoKun het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat de coords van de poort in de nether isDit stukje hoort niet bij m'n post hoor.![]()
Hee hallo FOK!-crafters. Hoe geraak ik aan bouwrechten in de server?Leuker kunnen we het niet maken. Wel makkelijker.
Een topic over verstandig FOK!ken.
'Roestige daken, vochtige kelders'![]()
Heb je al als je erin komt man doe niet zo mal.quote:Op donderdag 24 november 2011 18:09 schreef BELASTING het volgende:
Hee hallo FOK!-crafters. Hoe geraak ik aan bouwrechten in de server?Dit stukje hoort niet bij m'n post hoor.![]()
Waarom verdwijnt alles weer dan? Op bepaalde plaatsen dan.quote:Op donderdag 24 november 2011 18:10 schreef Precizionist het volgende:
[..]
Heb je al als je erin komt man doe niet zo mal.Leuker kunnen we het niet maken. Wel makkelijker.
Een topic over verstandig FOK!ken.
'Roestige daken, vochtige kelders'
Forum Opties Forumhop: Hop naar: