dat welquote:Op zaterdag 26 november 2011 11:38 schreef mschol het volgende:
[..]
neem aan dat jullie wel weten wie het was/waren?
Wat is het verschil?quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:45 schreef MineraalWater het volgende:
Dit zal misschien iets mooier staan.
[ afbeelding ]
waar precies?quote:Op zaterdag 26 november 2011 12:21 schreef -Datdus- het volgende:
Er zit een stuk in survival dat beschermd is. Een dan moet ik metro rails neerleggen.
Als je vanaf het klooster de metro naar links volgt kom je vanzelf bij het stuk. Daar ligt geen rails.quote:
ik kan zelfs onder de portals gravenquote:Op zaterdag 26 november 2011 13:01 schreef MineraalWater het volgende:
Kunnen wij niet vic, Daar moet je OP voor zijn
dat.quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:10 schreef MineraalWater het volgende:
Graven wel, Maar plaatsen niet
Dat doe je zelf elke keer.quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:25 schreef maurisioo het volgende:
Mijn chest (gelocked) is verdwenen, waar al mijn spullen in zaten. Ik weet niet of jullie al weten wie het gedaan heeft?
Ik stop er btw even mee, geen zin meer in om weer opnieuw te beginnen.
pff, Die paar cent.quote:Op zaterdag 26 november 2011 15:10 schreef bobbernaut het volgende:
Mender YT vs mijne
mender:11 vids - ik: 12 vids
mender: 2961 kanaalviews - ik: 146 kanaalviews
mender: 4239 totale vidviews - ik: 1644 totale vidviews
hmmm ik moet meer kanaal/vidviews hebben en dan kan ik ook geld verdienen
adblocker?quote:Op zaterdag 26 november 2011 15:14 schreef bobbernaut het volgende:
@drumstick (ja kan ook niet meer quoten -.-) nooit een gegeven paard in de mond kijken
quote:
quote:Op zaterdag 26 november 2011 15:04 schreef drumstickNL het volgende:
Mag de difficulty een tandje omlaag? Er spawnen creepers in mijn mega verlichtte huis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |