De goude regels:quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:46 schreef Dalando het volgende:
De lijst update trouwens niet uit zichzelf. Om het aantal uur wordt er een cronjob gedraait die de cijfers berekend. Als er een nieuwe cronjob is gedraaid en wordt het plaatje ook automatisch aangepast.
Met veel dank aan The_Terminator!
Je kan er veel meer mee dan alleen pingen.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:59 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Je kan er niks mee dan behalve pingen
Apps zijn er nauwelijks
Browsen gaat nauweljks.
geenhaat x
Nee, ik ben het niet.quote:
Wie denk je dan?quote:Op woensdag 23 november 2011 20:59 schreef coban het volgende:
[..]
In dittopic?ik hoop niet dat het id wie ik denk da het is
Op de nieuwere misschienquote:Op woensdag 23 november 2011 21:00 schreef Dalando het volgende:
[..]
Je kan er veel meer mee dan alleen pingen.
Apps zijn er zat.
Browsen gaat prima.
Kusje jeboii
En Pingen is overbodig, omdat Whatsapp.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:59 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Je kan er niks mee dan behalve pingen
Apps zijn er nauwelijks
Browsen gaat nauweljks.
geenhaat x
Ping is wel nice.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
En Pingen is overbodig, omdat Whatsapp.
quote:
nice. 06?quote:Op woensdag 23 november 2011 21:01 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
Ze lijkt om mijn nichtje.
Op de eerste iphone kon je toch ook nauwlijks watquote:Op woensdag 23 november 2011 21:00 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Op de nieuwere misschien
Apps kosten allemaal geld.
Ik ga al trouwen met Pam, mag ik anders met jullie kleindochter FT?quote:Op woensdag 23 november 2011 21:00 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik ga trouwen met jullie dochter later
Ik zou je nichtje nemen.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:01 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
Ze lijkt om mijn nichtje.
Dit koinkt wel hardquote:Op woensdag 23 november 2011 20:58 schreef Ongedierte het volgende:
Maar ff serieus, Harry Potter Meeting klinkt wel lauw, we zorgen dat we alle films in huis hebben, zorgen dat we eten hebben, en chille ruimte met banken en shit.
Ik heb ook geen iPhone.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:01 schreef Dalando het volgende:
[..]
Op de eerste iphone kon je toch ook nauwlijks wat?
Neuh hoor, er zijn zat gratis apps
Als ik ring met echte diamant geef, van ongeveer 10000 euro, trouw je dan met me?quote:Op woensdag 23 november 2011 21:01 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]waar is mijn verlovingsring???
Geef mij dan de schoenen.quote:
Hoezo? Whatsapp is tenminste multi-platform.quote:
Ik had het ook niet over jou, gewoon over de iphone zelf.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:02 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik heb ook geen iPhone.
Maar oke geen haat
ik heb liever een simpele met liefde uitgezochtquote:Op woensdag 23 november 2011 21:02 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
Als ik ring met echte diamant geef, van ongeveer 10000 euro, trouw je dan met me?
Nee want dan lijk ik weer een loverboi weetjequote:
ah dom. dat mag ik wel. is ze ook rijk bij toeval?quote:Op woensdag 23 november 2011 21:02 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ze heeft wel telefoon maar ze kan er niet mee bellen. En neem het is geen iPhone.
De slaapkamerquote:Op woensdag 23 november 2011 21:03 schreef Dimens het volgende:
[..]
Waar neem je haar dan mee naartoe?
dan zorg ik dat ik zonen krijgquote:Op woensdag 23 november 2011 21:00 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik ga trouwen met jullie dochter later
ik heb alleen maar liefde geen ringquote:Op woensdag 23 november 2011 21:02 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
ik heb liever een simpele met liefde uitgezocht
dan een dikke zonder liefde
JA DAT GAAN WE WEER DOEN!quote:Op woensdag 23 november 2011 21:02 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
pam pam pam
raad eens waar ik hem in ram
poe poe poe
ik ben nog lang niet moe
van een cola blikje. omdak daar net zoveel van hou als van jouquote:Op woensdag 23 november 2011 21:02 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
okquote:Op woensdag 23 november 2011 21:03 schreef Beach het volgende:
[..]
ik heb alleen maar liefde geen ring
Gewoon BBM is nice, uitgebreider dan whatsapp je hoeft je 06 niet te geven. Genoeg van die gene? blokkeren. op whatsapp kun je nog altijd gebeld en gesmst worden alhoewel 06 ook wel mooie functie is.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoezo? Whatsapp is tenminste multi-platform.
Dat is nog beter! Dan hoef ik geen geld uit te geven, want je weet toch wel dat ik van je houquote:Op woensdag 23 november 2011 21:02 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Was ik nietquote:Op woensdag 23 november 2011 21:04 schreef Dimens het volgende:
Al die vieze jongens die over mijn nichtje praten.
Ik moet je teleurstellen.quote:
Je nichtje heet derpinna?quote:
quote:Op woensdag 23 november 2011 21:03 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
JA DAT GAAN WE WEER DOEN!
Harry potter gedicht!
Zweinstein, die magische plaats.
Voor dreuzel's een ingestorte goudmijn, met no more Karaats.
Zweinstein, die toverschool.
Ik neem pam, diep in haar hol.
Hé, wat jammer nou. Wat is het probleem?quote:
Wat dan?quote:Op woensdag 23 november 2011 21:05 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
die kralenketting is wel een vette warning!
Ach, als je het zo interessant vindt om water te zien (wat ik vreemd vind) kan ik je misschien hiermee opvrolijken.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:05 schreef Dalando het volgende:
[..]
Hé, wat jammer nou. Wat is het probleem?
Dat zeg ik, ze lijkt er echt enorm op. Alleen het lichaam niet, mijn nichtje is veel en veel jonger.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:06 schreef aight1 het volgende:
zelfde hoofd als op pic van monkyyy idd
Ik wil gewoon tieten zijn, daar ben ik eerlijk in. Nu wel livestream?quote:Op woensdag 23 november 2011 21:06 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ach, als je het zo interessant vindt om water te zien (wat ik vreemd vind) kan ik je misschien hiermee opvrolijken.
Tot zo.
nee joh, we willen je tieten en je billen zien. de rest is optioneel!quote:Op woensdag 23 november 2011 21:06 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ach, als je het zo interessant vindt om water te zien (wat ik vreemd vind) kan ik je misschien hiermee opvrolijken.
Tot zo.
Kusje op je naakte lichaamquote:
Ja oké, blokkeren is wel nice. Maar Ping rust op een wankel systeem.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:03 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Gewoon BBM is nice, uitgebreider dan whatsapp je hoeft je 06 niet te geven. Genoeg van die gene? blokkeren. op whatsapp kun je nog altijd gebeld en gesmst worden alhoewel 06 ook wel mooie functie is.
Pics van je nichtje.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:08 schreef coban het volgende:
Ik heb een pasgeboren nichtje in kerstvakantie ga ik haar zien
Ik ga deze week en volgende week mooien kleertjes kopen voor haar O9
Whatsapp ligt anders om de paar weken ook eruit hoor?quote:Op woensdag 23 november 2011 21:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja oké, blokkeren is wel nice. Maar Ping rust op een wankel systeem.
Hier niet.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:10 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Whatsapp ligt anders om de paar weken ook eruit hoor?
Heb ik af en toe ook last van, maar vaak is dat na een uurtje weer verholpen.quote:
Hoezo, wordt je lastig gevallen?quote:Op woensdag 23 november 2011 21:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
Heb ik af en toe ook last van, maar vaak is dat na een uurtje weer verholpen.
Waarom is er deze avond geen storing, kan ik goed gebruiken.
Bonus malus.quote:
Jaquote:Op woensdag 23 november 2011 21:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoezo, wordt je lastig gevallen?
[..]
Bonus malus.
quote:
twitter:wa_status twitterde op dinsdag 08-11-2011 om 20:40:36service has been fully restored. sorry for the downtime earlier. reageer retweet
twitter:wa_status twitterde op donderdag 03-11-2011 om 20:07:51system is currently having problems. will update you once we learn more from engineering team. reageer retweet
quote:Op woensdag 23 november 2011 21:13 schreef coban het volgende:
Dat ben ik allamg vergeten rez, of nee, ik heb het nieteens aandachtig doorgelezen
quote:Op woensdag 23 november 2011 21:13 schreef Oceanview het volgende:
[..]twitter:wa_status twitterde op dinsdag 08-11-2011 om 20:40:36service has been fully restored. sorry for the downtime earlier. reageer retweet
Het is tenminste snel verholpen, bij BB lag het systeem er toen 2 dagen uit.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:14 schreef Oceanview het volgende:
twitter:wa_status twitterde op donderdag 03-11-2011 om 20:07:51system is currently having problems. will update you once we learn more from engineering team. reageer retweet
Er zijn vast genoeg vrijwilligers die langs willen komen om je persoonlijk een pilletje te geven.quote:
Het is eenmalig gebeurd in 2 jaar, dat ze toen niet snel waren is iets anders maar whatsapp ligt vaker eruit.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het is tenminste snel verholpen, bij BB lag het systeem er toen 2 dagen uit.
Dit dus, ''Warme citroendrank''quote:Op woensdag 23 november 2011 21:16 schreef Dalando het volgende:
[..]
Er zijn vast genoeg vrijwilligers die langs willen komen om je persoonlijk een pilletje te geven.
Maar wat voor telefoon heb jij dan?quote:Op woensdag 23 november 2011 21:16 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Het is eenmalig gebeurd in 2 jaar, dat ze toen niet snel waren is iets anders maar whatsapp ligt vaker eruit.
Een Samsung Gioquote:Op woensdag 23 november 2011 21:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar wat voor telefoon heb jij dan?
Ik ook door mijn zus en zo. En nu door meisje wat wilt dat ik drank voor haar koop en nog voor haar betaal ook, terwijl ze me vorige week heeft laten stikken omdat een vriend van haar ziek was.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:14 schreef coban het volgende:
Ik word nooit lastig gevallen op whatsapp, geen vrienden niks forever alons
Je rijdt en fokt?quote:Op woensdag 23 november 2011 21:17 schreef Dientje12 het volgende:
Ik rijd nu pas naar huis van werk en straks om 05:00 weer nest uit
Daar sluit ik me bij aan.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:18 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Omdat ik persoonlijk niet van BB houd maar van Android.
Is ze 16- ofzo?quote:Op woensdag 23 november 2011 21:18 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ook door mijn zus en zo. En nu door meisje wat wilt dat ik drank voor haar koop en nog voor haar betaal ook, terwijl ze me vorige week heeft laten stikken omdat een vriend van haar ziek was.
Welk filmpje?quote:Op woensdag 23 november 2011 21:19 schreef Oceanview het volgende:
84 stemmen voor leuk, 2252 stemmen voor niet leuk
Ik zat een beetje door de russische kant van youtube te bladeren.quote:
Niet echt een date, gewoon afspreken en zo en dan zou ik voor haar halen. Meisje is nog geen 18 en wilt dat ik Ouzo voor haar haal.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:19 schreef coban het volgende:
[..]
Is ze 16- ofzo?
Is dat het meisje waarmee je date zou hebben?
Dude, ZELFS ik heb dat niet. /cobanmodequote:Op woensdag 23 november 2011 21:18 schreef Rezania het volgende:
Ik heb soms echt 50 berichten op Whatsapp nadat ik een blokuur les heb gehad.
citroendrank brand heel erg als je crohn hebtquote:Op woensdag 23 november 2011 21:17 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
Dit dus, ''Warme citroendrank''
Dus ik ben beter dan jij? Nice.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:20 schreef coban het volgende:
[..]
Dude, ZELFS ik heb dat niet. /cobanmode
OWH YEAH! Ga gewoon in bed liggen en neem je PC mee, en ga beetje Fringe kijken. Val je vanzelf in slaap/ gaat van zelf over.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:20 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
citroendrank brand heel erg als je crohn hebt
Wel lief iederee die met mij meeleeft
ik hou van jullie allemaal
Ik weet niet wat ouzo is maar ik begrijp het wel.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:20 schreef Dimens het volgende:
[..]
Niet echt een date, gewoon afspreken en zo en dan zou ik voor haar halen. Meisje is nog geen 18 en wilt dat ik Ouzo voor haar haal.
Nee blijf liever benedenquote:Op woensdag 23 november 2011 21:21 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
OWH YEAH! Ga gewoon in bed liggen en neem je PC mee, en ga beetje Fringe kijken. Val je vanzelf in slaap/ gaat van zelf over.
En dan kan je open doen voor mij enzo.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:22 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Nee blijf liever beneden
jeweet sainitaire faciliteiten in de buurt enzuks
Ah oke dankjewel.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:22 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik zou het niet opzoeken op Google images.
Meid toch.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:24 schreef coban het volgende:
Hou op over whatsapp enzohet herinnert mij weer dat ik geen phone heb
ipod kan ook whatsappen hequote:Op woensdag 23 november 2011 21:24 schreef coban het volgende:
Hou op over whatsapp enzohet herinnert mij weer dat ik geen phone heb
Aftewimpelen?quote:Op woensdag 23 november 2011 21:22 schreef coban het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ouzo is maar ik begrijp het wel.
Hmm, dus je probeert haar aftewimpelen?
Ja maar je kan nummer van je mobiele telefoon doen en die code daarin.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:26 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
oh ja werkt puur op nummer
aight
(trollface enzo)
Gewoon je oude telefoonnummer invoeren of die van je moeder.quote:
Hossel ze.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:27 schreef Dientje12 het volgende:
Werd by benzinepomp ondervraagd door 3 turkse tjicks in peugeot hsha omdat respect dat ik deze wagen kan ryde :d
een fiat panda uit 1998?quote:Op woensdag 23 november 2011 21:27 schreef Dientje12 het volgende:
Werd by benzinepomp ondervraagd door 3 turkse tjicks in peugeot hsha omdat respect dat ik deze wagen kan ryde :d
Sorry scheef nederlands.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:25 schreef Dimens het volgende:
[..]
Aftewimpelen?
Nou, we zouden afspreken vorige week en dan zou ik voor haar halen. Maar toen ging ze dus naar die zieke vriend en moest ik alleen langs komen om Ouzo (sterke drank) te halen. Ja sorry, maar dan ga ik niet.
Maandag vroeg ze of ik dan gister kon afspreken, oké is goed dacht ik. Maar blijkbaar gaat het dus alleen om die fles Ouzo of zo want toen ik zei dat ik geen geld had, ging het opeens niet meer door. Nu wilt ze vrijdag, omdat ik morgen mijn salaris krijg, dat ik voor haar ga halen.
![]()
Zo goed ken ik haar ook weer niet.
hij overweegt alsnog te gaan en gewoon te zien als onkostenvergoedingquote:Op woensdag 23 november 2011 21:28 schreef coban het volgende:
[..]
Sorry scheef nederlands.
Ja ze wilt je dus voor het geld. Waarom zeg je dan ook wanneer je je salaris krijgt
Dan kan ik beter op mobiel wifi blijven whatsappen toch sukkelquote:Op woensdag 23 november 2011 21:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon je oude telefoonnummer invoeren of die van je moeder.
Ik dacht, dan is het feest toch al afgelopen waar ze het voor moet hebben. Die blijkt dus vrijdag avond te zijn.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:28 schreef coban het volgende:
[..]
Sorry scheef nederlands.
Ja ze wilt je dus voor het geld. Waarom zeg je dan ook wanneer je je salaris krijgt
Die mobiel had je toch niet meer?quote:Op woensdag 23 november 2011 21:29 schreef coban het volgende:
[..]
Dan kan ik beter op mobiel wifi blijven whatsappen toch sukkel
gewoon duidelijk zijn als ze lekker is. "eerst neuken, dan haal ik die fles"quote:Op woensdag 23 november 2011 21:29 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik dacht, dan is het feest toch al afgelopen waar ze het voor moet hebben. Die blijkt dus vrijdag avond te zijn.
neehee kappe nou tis nu wel grappig geweest.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:22 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
En dan kan je open doen voor mij enzo.
NOU HEB IK HEM AL 8 KEER GEZIEN TYF NOU EENS OP GODVERDEPOEPSPLEET.quote:
Zeg dat je vrijdag niet kan, alleen morgen.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:29 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik dacht, dan is het feest toch al afgelopen waar ze het voor moet hebben. Die blijkt dus vrijdag avond te zijn.
Ik ben doodserieus. Vooruit, ik zal je even laten rusten omdat je buikpijn hebt. Maar ik ga wel alvast paar hossellines maken.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:30 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
neehee kappe nou tis nu wel grappig geweest.
coolle matties!quote:Op woensdag 23 november 2011 21:30 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
NOU HEB IK HEM AL 8 KEER GEZIEN TYF NOU EENS OP GODVERDEPOEPSPLEET.
Oke, ff kijken dat filmpje, dan weet ik toch waar ie over gaat.
Nee, ik mag dat.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:30 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
NOU HEB IK HEM AL 8 KEER GEZIEN TYF NOU EENS OP GODVERDEPOEPSPLEET.
Oke, ff kijken dat filmpje, dan weet ik toch waar ie over gaat.
Ik hoef haar niet.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:31 schreef coban het volgende:
[..]
Zeg dat je vrijdag niet kan, alleen morgen.
Dan zoekt ze het maar zelf uit anders.
Maaaar, als je overweegt haar te hosselen moet je het wel anders aanpakken, maar als je nu al zietdat ze je alleen voor je geld wilt dan zou ik haar dumpen want jij verdient wel beter dan dat
Waar moet hij zijn danquote:Op woensdag 23 november 2011 21:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die mobiel had je toch niet meer?
ok dan moet je haar gewoon de waarheid zeggen, dat filmen, op youtube zetten en dan hier postenquote:
Dan simpel zeggen dat je alleen morgen de tijd hebt.quote:
Ze is nog niet legaalquote:Op woensdag 23 november 2011 21:30 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
gewoon duidelijk zijn als ze lekker is. "eerst neuken, dan haal ik die fles"
en dan zo'n klein proefflesje halen "ieder krijgt wat hem toekomst! toedels"
enzo
Morgen heb ik geen tijd, plus dat ik sowieso niet meer voor haar ga halen.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:32 schreef coban het volgende:
[..]
Dan simpel zeggen dat je alleen morgen de tijd hebt.
Ik bedoel, ZIJ wilt een dienst van jou dan moet zij ermaar voor zorgen dat zij beschikbaar is.
Niet meer tegen gekomen en zo.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:32 schreef Oceanview het volgende:
Dimens hoe is het met jouw ah chick?
Niet altijd bereikbaar zijn.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:31 schreef coban het volgende:
[..]
Waar moet hij zijn dan
Hij ligt gwn op bed maar ik vind niet leuk om whatsapp via wifi omdat niet altijd bereikbaar dus ik zeg tegen iedereen dat ik geen whatsapp heb
jammer.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:34 schreef Dimens het volgende:
Ik heb er een hekel aan altijd bereikbaar te zijn.
Gewoon kidnappen.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:34 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja, ze was zo leuk.
Ik hoop haar ooit weer eens tegen te komen en zo.
nummerherkenning een optie?quote:Op woensdag 23 november 2011 21:34 schreef Oceanview het volgende:
Ik ben altijd bereikbaar en mijn moeder weet dat en maakt daar mooi gebruik van.
Die is aan het uit proberen hoe het is om als jongen te douche.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:34 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
die monky is wel flink aan het soppen zeg
Tering waar denk jij aanquote:Op woensdag 23 november 2011 21:34 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
die monky is wel flink aan het soppen zeg
lolquote:Op woensdag 23 november 2011 21:35 schreef Dimens het volgende:
[..]
Die is aan het uit proberen hoe het is om als jongen te douche.
wat?quote:
Vertel mij plan Aquote:Op woensdag 23 november 2011 21:36 schreef Dimens het volgende:
[..]
Plan B is dat, voor als plan A niet lukt.
quote:Op woensdag 23 november 2011 21:36 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
douche, doucheschuim. niet raar toch?
Lachen man.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:38 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ah mooi plan
hahaha ik zei 'ah' albert heijn wihaowoa.
Hahahha wrmquote:Op woensdag 23 november 2011 21:38 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ah mooi plan
hahaha ik zei 'ah' albert heijn wihaowoa.
kick 'em in the buttquote:Op woensdag 23 november 2011 21:39 schreef Dimens het volgende:
Loopt zo'n spin op de muur, heerlijk.
Ik heb al gekocht moet ik nog een keer?quote:Op woensdag 23 november 2011 21:40 schreef Floxcie het volgende:
Iedereen http://drflox.dalando.nl kopen nu!
Hoezo ¤490,-? Dat is niet fantastisch.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:40 schreef Floxcie het volgende:
Iedereen http://drflox.dalando.nl kopen nu!
mensen die 8.1% korting niet kennen.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoezo ¤490,-? Dat is niet fantastisch.
Oh, echt fantastisch!quote:Op woensdag 23 november 2011 21:42 schreef Oceanview het volgende:
[..]
mensen die 8.1% korting niet kennen.
203KL3V3N
Ik niet, ik probeer pizza te hosselen.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:42 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Waarom zit ineens iedereen me te hosselen
Ja zomaar.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:42 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Coban gebruikte een PI, feitelijk vast gelegd dit.
Je bent een vrouw, welkom op FOK!quote:Op woensdag 23 november 2011 21:42 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Dat van mij was sarcastisch dat je het weet he.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:42 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Watquote:Op woensdag 23 november 2011 21:42 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Jij gelukkig niet thank godquote:Op woensdag 23 november 2011 21:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik niet, ik probeer pizza te hosselen.
Wanneer gaan we meeten dan?quote:Op woensdag 23 november 2011 21:42 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
quote:Op woensdag 23 november 2011 21:45 schreef Floxcie het volgende:
[..]
PRECIES WAT IK WOU SCHRIJVEN, BRO. BOKS DAN, AIGHT!
Grenzen, jij kent ze niet.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:46 schreef Ongedierte het volgende:
A
[..]
Ahh schatje wat is er moet ik je helpen
Het liefste wat ik ooit gehoord heb.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:44 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Je hebt je newbie status achtergelaten.
Komt wel goed.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:44 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Jij gelukkig niet thank god
met jou kan ik normaal praten enzo
quote:
quote:Op woensdag 23 november 2011 21:45 schreef Floxcie het volgende:
[..]
PRECIES WAT IK WOU SCHRIJVEN, BRO. BOKS DAN, AIGHT!
Oké.quote:
quote:Op woensdag 23 november 2011 21:46 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wil je er over praten? Rezania is hier namelijk ook.
Ja ik wil er over pratenquote:Op woensdag 23 november 2011 21:46 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wil je er over praten? Rezania is hier namelijk ook.
AAahhwwwwquote:Op woensdag 23 november 2011 21:46 schreef coban het volgende:
[..]
Het liefste wat ik ooit gehoord heb.
Rezania, kom eens hier.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:47 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ja ik wil er over praten
Ja schatje? komt het wel goed?quote:Op woensdag 23 november 2011 21:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Komt wel goed.
[..]
[..]
[..]
Oké.
[..]![]()
quote:Op woensdag 23 november 2011 21:48 schreef coban het volgende:
Schatje wat is je whatsapp?
Klinkt voor geen meter
Oké, hier ben ik, wat nu?quote:
Altijd meid.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:47 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ja schatje? komt het wel goed?
wij waren toch altijd al BFF's
Ja is goed ik doe het wel.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:49 schreef coban het volgende:
Ik wil mijn standaard PI veranderen in Superman ofofzo.
Mja kan niet pc in
Wie wilt even voor mij fixen ik stuur wachtwoord
ik heb het warm waarom draai ik de verwarming zo hoogquote:
Two hands on a bellyquote:Op woensdag 23 november 2011 21:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oké, hier ben ik, wat nu?
[..]
Altijd meid.
Goede vraag.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:50 schreef Beach het volgende:
[..]
ik heb het warm waarom draai ik de verwarming zo hoog
Jij denkt serieus dat ik serieus was? Ben je serieus? Ik was echt niet serieus man, even serieusquote:
Maak Pam blij, ze wilt praten.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oké, hier ben ik, wat nu?
[..]
Altijd meid.
Doe raam open danquote:Op woensdag 23 november 2011 21:50 schreef Beach het volgende:
[..]
ik heb het warm waarom draai ik de verwarming zo hoog
quote:Op woensdag 23 november 2011 21:50 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
Jij denkt serieus dat ik serieus was? Ben je serieus? Ik was echt niet serieus man, even serieus
Het gaat niet om serieus zijn of niet, je moet gewoon je grenzen kennen tussen lollig en irritant.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:50 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
Jij denkt serieus dat ik serieus was? Ben je serieus? Ik was echt niet serieus man, even serieus
Dat deed ik vroeger ook altijd.. Nu niet meer.quote:
Ik ben irritant. Meestal.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:51 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Het gaat niet om serieus zijn of niet, je moet gewoon je grenzen kennen tussen lollig en irritant.
Oh daarom rook het hier zo lekkerquote:
Over hoe ik mannen te stoppen krijg met een zielige hosselpogingenquote:
Heeeeeeeel leuk.quote:
Jij en Monkyyy waren tegelijk naakt, geil.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:52 schreef JApieman het volgende:
Ik stond net ook onder de douche hoor.
de ultieme fantasiequote:Op woensdag 23 november 2011 21:53 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jij en Monkyyy waren tegelijk naakt, geil.
Omg en maar 30 kilometer van elkaar af.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:53 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jij en Monkyyy waren tegelijk naakt, geil.
quote:Op woensdag 23 november 2011 21:52 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Oh daarom rook het hier zo lekker
Nee, wel gebounced.quote:
quote:Op woensdag 23 november 2011 21:53 schreef JApieman het volgende:
[..]
Omg en maar 30 kilometer van elkaar af.:@
quote:
wtf is datquote:Op woensdag 23 november 2011 21:53 schreef Dimens het volgende:
Mensen die niet helicopteren onder de douche.
Ben ik de enige die altijd gaat zitten onder de douche?quote:Op woensdag 23 november 2011 21:53 schreef Dimens het volgende:
Mensen die niet helicopteren onder de douche.
Ah, kut.quote:
Heel veel knoflook eten.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:52 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Over hoe ik mannen te stoppen krijg met een zielige hosselpogingen
Een vrouw kost meer geld eh?quote:Op woensdag 23 november 2011 21:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ah, kut.![]()
[..]
Heel veel knoflook eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |