Dus ik ben beter dan jij? Nice.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:20 schreef coban het volgende:
[..]
Dude, ZELFS ik heb dat niet. /cobanmode
OWH YEAH! Ga gewoon in bed liggen en neem je PC mee, en ga beetje Fringe kijken. Val je vanzelf in slaap/ gaat van zelf over.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:20 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
citroendrank brand heel erg als je crohn hebt
Wel lief iederee die met mij meeleeft
ik hou van jullie allemaal
Ik weet niet wat ouzo is maar ik begrijp het wel.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:20 schreef Dimens het volgende:
[..]
Niet echt een date, gewoon afspreken en zo en dan zou ik voor haar halen. Meisje is nog geen 18 en wilt dat ik Ouzo voor haar haal.
Nee blijf liever benedenquote:Op woensdag 23 november 2011 21:21 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
OWH YEAH! Ga gewoon in bed liggen en neem je PC mee, en ga beetje Fringe kijken. Val je vanzelf in slaap/ gaat van zelf over.
En dan kan je open doen voor mij enzo.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:22 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Nee blijf liever beneden
jeweet sainitaire faciliteiten in de buurt enzuks
Ah oke dankjewel.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:22 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik zou het niet opzoeken op Google images.
Meid toch.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:24 schreef coban het volgende:
Hou op over whatsapp enzohet herinnert mij weer dat ik geen phone heb
ipod kan ook whatsappen hequote:Op woensdag 23 november 2011 21:24 schreef coban het volgende:
Hou op over whatsapp enzohet herinnert mij weer dat ik geen phone heb
Aftewimpelen?quote:Op woensdag 23 november 2011 21:22 schreef coban het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ouzo is maar ik begrijp het wel.
Hmm, dus je probeert haar aftewimpelen?
Ja maar je kan nummer van je mobiele telefoon doen en die code daarin.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:26 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
oh ja werkt puur op nummer
aight
(trollface enzo)
Gewoon je oude telefoonnummer invoeren of die van je moeder.quote:
Hossel ze.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:27 schreef Dientje12 het volgende:
Werd by benzinepomp ondervraagd door 3 turkse tjicks in peugeot hsha omdat respect dat ik deze wagen kan ryde :d
een fiat panda uit 1998?quote:Op woensdag 23 november 2011 21:27 schreef Dientje12 het volgende:
Werd by benzinepomp ondervraagd door 3 turkse tjicks in peugeot hsha omdat respect dat ik deze wagen kan ryde :d
Sorry scheef nederlands.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:25 schreef Dimens het volgende:
[..]
Aftewimpelen?
Nou, we zouden afspreken vorige week en dan zou ik voor haar halen. Maar toen ging ze dus naar die zieke vriend en moest ik alleen langs komen om Ouzo (sterke drank) te halen. Ja sorry, maar dan ga ik niet.
Maandag vroeg ze of ik dan gister kon afspreken, oké is goed dacht ik. Maar blijkbaar gaat het dus alleen om die fles Ouzo of zo want toen ik zei dat ik geen geld had, ging het opeens niet meer door. Nu wilt ze vrijdag, omdat ik morgen mijn salaris krijg, dat ik voor haar ga halen.
![]()
Zo goed ken ik haar ook weer niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |