Ik moet je teleurstellen.quote:
Je nichtje heet derpinna?quote:
quote:Op woensdag 23 november 2011 21:03 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
JA DAT GAAN WE WEER DOEN!
Harry potter gedicht!
Zweinstein, die magische plaats.
Voor dreuzel's een ingestorte goudmijn, met no more Karaats.
Zweinstein, die toverschool.
Ik neem pam, diep in haar hol.
Hé, wat jammer nou. Wat is het probleem?quote:
Wat dan?quote:Op woensdag 23 november 2011 21:05 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
die kralenketting is wel een vette warning!
Ach, als je het zo interessant vindt om water te zien (wat ik vreemd vind) kan ik je misschien hiermee opvrolijken.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:05 schreef Dalando het volgende:
[..]
Hé, wat jammer nou. Wat is het probleem?
Dat zeg ik, ze lijkt er echt enorm op. Alleen het lichaam niet, mijn nichtje is veel en veel jonger.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:06 schreef aight1 het volgende:
zelfde hoofd als op pic van monkyyy idd
Ik wil gewoon tieten zijn, daar ben ik eerlijk in. Nu wel livestream?quote:Op woensdag 23 november 2011 21:06 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ach, als je het zo interessant vindt om water te zien (wat ik vreemd vind) kan ik je misschien hiermee opvrolijken.
Tot zo.
nee joh, we willen je tieten en je billen zien. de rest is optioneel!quote:Op woensdag 23 november 2011 21:06 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ach, als je het zo interessant vindt om water te zien (wat ik vreemd vind) kan ik je misschien hiermee opvrolijken.
Tot zo.
Kusje op je naakte lichaamquote:
Ja oké, blokkeren is wel nice. Maar Ping rust op een wankel systeem.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:03 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Gewoon BBM is nice, uitgebreider dan whatsapp je hoeft je 06 niet te geven. Genoeg van die gene? blokkeren. op whatsapp kun je nog altijd gebeld en gesmst worden alhoewel 06 ook wel mooie functie is.
Pics van je nichtje.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:08 schreef coban het volgende:
Ik heb een pasgeboren nichtje in kerstvakantie ga ik haar zien
Ik ga deze week en volgende week mooien kleertjes kopen voor haar O9
Whatsapp ligt anders om de paar weken ook eruit hoor?quote:Op woensdag 23 november 2011 21:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja oké, blokkeren is wel nice. Maar Ping rust op een wankel systeem.
Hier niet.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:10 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Whatsapp ligt anders om de paar weken ook eruit hoor?
Heb ik af en toe ook last van, maar vaak is dat na een uurtje weer verholpen.quote:
Hoezo, wordt je lastig gevallen?quote:Op woensdag 23 november 2011 21:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
Heb ik af en toe ook last van, maar vaak is dat na een uurtje weer verholpen.
Waarom is er deze avond geen storing, kan ik goed gebruiken.
Bonus malus.quote:
Jaquote:Op woensdag 23 november 2011 21:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoezo, wordt je lastig gevallen?
[..]
Bonus malus.
quote:
twitter:wa_status twitterde op dinsdag 08-11-2011 om 20:40:36service has been fully restored. sorry for the downtime earlier. reageer retweet
twitter:wa_status twitterde op donderdag 03-11-2011 om 20:07:51system is currently having problems. will update you once we learn more from engineering team. reageer retweet
quote:Op woensdag 23 november 2011 21:13 schreef coban het volgende:
Dat ben ik allamg vergeten rez, of nee, ik heb het nieteens aandachtig doorgelezen
quote:Op woensdag 23 november 2011 21:13 schreef Oceanview het volgende:
[..]twitter:wa_status twitterde op dinsdag 08-11-2011 om 20:40:36service has been fully restored. sorry for the downtime earlier. reageer retweet
Het is tenminste snel verholpen, bij BB lag het systeem er toen 2 dagen uit.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:14 schreef Oceanview het volgende:
twitter:wa_status twitterde op donderdag 03-11-2011 om 20:07:51system is currently having problems. will update you once we learn more from engineering team. reageer retweet
Er zijn vast genoeg vrijwilligers die langs willen komen om je persoonlijk een pilletje te geven.quote:
Het is eenmalig gebeurd in 2 jaar, dat ze toen niet snel waren is iets anders maar whatsapp ligt vaker eruit.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het is tenminste snel verholpen, bij BB lag het systeem er toen 2 dagen uit.
Dit dus, ''Warme citroendrank''quote:Op woensdag 23 november 2011 21:16 schreef Dalando het volgende:
[..]
Er zijn vast genoeg vrijwilligers die langs willen komen om je persoonlijk een pilletje te geven.
Maar wat voor telefoon heb jij dan?quote:Op woensdag 23 november 2011 21:16 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Het is eenmalig gebeurd in 2 jaar, dat ze toen niet snel waren is iets anders maar whatsapp ligt vaker eruit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |