ah dom. dat mag ik wel. is ze ook rijk bij toeval?quote:Op woensdag 23 november 2011 21:02 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ze heeft wel telefoon maar ze kan er niet mee bellen. En neem het is geen iPhone.
De slaapkamerquote:Op woensdag 23 november 2011 21:03 schreef Dimens het volgende:
[..]
Waar neem je haar dan mee naartoe?
dan zorg ik dat ik zonen krijgquote:Op woensdag 23 november 2011 21:00 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik ga trouwen met jullie dochter later
ik heb alleen maar liefde geen ringquote:Op woensdag 23 november 2011 21:02 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
ik heb liever een simpele met liefde uitgezocht
dan een dikke zonder liefde
JA DAT GAAN WE WEER DOEN!quote:Op woensdag 23 november 2011 21:02 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
pam pam pam
raad eens waar ik hem in ram
poe poe poe
ik ben nog lang niet moe
van een cola blikje. omdak daar net zoveel van hou als van jouquote:Op woensdag 23 november 2011 21:02 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
okquote:Op woensdag 23 november 2011 21:03 schreef Beach het volgende:
[..]
ik heb alleen maar liefde geen ring
Gewoon BBM is nice, uitgebreider dan whatsapp je hoeft je 06 niet te geven. Genoeg van die gene? blokkeren. op whatsapp kun je nog altijd gebeld en gesmst worden alhoewel 06 ook wel mooie functie is.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoezo? Whatsapp is tenminste multi-platform.
Dat is nog beter! Dan hoef ik geen geld uit te geven, want je weet toch wel dat ik van je houquote:Op woensdag 23 november 2011 21:02 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Was ik nietquote:Op woensdag 23 november 2011 21:04 schreef Dimens het volgende:
Al die vieze jongens die over mijn nichtje praten.
Ik moet je teleurstellen.quote:
Je nichtje heet derpinna?quote:
quote:Op woensdag 23 november 2011 21:03 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
JA DAT GAAN WE WEER DOEN!
Harry potter gedicht!
Zweinstein, die magische plaats.
Voor dreuzel's een ingestorte goudmijn, met no more Karaats.
Zweinstein, die toverschool.
Ik neem pam, diep in haar hol.
Hé, wat jammer nou. Wat is het probleem?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |