Ja ik wil er over pratenquote:Op woensdag 23 november 2011 21:46 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wil je er over praten? Rezania is hier namelijk ook.
AAahhwwwwquote:Op woensdag 23 november 2011 21:46 schreef coban het volgende:
[..]
Het liefste wat ik ooit gehoord heb.
Rezania, kom eens hier.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:47 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ja ik wil er over praten
Ja schatje? komt het wel goed?quote:Op woensdag 23 november 2011 21:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Komt wel goed.
[..]
[..]
[..]
Oké.
[..]![]()
quote:Op woensdag 23 november 2011 21:48 schreef coban het volgende:
Schatje wat is je whatsapp?
Klinkt voor geen meter
Oké, hier ben ik, wat nu?quote:
Altijd meid.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:47 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ja schatje? komt het wel goed?
wij waren toch altijd al BFF's
Ja is goed ik doe het wel.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:49 schreef coban het volgende:
Ik wil mijn standaard PI veranderen in Superman ofofzo.
Mja kan niet pc in
Wie wilt even voor mij fixen ik stuur wachtwoord
ik heb het warm waarom draai ik de verwarming zo hoogquote:
Two hands on a bellyquote:Op woensdag 23 november 2011 21:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oké, hier ben ik, wat nu?
[..]
Altijd meid.
Goede vraag.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:50 schreef Beach het volgende:
[..]
ik heb het warm waarom draai ik de verwarming zo hoog
Jij denkt serieus dat ik serieus was? Ben je serieus? Ik was echt niet serieus man, even serieusquote:
Maak Pam blij, ze wilt praten.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oké, hier ben ik, wat nu?
[..]
Altijd meid.
Doe raam open danquote:Op woensdag 23 november 2011 21:50 schreef Beach het volgende:
[..]
ik heb het warm waarom draai ik de verwarming zo hoog
quote:Op woensdag 23 november 2011 21:50 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
Jij denkt serieus dat ik serieus was? Ben je serieus? Ik was echt niet serieus man, even serieus
Het gaat niet om serieus zijn of niet, je moet gewoon je grenzen kennen tussen lollig en irritant.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:50 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
Jij denkt serieus dat ik serieus was? Ben je serieus? Ik was echt niet serieus man, even serieus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |