hij overweegt alsnog te gaan en gewoon te zien als onkostenvergoedingquote:Op woensdag 23 november 2011 21:28 schreef coban het volgende:
[..]
Sorry scheef nederlands.
Ja ze wilt je dus voor het geld. Waarom zeg je dan ook wanneer je je salaris krijgt
Dan kan ik beter op mobiel wifi blijven whatsappen toch sukkelquote:Op woensdag 23 november 2011 21:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon je oude telefoonnummer invoeren of die van je moeder.
Ik dacht, dan is het feest toch al afgelopen waar ze het voor moet hebben. Die blijkt dus vrijdag avond te zijn.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:28 schreef coban het volgende:
[..]
Sorry scheef nederlands.
Ja ze wilt je dus voor het geld. Waarom zeg je dan ook wanneer je je salaris krijgt
Die mobiel had je toch niet meer?quote:Op woensdag 23 november 2011 21:29 schreef coban het volgende:
[..]
Dan kan ik beter op mobiel wifi blijven whatsappen toch sukkel
gewoon duidelijk zijn als ze lekker is. "eerst neuken, dan haal ik die fles"quote:Op woensdag 23 november 2011 21:29 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik dacht, dan is het feest toch al afgelopen waar ze het voor moet hebben. Die blijkt dus vrijdag avond te zijn.
neehee kappe nou tis nu wel grappig geweest.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:22 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
En dan kan je open doen voor mij enzo.
NOU HEB IK HEM AL 8 KEER GEZIEN TYF NOU EENS OP GODVERDEPOEPSPLEET.quote:
Zeg dat je vrijdag niet kan, alleen morgen.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:29 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik dacht, dan is het feest toch al afgelopen waar ze het voor moet hebben. Die blijkt dus vrijdag avond te zijn.
Ik ben doodserieus. Vooruit, ik zal je even laten rusten omdat je buikpijn hebt. Maar ik ga wel alvast paar hossellines maken.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:30 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
neehee kappe nou tis nu wel grappig geweest.
coolle matties!quote:Op woensdag 23 november 2011 21:30 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
NOU HEB IK HEM AL 8 KEER GEZIEN TYF NOU EENS OP GODVERDEPOEPSPLEET.
Oke, ff kijken dat filmpje, dan weet ik toch waar ie over gaat.
Nee, ik mag dat.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:30 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
NOU HEB IK HEM AL 8 KEER GEZIEN TYF NOU EENS OP GODVERDEPOEPSPLEET.
Oke, ff kijken dat filmpje, dan weet ik toch waar ie over gaat.
Ik hoef haar niet.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:31 schreef coban het volgende:
[..]
Zeg dat je vrijdag niet kan, alleen morgen.
Dan zoekt ze het maar zelf uit anders.
Maaaar, als je overweegt haar te hosselen moet je het wel anders aanpakken, maar als je nu al zietdat ze je alleen voor je geld wilt dan zou ik haar dumpen want jij verdient wel beter dan dat
Waar moet hij zijn danquote:Op woensdag 23 november 2011 21:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die mobiel had je toch niet meer?
ok dan moet je haar gewoon de waarheid zeggen, dat filmen, op youtube zetten en dan hier postenquote:
Dan simpel zeggen dat je alleen morgen de tijd hebt.quote:
Ze is nog niet legaalquote:Op woensdag 23 november 2011 21:30 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
gewoon duidelijk zijn als ze lekker is. "eerst neuken, dan haal ik die fles"
en dan zo'n klein proefflesje halen "ieder krijgt wat hem toekomst! toedels"
enzo
Morgen heb ik geen tijd, plus dat ik sowieso niet meer voor haar ga halen.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:32 schreef coban het volgende:
[..]
Dan simpel zeggen dat je alleen morgen de tijd hebt.
Ik bedoel, ZIJ wilt een dienst van jou dan moet zij ermaar voor zorgen dat zij beschikbaar is.
Niet meer tegen gekomen en zo.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:32 schreef Oceanview het volgende:
Dimens hoe is het met jouw ah chick?
Niet altijd bereikbaar zijn.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:31 schreef coban het volgende:
[..]
Waar moet hij zijn dan
Hij ligt gwn op bed maar ik vind niet leuk om whatsapp via wifi omdat niet altijd bereikbaar dus ik zeg tegen iedereen dat ik geen whatsapp heb
jammer.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:34 schreef Dimens het volgende:
Ik heb er een hekel aan altijd bereikbaar te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |