Een Samsung Gioquote:Op woensdag 23 november 2011 21:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar wat voor telefoon heb jij dan?
Ik ook door mijn zus en zo. En nu door meisje wat wilt dat ik drank voor haar koop en nog voor haar betaal ook, terwijl ze me vorige week heeft laten stikken omdat een vriend van haar ziek was.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:14 schreef coban het volgende:
Ik word nooit lastig gevallen op whatsapp, geen vrienden niks forever alons
Je rijdt en fokt?quote:Op woensdag 23 november 2011 21:17 schreef Dientje12 het volgende:
Ik rijd nu pas naar huis van werk en straks om 05:00 weer nest uit
Daar sluit ik me bij aan.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:18 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Omdat ik persoonlijk niet van BB houd maar van Android.
Is ze 16- ofzo?quote:Op woensdag 23 november 2011 21:18 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ook door mijn zus en zo. En nu door meisje wat wilt dat ik drank voor haar koop en nog voor haar betaal ook, terwijl ze me vorige week heeft laten stikken omdat een vriend van haar ziek was.
Welk filmpje?quote:Op woensdag 23 november 2011 21:19 schreef Oceanview het volgende:
84 stemmen voor leuk, 2252 stemmen voor niet leuk
Ik zat een beetje door de russische kant van youtube te bladeren.quote:
Niet echt een date, gewoon afspreken en zo en dan zou ik voor haar halen. Meisje is nog geen 18 en wilt dat ik Ouzo voor haar haal.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:19 schreef coban het volgende:
[..]
Is ze 16- ofzo?
Is dat het meisje waarmee je date zou hebben?
Dude, ZELFS ik heb dat niet. /cobanmodequote:Op woensdag 23 november 2011 21:18 schreef Rezania het volgende:
Ik heb soms echt 50 berichten op Whatsapp nadat ik een blokuur les heb gehad.
citroendrank brand heel erg als je crohn hebtquote:Op woensdag 23 november 2011 21:17 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
Dit dus, ''Warme citroendrank''
Dus ik ben beter dan jij? Nice.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:20 schreef coban het volgende:
[..]
Dude, ZELFS ik heb dat niet. /cobanmode
OWH YEAH! Ga gewoon in bed liggen en neem je PC mee, en ga beetje Fringe kijken. Val je vanzelf in slaap/ gaat van zelf over.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:20 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
citroendrank brand heel erg als je crohn hebt
Wel lief iederee die met mij meeleeft
ik hou van jullie allemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |