De goude regels:quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:46 schreef Dalando het volgende:
De lijst update trouwens niet uit zichzelf. Om het aantal uur wordt er een cronjob gedraait die de cijfers berekend. Als er een nieuwe cronjob is gedraaid en wordt het plaatje ook automatisch aangepast.
Met veel dank aan The_Terminator!
jij bent echt pure aidsquote:Op woensdag 23 november 2011 20:21 schreef Ongedierte het volgende:
O dat gedrocht is er ook weer. Maar Pizza! Waar ben je?!!?
Dat zei je moeder ook al. Oke, laat mij nu de wijste zijn, like a boss.quote:
Ik wil Tong zijn, dan krijg ik geen slotjes enz.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:23 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Ik wil wel ruilen met euhm smegmanus
en dan lekker iedereen allemaal rare comments geven enzo en slotjes hangen
in mijn ovenquote:Op woensdag 23 november 2011 20:23 schreef Ongedierte het volgende:
PIZZA! WAAR BEN JE?!?!!? PIZZAAAAAAAAAAAAAAA!
HIER HIJ HAD LAPO EN TOEN FLIPTE MN PC HEMquote:Op woensdag 23 november 2011 20:21 schreef Ongedierte het volgende:
O dat gedrocht is er ook weer. Maar Pizza! Waar ben je?!!?
Jij modquote:Op woensdag 23 november 2011 20:24 schreef Zweetteef het volgende:
ik wil mezelf zijn ik krijg nooit slotjes en word binnekort mod
lijkt me heerlijkquote:Op woensdag 23 november 2011 20:24 schreef Zweetteef het volgende:
wil je niet in kapitalen posten /?quote:Op woensdag 23 november 2011 20:23 schreef Ongedierte het volgende:
PIZZA! WAAR BEN JE?!?!!? PIZZAAAAAAAAAAAAAAA!
Jaaah!quote:Op woensdag 23 november 2011 20:24 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
HIER HIJ HAD LAPO EN TOEN FLIPTE MN PC HEM
Neeeh!quote:Op woensdag 23 november 2011 20:24 schreef Zweetteef het volgende:
Ja dat was leuke tijdenquote:Op woensdag 23 november 2011 20:23 schreef coban het volgende:
Rip plastic zak.
Dikke lol altijd alles met hem
Ook krokrantekrab
En tyrone biggums
Iedereen man
nee.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:24 schreef Zweetteef het volgende:
Ook wel bekend als DRO, het gaarste subforum.quote:
nooit slotjes?quote:Op woensdag 23 november 2011 20:24 schreef Zweetteef het volgende:
Hoezo? Het is zo gezellig met jouquote:
wat is kel ? van keenan en kel ?quote:Op woensdag 23 november 2011 20:26 schreef Dalando het volgende:
Zweetteef mag van mij best mod van KEL worden.
Jawel, omdat hij zelf inziet dat niet alle zwadderaars slecht zijn, hij is gewoon goede knul enzo maar zit wel in Zwadderich. Zijn vader is trots op hem, maar hij krijgt ruzie met James.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:26 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Weet je zou Albus Severus Potter in slytherin zitten?
Dit.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:27 schreef Dalando het volgende:
[..]
Hoezo? Het is zo gezellig met jou
quote:Op woensdag 23 november 2011 20:26 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
Ook wel bekend als DRO, het gaarste subforum.
Bij deze, for the records, als Zweetteef MOD wordt zet ik nooit meer een stap in het subforum waar zij het is. Baggeruser.
Nee ze krijgt speciale hermetische aflsluitingenquote:
dat heet klassequote:Op woensdag 23 november 2011 20:28 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
Ze kon zelfs dit topic verneuken! Moet je nagaan!
quote:Op woensdag 23 november 2011 20:28 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Nee ze krijgt speciale hermetische aflsluitingen
Lasnaden dit dat alles.
die blijven maar ik kwam er achter dat ze werk hebben dus hebben niet altijd tijd tochquote:
ok dan mag het. je hebt mijn zegen mijn kind.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:29 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
die blijven maar ik kwam er achter dat ze werk hebben dus hebben niet altijd tijd toch
Hihiquote:
Ooh ja dat klinkt wel aannemelijk alleen denk ik niet dat scorpius in gryffindor komt want hij is denk ik wel met het hele pure-blood idee opgegroeid.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:27 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
Jawel, omdat hij zelf inziet dat niet alle zwadderaars slecht zijn, hij is gewoon goede knul enzo maar zit wel in Zwadderich. Zijn vader is trots op hem, maar hij krijgt ruzie met James.
Scorpius komt in Griffoendor en krijgt verkering met Roos.
Ik ook wel.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:29 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Hihi
ik vond mezelf wel grappig![]()
Jij kreeg het voor elkaar een slotje op UDOWU te zetten.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:29 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
die blijven maar ik kwam er achter dat ze werk hebben dus hebben niet altijd tijd toch
Smegje heeft een baan en is gewoon een nette belastingbetalende burgerquote:Op woensdag 23 november 2011 20:30 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ow ja smegmanus en werk houden is nog wat anders dan smegmanus en werk hebben
Dan ga ik elk topic renamen naar harry potterquote:Op woensdag 23 november 2011 20:30 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
Ik ook wel.
Zoiezo, Ik heb nog liever.. JAAAH! PIZZA 4 MOD!!!!
Zijn vader zal luchtig reageren, maar zijn opa zal flippen.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:30 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ooh ja dat klinkt wel aannemelijk alleen denk ik niet dat scorpius in gryffindor komt want hij is denk ik wel met het hele pure-blood idee opgegroeid.
Maar als die in gryffindor komt hoe zal malfoy-malfidus dan reageren?
achterklap van hatersquote:Op woensdag 23 november 2011 20:30 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Smegje heeft een baan en is gewoon een nette belastingbetalende burger
PIZZA 4 MOD! EN DIMENS OOK! Ik ga Campagne topic openen brb.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:31 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dan ga ik elk topic renamen naar harry potter
quote:Op woensdag 23 november 2011 20:30 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
Ik ook wel.
Zoiezo, Ik heb nog liever.. JAAAH! PIZZA 4 MOD!!!!
ja dat zijn al mijn mod skillz zonder mod te zijn slotjes zettenquote:Op woensdag 23 november 2011 20:30 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jij kreeg het voor elkaar een slotje op UDOWU te zetten.
Mind control ofzo?quote:Op woensdag 23 november 2011 20:32 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
ja dat zijn al mijn mod skillz zonder mod te zijn slotjes zetten
quote:Op woensdag 23 november 2011 20:29 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ok dan mag het. je hebt mijn zegen mijn kind.
quote:Op woensdag 23 november 2011 20:32 schreef Dalando het volgende:
Ik word serieus ZIEK van al die nieuwe FOK!kers hier en al die mongolen die hier niet thuishoren
Baggeraars moeten naar hun hoekje
PUBers gaan naar PUB
Ok?
je bedoelt zweefteef hopelijk?quote:Op woensdag 23 november 2011 20:32 schreef Dalando het volgende:
Ik word serieus ZIEK van al die nieuwe FOK!kers hier en al die mongolen die hier niet thuishoren
PUBers gaan naar PUB
Ok?
Ik ben zowel nieuw, als puber, als baggeraar!!quote:Op woensdag 23 november 2011 20:32 schreef Dalando het volgende:
PUBers gaan naar PUB
Ok?
llinkquote:Op woensdag 23 november 2011 20:33 schreef Ongedierte het volgende:
Check mijn topic en steun me peepz!
ik word ook gek van ongedierte de shebiquote:Op woensdag 23 november 2011 20:32 schreef Dalando het volgende:
PUBers gaan naar PUB
Ok?
Noem namenquote:Op woensdag 23 november 2011 20:32 schreef Dalando het volgende:
PUBers gaan naar PUB
Ok?
Zweetteef en Ongedierte, ja, flikker eens op vuile baggeraarsquote:Op woensdag 23 november 2011 20:33 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
je bedoelt zweefteef hopelijk?
Hoe oud word je? 4?quote:Op woensdag 23 november 2011 20:33 schreef Zweetteef het volgende:
[..]open er maar ff en topic open ik ben ook morgen jarig
![]()
![]()
PUB. En stop met baggeren. Zo simpel is het niet. Dit is een SC, geen dagbagger. Leer het nou eens.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:33 schreef SpaceMouse het volgende:
[..]
Ik ben zowel nieuw, als puber, als baggeraar!!
Waar hoor ik thuis
Kom maar schuilen bij mij klein lief jongetjequote:Op woensdag 23 november 2011 20:33 schreef SpaceMouse het volgende:
[..]
Ik ben zowel nieuw, als puber, als baggeraar!!
Waar hoor ik thuis
Hahaha zo schattigquote:Op woensdag 23 november 2011 20:33 schreef aight1 het volgende:
Ik ben nu al zenuwachtig voor overmorgen
quote:Op woensdag 23 november 2011 20:33 schreef Ongedierte het volgende:
Check mijn topic en steun me peepz!
Ik bagger nooit, serieus.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:34 schreef Dalando het volgende:
[..]
PUB. En stop met baggeren. Zo simpel is het niet. Dit is een SC, geen dagbagger. Leer het nou eens.
Coban heeft nieteens een schijthekel aan haifischquote:Op woensdag 23 november 2011 20:35 schreef SpaceMouse het volgende:
[..]
Ik bagger nooit, serieus.
Ik ben altijd in UDOWU. Vraag coban!
Wohhhhquote:Op woensdag 23 november 2011 20:35 schreef Dalando het volgende:
Sowieso alle 350000 users die niet op het lijstje staan
FLIKKER DAN TOCH OPquote:Op woensdag 23 november 2011 20:36 schreef Ongedierte het volgende:
Idd, Slowchat is voor gezellige gesprekken en theorieen over harry potterProberen Pam te versieren het leuk met elkaar hebben.
was maar grapje hoorquote:Op woensdag 23 november 2011 20:35 schreef coban het volgende:
[..]
Hahaha zo schattig
Als je hulp nodig hebt moet je zeggen hoor
Ze gaan sws vragen wrm je deze naam dnwrm die 1
aight1 lult geen onzin. aight1 lult alleen maar baasheid.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:36 schreef aight1 het volgende:
[..]
was maar grapje hoorik ga gewoon veel onzin lullen vrees ik
Nee krijg hele dvd set voor sinterklaasquote:Op woensdag 23 november 2011 20:37 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
Oke, leuk meid.
Pizza, heb jij de nieuwe dvd al?
Oh ik dacht je bent echt bangquote:Op woensdag 23 november 2011 20:36 schreef aight1 het volgende:
[..]
was maar grapje hoorik ga gewoon veel onzin lullen vrees ik
Het is zweetteef, weetje.quote:
ik ben niet te versierenquote:Op woensdag 23 november 2011 20:36 schreef Ongedierte het volgende:
Idd, Slowchat is voor gezellige gesprekken en theorieen over harry potterProberen Pam te versieren het leuk met elkaar hebben.
Aii neh, das wel stoer.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:38 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
in house is een meisje die haar eigen vriendje is. echt supervet
JA MAN FUCKING LAUWquote:Op woensdag 23 november 2011 20:38 schreef Ongedierte het volgende:
Aii, nice man. De games zuigen wel, maar dat is echt triest want ze hadden zoveel leuke dingen ermee kunnen doen. Heb jij die IGN Spinoff April Fools gezien? Over The Aurors? FUCKING LAUW LIJKT ME DAT!
* penispic in je pm *quote:Op woensdag 23 november 2011 20:38 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
ik ben niet te versieren
ik versier hier en niemand anders versiert mij
Ik ken hem.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:38 schreef SpaceMouse het volgende:
Wie kent Hallow Earth Theory? Wat een onzin
* Ongedierte Steekt vinger opquote:Op woensdag 23 november 2011 20:38 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
ik ben niet te versieren
ik versier hier en niemand anders versiert mij
nee linkjequote:Op woensdag 23 november 2011 20:38 schreef Ongedierte het volgende:
Aii, nice man. De games zuigen wel, maar dat is echt triest want ze hadden zoveel leuke dingen ermee kunnen doen. Heb jij die IGN Spinoff April Fools gezien? Over The Aurors? FUCKING LAUW LIJKT ME DAT!
knieën nu.quote:
gelukkig ben jij een schatje dus is het totaal niet hypocrietquote:Op woensdag 23 november 2011 20:39 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
vervelende insinuaties aan mijn adres
Ja, jij ja.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:39 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
nee linkje?
[..]
knieën nu.
waarvoor?quote:Op woensdag 23 november 2011 20:39 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
* Ongedierte Steekt vinger op
Hij doet gewoon een schattimng naar je leeftijdquote:Op woensdag 23 november 2011 20:39 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
vervelende insinuaties aan mijn adres
quote:Op woensdag 23 november 2011 20:40 schreef Oceanview het volgende:
PamSwynfordDeBeaufort gelukkig heb ik mijn zwemdiploma anders zou ik verdrinken in jouw prachtige ogen.
Dat is één van de slechtste openingszinnen die ik ooit heb gehoord.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:40 schreef Oceanview het volgende:
PamSwynfordDeBeaufort gelukkig heb ik mijn zwemdiploma anders zou ik verdrinken in jouw prachtige ogen.
ja best welquote:Op woensdag 23 november 2011 20:40 schreef Oceanview het volgende:
PamSwynfordDeBeaufort deed het pijn? toen je uit de hemel viel?
uquote:Op woensdag 23 november 2011 20:32 schreef Dalando het volgende:
PUBers gaan naar PUB
Ok?
ik heb ook stijvequote:Op woensdag 23 november 2011 20:40 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
ja best wel
Heb nog stijve spieren van de val....
Check die Pi dan ookquote:Op woensdag 23 november 2011 20:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is één van de slechtste openingszinnen die ik ooit heb gehoord.
quote:Op woensdag 23 november 2011 20:39 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
nee linkje?
[..]
knieën nu.
Het spijt mequote:
quote:Op woensdag 23 november 2011 20:37 schreef Dalando het volgende:
[..]
aight1 lult geen onzin. aight1 lult alleen maar baasheid.
Zullen we elkaar masseren en elkaar troosten hoe erg we onze thuis wel niet missen.quote:
ik ben idd schatjequote:Op woensdag 23 november 2011 20:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
gelukkig ben jij een schatje dus is het totaal niet hypocriet
okquote:Op woensdag 23 november 2011 20:42 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Zullen we elkaar masseren en elkaar troosten hoe erg we onze thuis wel niet missen.
Ik heb ook stijve voor jou. Oke die is echt slecht.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:40 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
ja best wel
Heb nog stijve spieren van de val....
WAAROMquote:
Dat water in je mond en eruit spuiten klopt dan weer wel.quote:
Mja dat zijn de enige echtequote:Op woensdag 23 november 2011 20:42 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
Ik heb ook stijve voor jou. Oke die is echt slecht.
Maar ff doodserieus, jij hebt focking mooie ogen. Als dat jouw echte ogen zijn in FoBo
Sweetquote:
Herkenbaar, ik fap bijna nooit onder de douche.quote:
dmquote:Op woensdag 23 november 2011 20:43 schreef Dalando het volgende:
Ik heb zo'n grappig plaatje, maar die ga ik niet posten.
quote:Op woensdag 23 november 2011 20:41 schreef Rezania het volgende:
Pizza, ik zie dat je een leren broek aanhebt, dan heb je waarschijnlijk ook wel leren pijpen.
Omdat riool.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:42 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
WAAROM
PISSEN
MANNEN
ONDER
DE
DOUCHE
Vrouwen doen dat niet onder de douche, dat hoort niet.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:43 schreef coban het volgende:
Hahahah ik sta ook altijd als een monhooltje met open mond naar plafond kijken en dan stroomt mond over en krijg je waterval
Kapotgrappig
Ik ben in mijn eentje.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:43 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]![]()
Hoe voelt het om de knapste persoon in deze ruimte te zijn@@@@
Issie erg vies?quote:Op woensdag 23 november 2011 20:43 schreef Dalando het volgende:
iets met douchekop demonteren of op straalstand zettenquote:Op woensdag 23 november 2011 20:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
Vrouwen doen dat niet onder de douche, dat hoort niet.
Ik spuw dat water dan tegen het glas van de douche cabine, ziet er altijd mooi uit als het dan zo naar beneden gaat.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:43 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Dat water in je mond en eruit spuiten klopt dan weer wel.
Iemand, DM?quote:Op woensdag 23 november 2011 20:43 schreef Dalando het volgende:
Dan heb je focking mooie ogen. Maar ik pis nooit.. oke bijna nooit onder de douche.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:43 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Mja dat zijn de enige echte
[..]
Sweet
Wij hebben douche gordijn.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:44 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik spuw dat water dan tegen het glas van de douche cabine, ziet er altijd mooi uit als het dan zo naar beneden gaat.
Tekenen op de douche in spiegelbeeld. Bruut.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:44 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik spuw dat water dan tegen het glas van de douche cabine, ziet er altijd mooi uit als het dan zo naar beneden gaat.
Wel. Ook douchekop draaien en dan krijg je fonteintje. Dan gaat het altijd regenenquote:Op woensdag 23 november 2011 20:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
Vrouwen doen dat niet onder de douche, dat hoort niet.
Vrouwen van Venus, verklaard wel waarom ze het altijd koud hebben.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:45 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Mannen komen van mars
quote:Op woensdag 23 november 2011 20:45 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Mannen komen van mars
En een venus heuvel hebben.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vrouwen van Venus, verklaard wel waarom ze het altijd koud hebben.
Hoe rijk ben je ?quote:Op woensdag 23 november 2011 20:46 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Pam, weet je, ik wilde een openingszin bedenken om uit te drukken wat ik voor jou voel, maar ik kan het niet. Want weet je alles wat ik probeer is lame en zegt niet dat ik echt van je hou, dat ik niet meer kan eten sinds ik jou ken, dat ik zelfs zou willen doodgaan als ik nog even bij jou kon zijn. Zelfs dit zegt niet echt wat ik voor je voel, want dat is gewoon niet te beschrijven!
Pam, ik weet dat dit niet wederzijds is, maar weet dat ik van je hou.
Jij bent mijn vriend niet meer. voor 10 minuten ofz. Stommerd.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:46 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Pam, weet je, ik wilde een openingszin bedenken om uit te drukken wat ik voor jou voel, maar ik kan het niet. Want weet je alles wat ik probeer is lame en zegt niet dat ik echt van je hou, dat ik niet meer kan eten sinds ik jou ken, dat ik zelfs zou willen doodgaan als ik nog even bij jou kon zijn. Zelfs dit zegt niet echt wat ik voor je voel, want dat is gewoon niet te beschrijven!
Pam, ik weet dat dit niet wederzijds is, maar weet dat ik van je hou.
Dat doe ik niet.quote:
Ik ben bovengemiddeld, maar dat doet er niet toe want jouw aanwezigheid, is meer waard dan alles wat ooit is geweest, is en zal zijn.quote:
wat.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:47 schreef Rezania het volgende:
Douchegordijnen zijn irritant, ze komen altijd naar binnen en sluiten je in.
Ok nice.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:48 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ben bovengemiddeld, maar dat doet er niet toe want jouw aanwezigheid, is meer waard dan alles wat ooit is geweest, is en zal zijn.
Hosselen jij kan het niet.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:48 schreef Ongedierte het volgende:
Pam, je bent zo knap, we hebben dezelfde hobbys, en je bent echt leuk... Als je geen verkering wilt, oke. Maar laten we beste vrienden worden. En later verkering nemen. Of anders voer ik je dronken, als je me eenmalig begint te vertrouwen als vriend, want ik hou van je, snap je dat?
15 minuten.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:48 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ben bovengemiddeld, maar dat doet er niet toe want jouw aanwezigheid, is meer waard dan alles wat ooit is geweest, is en zal zijn.
gemaakt door me boi linderquote:Op woensdag 23 november 2011 20:48 schreef Dalando het volgende:
[ afbeelding ]
Ik blijf die grappig vinden
quote:Op woensdag 23 november 2011 20:47 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
Jij bent mijn vriend niet meer. voor 10 minuten ofz. Stommerd.
nee dezen niet snappenquote:Op woensdag 23 november 2011 20:48 schreef Ongedierte het volgende:
Pam, je bent zo knap, we hebben dezelfde hobbys, en je bent echt leuk... Als je geen verkering wilt, oke. Maar laten we beste vrienden worden. En later verkering nemen. Of anders voer ik je dronken, als je me eenmalig begint te vertrouwen als vriend, want ik hou van je, snap je dat?
Ik zag ja; aightlindgren.ongquote:
Ja duh!quote:
jaa peestenquote:Op woensdag 23 november 2011 20:49 schreef Dalando het volgende:
ik heb hem nog gewoon op mijn koppie-peest staan. En waarom staat er geen rood lijntje onder peest? Is peest een woord?
neh was grapje ik ging je gewoon hosselen.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:48 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ok nice.
hoe oud
hoe lang ben je
en heb je een auto?
Ben jij dit?quote:Op woensdag 23 november 2011 20:49 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welke is leuker, 1e of 2e.
2e want blousequote:Op woensdag 23 november 2011 20:49 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
alle 3 vadsige leluke bitches. hoezo?quote:Op woensdag 23 november 2011 20:49 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ging jaquote:Op woensdag 23 november 2011 20:49 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
neh was grapje ik ging je gewoon hosselen.
quote:Op woensdag 23 november 2011 20:49 schreef Rezania het volgende:
Ik wil verkering met Pizza, gaan we samen fappen op Harry Potter.![]()
![]()
Dat heb ik niet.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja duh!Warme lucht gaat omhoog waardoor er een lage druk gebied ontstaat, koude lucht wil daarin stromen en druk het douchegordijn in het proces naar binnen.
quote:Op woensdag 23 november 2011 20:50 schreef Ongedierte het volgende:
Ik ben best wel rijk. Heb nu al een Porsche (50 50 met mijn ouders maar toch), dus ha!
En ik danquote:
1e die schoenen zijn HAAAWWWWTquote:Op woensdag 23 november 2011 20:49 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
pciesquote:Op woensdag 23 november 2011 20:50 schreef Dimens het volgende:
Als een vrouw mij wilt voor mijn geld, dan hoef ik haar niet.
Mooie trapautoquote:Op woensdag 23 november 2011 20:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je bent er vast trots op.
bovenste denk ikquote:Op woensdag 23 november 2011 20:49 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ga later verhuizen naar Rusland, gewoon hierom.quote:
Heul niet.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je bent er vast trots op.
jij al helemaalquote:Op woensdag 23 november 2011 20:51 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
1e die schoenen zijn HAAAWWWWT
Ben je nieteens trots op je eigen porsj?quote:
HET IS EEN WEKKER!!!1!!!!!111!1!!quote:Op woensdag 23 november 2011 20:52 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ok ik had pakje opgehaald. het tikt. rarara
Kan wel kloppen, het werkt meestal alleen bij die douches die in badkuipen zijn gemonteerd.quote:
Geil hoor.quote:
geselig horquote:Op woensdag 23 november 2011 20:51 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
En ik danHermelien heeft geile tieten
Kom wij gaan met zn 3en keertje afspreken, en HP Marathon houden.
dat denk ik ook. wel leuk, verassingen!quote:Op woensdag 23 november 2011 20:52 schreef Dalando het volgende:
[..]
HET IS EEN WEKKER!!!1!!!!!111!1!!
Inderdaad ik ook ft flox.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ga later verhuizen naar Rusland, gewoon hierom.
Waar is de logica hier?quote:Op woensdag 23 november 2011 20:52 schreef Dimens het volgende:
Of van die meisjes die seks met je willen in ruil voor pics, zo doen we dat natuurlijk niet.
Ik vind die eerste leuker, die tweede vind ik een beetje tuttig.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:53 schreef coban het volgende:
Ik vind die bloes (is toch van dat filmpje?) wel leukk
Dat blonde meisje in dat adidas vestje vind ik wel lekker.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:53 schreef Dimens het volgende:
[..]
Met z'n 3e en dan met van die Russische vrouwen trouwen die uit zijn op je geld.
Hier op FOK! blijkbaar wel.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:53 schreef coban het volgende:
[..]
Waar is de logica hier?
Als je toch seks gaat hebben hoef je toch geen pics?
Lol heus triootje _o-quote:Op woensdag 23 november 2011 20:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kan wel kloppen, het werkt meestal alleen bij die douches die in badkuipen zijn gemonteerd.
[..]
Geil hoor.
[..]
geselig hor
Fapmateriaar om te delen en voor later natuurlijk.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:53 schreef coban het volgende:
[..]
Waar is de logica hier?
Als je toch seks gaat hebben hoef je toch geen pics?
Ik heb dezequote:Op woensdag 23 november 2011 20:52 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ben je nieteens trots op je eigen porsj?
aah koetsjiekoee is mijn kleine FOK! zussie een beetje snip? ooaaahquote:
Gewoon geven.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:54 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Dat blonde meisje in dat adidas vestje vind ik wel lekker.
ik kan nu wel wat fapmateriaal gebruikenquote:Op woensdag 23 november 2011 20:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Fapmateriaar om te delen en voor later natuurlijk.
Oh zo, ze willen jouw picsquote:
nicequote:Op woensdag 23 november 2011 20:55 schreef Dimens het volgende:
Ik ga binnenkort slipcursus volgen.
[ afbeelding ]
JIJ BENT KOETSJIE niet ikquote:Op woensdag 23 november 2011 20:54 schreef Dalando het volgende:
[..]
aah koetsjiekoee is mijn kleine FOK! zussie een beetje snip? ooaaah![]()
![]()
aightquote:Op woensdag 23 november 2011 20:55 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
Een bepaalde FOK!ster hier weet wel waar ik het over heb.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:54 schreef coban het volgende:
[..]
Oh zo, ze willen jouw pics![]()
Mooi ik kan dus doorverkopen alles
http://bit.ly/uzoMutquote:Op woensdag 23 november 2011 20:54 schreef Beach het volgende:
[..]
ik kan nu wel wat fapmateriaal gebruiken
Geen? Ok dan nietquote:Op woensdag 23 november 2011 20:55 schreef coban het volgende:
[..]
JIJ BENT KOETSJIE niet ik
Geen mij zakdoekje nu
Dat misschien wel.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:55 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ooh en waarom niet
Duotje dan
SERIEUS? +10 respectpunten voor jouquote:
quote:Op woensdag 23 november 2011 20:55 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
motorrijders. altijd leuk als je een doodswens hebt.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:56 schreef coban het volgende:
[..]
SERIEUS? +10 respectpunten voor jou
Ik wil ook motorrijbewijs halenn
kneuzenparadequote:Op woensdag 23 november 2011 20:58 schreef Ongedierte het volgende:
Maar ff serieus, Harry Potter Meeting klinkt wel lauw, we zorgen dat we alle films in huis hebben, zorgen dat we eten hebben, en chille ruimte met banken en shit.
quote:Op woensdag 23 november 2011 20:58 schreef Ongedierte het volgende:
Maar ff serieus, Harry Potter Meeting klinkt wel lauw, we zorgen dat we alle films in huis hebben, zorgen dat we eten hebben, en chille ruimte met banken en shit.
Doet het ertoe?quote:
Je kan er niks mee dan behalve pingenquote:
In dittopic?quote:Op woensdag 23 november 2011 20:55 schreef Dimens het volgende:
[..]
Een bepaalde FOK!ster hier weet wel waar ik het over heb.
Hahahha gemenerdquote:Op woensdag 23 november 2011 20:55 schreef Dalando het volgende:
[..]
Geen? Ok dan niet
En ik ben nogsteeds de grotere lange broer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |