Issie erg vies?quote:Op woensdag 23 november 2011 20:43 schreef Dalando het volgende:
Ik heb zo'n grappig plaatje, maar die ga ik niet posten.
iets met douchekop demonteren of op straalstand zettenquote:Op woensdag 23 november 2011 20:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
Vrouwen doen dat niet onder de douche, dat hoort niet.
Ik spuw dat water dan tegen het glas van de douche cabine, ziet er altijd mooi uit als het dan zo naar beneden gaat.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:43 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Dat water in je mond en eruit spuiten klopt dan weer wel.
Iemand, DM?quote:Op woensdag 23 november 2011 20:43 schreef Dalando het volgende:
Ik heb zo'n grappig plaatje, maar die ga ik niet posten.
Dan heb je focking mooie ogen. Maar ik pis nooit.. oke bijna nooit onder de douche.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:43 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Mja dat zijn de enige echte
[..]
Sweet
Wij hebben douche gordijn.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:44 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik spuw dat water dan tegen het glas van de douche cabine, ziet er altijd mooi uit als het dan zo naar beneden gaat.
Tekenen op de douche in spiegelbeeld. Bruut.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:44 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik spuw dat water dan tegen het glas van de douche cabine, ziet er altijd mooi uit als het dan zo naar beneden gaat.
Wel. Ook douchekop draaien en dan krijg je fonteintje. Dan gaat het altijd regenenquote:Op woensdag 23 november 2011 20:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
Vrouwen doen dat niet onder de douche, dat hoort niet.
Vrouwen van Venus, verklaard wel waarom ze het altijd koud hebben.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:45 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Mannen komen van mars
quote:Op woensdag 23 november 2011 20:45 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Mannen komen van mars
En een venus heuvel hebben.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vrouwen van Venus, verklaard wel waarom ze het altijd koud hebben.
Hoe rijk ben je ?quote:Op woensdag 23 november 2011 20:46 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Pam, weet je, ik wilde een openingszin bedenken om uit te drukken wat ik voor jou voel, maar ik kan het niet. Want weet je alles wat ik probeer is lame en zegt niet dat ik echt van je hou, dat ik niet meer kan eten sinds ik jou ken, dat ik zelfs zou willen doodgaan als ik nog even bij jou kon zijn. Zelfs dit zegt niet echt wat ik voor je voel, want dat is gewoon niet te beschrijven!
Pam, ik weet dat dit niet wederzijds is, maar weet dat ik van je hou.
Jij bent mijn vriend niet meer. voor 10 minuten ofz. Stommerd.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:46 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Pam, weet je, ik wilde een openingszin bedenken om uit te drukken wat ik voor jou voel, maar ik kan het niet. Want weet je alles wat ik probeer is lame en zegt niet dat ik echt van je hou, dat ik niet meer kan eten sinds ik jou ken, dat ik zelfs zou willen doodgaan als ik nog even bij jou kon zijn. Zelfs dit zegt niet echt wat ik voor je voel, want dat is gewoon niet te beschrijven!
Pam, ik weet dat dit niet wederzijds is, maar weet dat ik van je hou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |