Hij doet gewoon een schattimng naar je leeftijdquote:Op woensdag 23 november 2011 20:39 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
vervelende insinuaties aan mijn adres
quote:Op woensdag 23 november 2011 20:40 schreef Oceanview het volgende:
PamSwynfordDeBeaufort gelukkig heb ik mijn zwemdiploma anders zou ik verdrinken in jouw prachtige ogen.
Dat is één van de slechtste openingszinnen die ik ooit heb gehoord.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:40 schreef Oceanview het volgende:
PamSwynfordDeBeaufort gelukkig heb ik mijn zwemdiploma anders zou ik verdrinken in jouw prachtige ogen.
ja best welquote:Op woensdag 23 november 2011 20:40 schreef Oceanview het volgende:
PamSwynfordDeBeaufort deed het pijn? toen je uit de hemel viel?
uquote:Op woensdag 23 november 2011 20:32 schreef Dalando het volgende:
Ik word serieus ZIEK van al die nieuwe FOK!kers hier en al die mongolen die hier niet thuishoren
Baggeraars moeten naar hun hoekje
PUBers gaan naar PUB
Ok?
ik heb ook stijvequote:Op woensdag 23 november 2011 20:40 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
ja best wel
Heb nog stijve spieren van de val....
Check die Pi dan ookquote:Op woensdag 23 november 2011 20:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is één van de slechtste openingszinnen die ik ooit heb gehoord.
quote:Op woensdag 23 november 2011 20:39 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
nee linkje?
[..]
knieën nu.
Het spijt mequote:
quote:Op woensdag 23 november 2011 20:37 schreef Dalando het volgende:
[..]
aight1 lult geen onzin. aight1 lult alleen maar baasheid.
Zullen we elkaar masseren en elkaar troosten hoe erg we onze thuis wel niet missen.quote:
ik ben idd schatjequote:Op woensdag 23 november 2011 20:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
gelukkig ben jij een schatje dus is het totaal niet hypocriet
okquote:Op woensdag 23 november 2011 20:42 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Zullen we elkaar masseren en elkaar troosten hoe erg we onze thuis wel niet missen.
Ik heb ook stijve voor jou. Oke die is echt slecht.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:40 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
ja best wel
Heb nog stijve spieren van de val....
WAAROMquote:
Dat water in je mond en eruit spuiten klopt dan weer wel.quote:
Mja dat zijn de enige echtequote:Op woensdag 23 november 2011 20:42 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
Ik heb ook stijve voor jou. Oke die is echt slecht.
Maar ff doodserieus, jij hebt focking mooie ogen. Als dat jouw echte ogen zijn in FoBo
Sweetquote:
Herkenbaar, ik fap bijna nooit onder de douche.quote:
dmquote:Op woensdag 23 november 2011 20:43 schreef Dalando het volgende:
Ik heb zo'n grappig plaatje, maar die ga ik niet posten.
quote:Op woensdag 23 november 2011 20:41 schreef Rezania het volgende:
Pizza, ik zie dat je een leren broek aanhebt, dan heb je waarschijnlijk ook wel leren pijpen.
Omdat riool.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:42 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
WAAROM
PISSEN
MANNEN
ONDER
DE
DOUCHE
Vrouwen doen dat niet onder de douche, dat hoort niet.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:43 schreef coban het volgende:
Hahahah ik sta ook altijd als een monhooltje met open mond naar plafond kijken en dan stroomt mond over en krijg je waterval
Kapotgrappig
Ik ben in mijn eentje.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:43 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]![]()
Hoe voelt het om de knapste persoon in deze ruimte te zijn@@@@
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |