Noem namenquote:Op woensdag 23 november 2011 20:32 schreef Dalando het volgende:
Ik word serieus ZIEK van al die nieuwe FOK!kers hier en al die mongolen die hier niet thuishoren
Baggeraars moeten naar hun hoekje
PUBers gaan naar PUB
Ok?
Zweetteef en Ongedierte, ja, flikker eens op vuile baggeraarsquote:Op woensdag 23 november 2011 20:33 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
je bedoelt zweefteef hopelijk?
Hoe oud word je? 4?quote:Op woensdag 23 november 2011 20:33 schreef Zweetteef het volgende:
[..]open er maar ff en topic open ik ben ook morgen jarig
![]()
![]()
PUB. En stop met baggeren. Zo simpel is het niet. Dit is een SC, geen dagbagger. Leer het nou eens.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:33 schreef SpaceMouse het volgende:
[..]
Ik ben zowel nieuw, als puber, als baggeraar!!
Waar hoor ik thuis
Kom maar schuilen bij mij klein lief jongetjequote:Op woensdag 23 november 2011 20:33 schreef SpaceMouse het volgende:
[..]
Ik ben zowel nieuw, als puber, als baggeraar!!
Waar hoor ik thuis
Hahaha zo schattigquote:Op woensdag 23 november 2011 20:33 schreef aight1 het volgende:
Ik ben nu al zenuwachtig voor overmorgen
quote:Op woensdag 23 november 2011 20:33 schreef Ongedierte het volgende:
Check mijn topic en steun me peepz!
Ik bagger nooit, serieus.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:34 schreef Dalando het volgende:
[..]
PUB. En stop met baggeren. Zo simpel is het niet. Dit is een SC, geen dagbagger. Leer het nou eens.
Coban heeft nieteens een schijthekel aan haifischquote:Op woensdag 23 november 2011 20:35 schreef SpaceMouse het volgende:
[..]
Ik bagger nooit, serieus.
Ik ben altijd in UDOWU. Vraag coban!
Wohhhhquote:Op woensdag 23 november 2011 20:35 schreef Dalando het volgende:
Sowieso alle 350000 users die niet op het lijstje staan
FLIKKER DAN TOCH OPquote:Op woensdag 23 november 2011 20:36 schreef Ongedierte het volgende:
Idd, Slowchat is voor gezellige gesprekken en theorieen over harry potterProberen Pam te versieren het leuk met elkaar hebben.
was maar grapje hoorquote:Op woensdag 23 november 2011 20:35 schreef coban het volgende:
[..]
Hahaha zo schattig
Als je hulp nodig hebt moet je zeggen hoor
Ze gaan sws vragen wrm je deze naam dnwrm die 1
aight1 lult geen onzin. aight1 lult alleen maar baasheid.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:36 schreef aight1 het volgende:
[..]
was maar grapje hoorik ga gewoon veel onzin lullen vrees ik
Nee krijg hele dvd set voor sinterklaasquote:Op woensdag 23 november 2011 20:37 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
Oke, leuk meid.
Pizza, heb jij de nieuwe dvd al?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |