ok dan mag het. je hebt mijn zegen mijn kind.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:29 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
die blijven maar ik kwam er achter dat ze werk hebben dus hebben niet altijd tijd toch
Hihiquote:
Ooh ja dat klinkt wel aannemelijk alleen denk ik niet dat scorpius in gryffindor komt want hij is denk ik wel met het hele pure-blood idee opgegroeid.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:27 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
Jawel, omdat hij zelf inziet dat niet alle zwadderaars slecht zijn, hij is gewoon goede knul enzo maar zit wel in Zwadderich. Zijn vader is trots op hem, maar hij krijgt ruzie met James.
Scorpius komt in Griffoendor en krijgt verkering met Roos.
Ik ook wel.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:29 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Hihi
ik vond mezelf wel grappig![]()
Jij kreeg het voor elkaar een slotje op UDOWU te zetten.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:29 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
die blijven maar ik kwam er achter dat ze werk hebben dus hebben niet altijd tijd toch
Smegje heeft een baan en is gewoon een nette belastingbetalende burgerquote:Op woensdag 23 november 2011 20:30 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ow ja smegmanus en werk houden is nog wat anders dan smegmanus en werk hebben
Dan ga ik elk topic renamen naar harry potterquote:Op woensdag 23 november 2011 20:30 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
Ik ook wel.
Zoiezo, Ik heb nog liever.. JAAAH! PIZZA 4 MOD!!!!
Zijn vader zal luchtig reageren, maar zijn opa zal flippen.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:30 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ooh ja dat klinkt wel aannemelijk alleen denk ik niet dat scorpius in gryffindor komt want hij is denk ik wel met het hele pure-blood idee opgegroeid.
Maar als die in gryffindor komt hoe zal malfoy-malfidus dan reageren?
achterklap van hatersquote:Op woensdag 23 november 2011 20:30 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Smegje heeft een baan en is gewoon een nette belastingbetalende burger
PIZZA 4 MOD! EN DIMENS OOK! Ik ga Campagne topic openen brb.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:31 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dan ga ik elk topic renamen naar harry potter
quote:Op woensdag 23 november 2011 20:30 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
Ik ook wel.
Zoiezo, Ik heb nog liever.. JAAAH! PIZZA 4 MOD!!!!
ja dat zijn al mijn mod skillz zonder mod te zijn slotjes zettenquote:Op woensdag 23 november 2011 20:30 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jij kreeg het voor elkaar een slotje op UDOWU te zetten.
Mind control ofzo?quote:Op woensdag 23 november 2011 20:32 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
ja dat zijn al mijn mod skillz zonder mod te zijn slotjes zetten
quote:Op woensdag 23 november 2011 20:29 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ok dan mag het. je hebt mijn zegen mijn kind.
quote:Op woensdag 23 november 2011 20:32 schreef Dalando het volgende:
Ik word serieus ZIEK van al die nieuwe FOK!kers hier en al die mongolen die hier niet thuishoren
Baggeraars moeten naar hun hoekje
PUBers gaan naar PUB
Ok?
je bedoelt zweefteef hopelijk?quote:Op woensdag 23 november 2011 20:32 schreef Dalando het volgende:
Ik word serieus ZIEK van al die nieuwe FOK!kers hier en al die mongolen die hier niet thuishoren
PUBers gaan naar PUB
Ok?
Ik ben zowel nieuw, als puber, als baggeraar!!quote:Op woensdag 23 november 2011 20:32 schreef Dalando het volgende:
PUBers gaan naar PUB
Ok?
llinkquote:Op woensdag 23 november 2011 20:33 schreef Ongedierte het volgende:
Check mijn topic en steun me peepz!
ik word ook gek van ongedierte de shebiquote:Op woensdag 23 november 2011 20:32 schreef Dalando het volgende:
PUBers gaan naar PUB
Ok?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |